Nieuwe laatst gekocht topic
+136
Kowalski
Mint
ExpressoB
mouette
Sterre
Blond
Ooh La La!
Marin
Raindrop
_Lacey_
Jeanette
Annemoontje
Bliss
Muurvlindertje
_Lana_
SarahKey
Parisienne
VanillaRose
Cow
Tazz
Japie
Nathalie
Anouk87
Toet
Guus
Bisq
Cheesegirl
Melis1985
M_as
Makamba
Femmem
Shisha
Xanna
Mamsie
nijntje4
Penny Blossom
Caramba
Niekske
ThinkPink
Rose
Sophiee
Zonnetje
Mizz_S
_Cyn_
Reeza
Mees
Océane
Laced
Dolphinne
Ella
snowflakes
Tiana
Gympie
Kerel
Dennenappel
Elliot
Plien84
Prosecco
Lies
Champagne
Eris
Paper Crown
Rumble
Happydobby
Zora
rapa nui
SoGood
June
Stuiterbal
Susan
Zwerver
Muisz
PaarsBlauw
Rovine
Suus
friedje
Caresses
Pompoen
Summerlovin
TukTuk
kajaka88
Aziraphale
Leine
Kiwi86
silly-one
LDJ
Highway
GeKKiE
FireButterfly
FruttiTutti
Poubelle
Oasis
Takkie
Caroow
SnowWhite
SoCali
Pien
Jasmine
kippiee
Gizmo
Tania
Mermaid
Coccinelle
mo-lola
slaatje
bolus26
Lejow
Monte
Coco
Sugarfall
Error
Lady4
Mida4you
M@niek
Kaboutertje
Middleme
Alex
VeryCherry
Flippin' Bitch
Rush
Atelier Madame
loura
Puggle
Pandora
Bimbam
Red Velvet
Sorella
Cato
Lieke128
Muppetje
Barbabella
Arwyn
Bazinga
studiebol
Sarah1985
Ibbeltje
140 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Nieuwe laatst gekocht topic
Ah ok, dank jeHighway schreef:Zelda schreef:Super mooie vloer Highway!
dankje!
H&M linkt niet meer door helaas, dan moet je geloof ik even alles copy/pasten in paint en het dan uploaden
Gast- Gast
Ik heb deze dingen dus besteld (de laatste is een kussenhoes) zo te zien ben ik niet vies van wat kleur
Gast- Gast
Veel!! Ben bij de Primark geweest vandaag
2 korte broeken
1 lange broek
2 basics shirtjes
7 paar sokken
1 ketting
1 setje oorbellen
1 strapless top
Bij de New Yorker twee shirtjes
En vanavond nog dit:
Jurkje
Lijkt wat vormloos, maar is echt leuk!
Met bijpassende (dure) strings.
2 korte broeken
1 lange broek
2 basics shirtjes
7 paar sokken
1 ketting
1 setje oorbellen
1 strapless top
Bij de New Yorker twee shirtjes
En vanavond nog dit:
Jurkje
Lijkt wat vormloos, maar is echt leuk!
Met bijpassende (dure) strings.
Gast- Gast
En deze kast krijg ik zaterdag van mijn ouders, waar ik echt ontzettend blij mee ben.
Gast- Gast
Oh, die kussenhoes is leuk! *zet op toekomstig lijstje wanneer alles op orde is*
Ik heb net een combimagnetron gekocht via MP. Hij is veel groter dan ik verwachtte, zal dus nog een mooi plekje moeten zoeken.
Ik heb net een combimagnetron gekocht via MP. Hij is veel groter dan ik verwachtte, zal dus nog een mooi plekje moeten zoeken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
M@niek schreef:Oreo schreef:Wat heb je gekocht, Ibbeltje?
ik heb deze als laatste gekocht, een hoes voor mijn iPad!
Oee die is gaaf! Waar heb je die vandaan? en is ie voor de 2 of de ipad 3?
Ik heb 'm via vente-exclusive.com gekocht, voor 25 euro incl verzenden. mag hopen dat de 3 er in past. Zoveel verschillen de 2 en de 3 niet qua dikte iig, volgens mij. Heb je een account bij vente-exclusive? Zo nee, pm je mailadres dan ff, dan stuur ik je een uitnodiging (maar de verkoop loopt nog maar tot 23.00u vanavond)
Gast- Gast
Leuk he? Krijg die wel pas in augustus ofzo, dus wie weet ga ik m gewoon in de winkel halenRovine schreef:Oh, die kussenhoes is leuk! *zet op toekomstig lijstje wanneer alles op orde is*
Gast- Gast
Zelda schreef:En deze kast krijg ik zaterdag van mijn ouders, waar ik echt ontzettend blij mee ben.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Zelda schreef:En deze kast krijg ik zaterdag van mijn ouders, waar ik echt ontzettend blij mee ben.
+1 !! Zo'n leuke! Wil hem ook!! Alleen geen plek voor ZOu perfect zijn voor mijn wol en zo.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:Ik heb deze dingen dus besteld (de laatste is een kussenhoes) zo te zien ben ik niet vies van wat kleur
SUper leuk!! Love kleur!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dankjewel! Hij is nu 'maar' 35 euro bij de Praxis (actie geldt tot morgen). Geen geld voor zo'n kast, bij de Ikea is ie veel duurder.Ibbeltje schreef:Kowalski schreef:Zelda schreef:En deze kast krijg ik zaterdag van mijn ouders, waar ik echt ontzettend blij mee ben.
+1 !! Zo'n leuke! Wil hem ook!! Alleen geen plek voor ZOu perfect zijn voor mijn wol en zo.
Ik weet natuurlijk nog niet hoe ie er in het echt uit ziet, maar op het plaatje vind ik het een mooie kast.
Gast- Gast
Ik weet nog niet of ik alles ga houden hoor met name over die kanariegele jurk twijfel ik.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ik heb deze dingen dus besteld (de laatste is een kussenhoes) zo te zien ben ik niet vies van wat kleur
SUper leuk!! Love kleur!
Gast- Gast
@Zelda,
Ik heb die kast, al een half jaartje ofzo, en hij is echt superfijn.
Ook makkelijk als je kinderen hebt omdat je ze dan per kleur kunt leren opruimen, als je m toevallig daarvoor gebruikt.
Ik kan zelf zo makkelijk onthouden in welke kleur welk spulletje ligt...
Maar hij is echt fijn!
Ik heb die kast, al een half jaartje ofzo, en hij is echt superfijn.
Ook makkelijk als je kinderen hebt omdat je ze dan per kleur kunt leren opruimen, als je m toevallig daarvoor gebruikt.
Ik kan zelf zo makkelijk onthouden in welke kleur welk spulletje ligt...
Maar hij is echt fijn!
Gast- Gast
Leuk PinkCoelho de kast is inderdaad voor mijn zoontje zijn speelgoed. We hebben nu zo'n open 'kist' en al het speelgoed puilt eruit. Ook als je iets wilt pakken flikkert alles eruit, verschrikkelijk. Het ziet er ook niet uit.
Gast- Gast
Het enige wat ik moet zeggen is dat de stoffen bakjes, die gekleurde dus, niet zo groot zijn.
Vooral handig voor klein speelgoed, er past denk ik geen voetbal in bv...
Edit) ben even gaan meten:
25x25 en de hoogte is 20cm
Vooral handig voor klein speelgoed, er past denk ik geen voetbal in bv...
Edit) ben even gaan meten:
25x25 en de hoogte is 20cm
Laatst aangepast door PinkCoelho op do 31 mei 2012 - 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, hij gaat vast naar een leeftijd toe (ik bedoel, kindjes worden meestal vooral ouder hè ) waar duplo en lego en autootjes en playmobiel vast helemaal zijn ding gaan worden, en daarvoor is het echt kei handig
Gast- Gast
Jup maar daar hebben we al een bak voor. Alleen zijn lego en autootjes liggen nu wel door elkaar, die kan ik nu dus wel gaan ordenen.
Gast- Gast
Als je echt een grote bakken kast ruimte wil, is een variant van de Expedit van Ikea wel praktischer denk ik (vanaf 7-6 Plundra).
Maar ikzelf vind deze kast superleuk.
Zou je eventueel bij Praxis kunnen kijken of ie voor jouw situatie praktisch is? Want het is een leuke door de kleurtjes, maar het zou jammer zijn om de 35 euro uit te geven, als je er niet in kwijt kunt wat je graag kwijt zou willen hè?
Ik heb toen ook heel hard getwijfeld, juist omdat die bakjes dus niet zo groot zijn (25x25x20 cm)
Maar ikzelf vind deze kast superleuk.
Zou je eventueel bij Praxis kunnen kijken of ie voor jouw situatie praktisch is? Want het is een leuke door de kleurtjes, maar het zou jammer zijn om de 35 euro uit te geven, als je er niet in kwijt kunt wat je graag kwijt zou willen hè?
Ik heb toen ook heel hard getwijfeld, juist omdat die bakjes dus niet zo groot zijn (25x25x20 cm)
Gast- Gast
Zelda, dat 2e rokje (groen) is echt wel een leuk model. Waar komt die vandaan?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Zelda, dat kanariegeel jurkje is leuk! Wel een fele kleur maar lekker zomers, denk dat het heel mooi staat bij je dondere haar + met mooie ballerina's eronder.
Gast- Gast
Nieuwe lenzen
Had weer een andere sterkte nodig, tot ziens wazig beeld en hoofdpijn, welkom heldere wereld!
Had weer een andere sterkte nodig, tot ziens wazig beeld en hoofdpijn, welkom heldere wereld!
Gast- Gast
Die is mooi he? Ik heb die dingen besteld voor mijn nieuwe werk eventueel. Heb amper nette modieuze kleding. De kleding komt van de H&M.Caresses schreef:Zelda, dat 2e rokje (groen) is echt wel een leuk model. Waar komt die vandaan?
Gast- Gast
Glossing Spray voor m'n haar geen idee of 't ook glosst, maar 't is met kokosgeur en ik houuu van die geur!
Oh en aardbeitjes, nieuwe knopen voor m'n jasje en een foto lijst met van die meerdere vakjes voor foto's, omdat k deze maand 11 jaar bevriend ben met m'n beste vriendinnen en ze een cadeautje wil geven
Oh en aardbeitjes, nieuwe knopen voor m'n jasje en een foto lijst met van die meerdere vakjes voor foto's, omdat k deze maand 11 jaar bevriend ben met m'n beste vriendinnen en ze een cadeautje wil geven
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb deze net besteld. Had ze gisteren in twee verschillende steden aangehad maar beide steden hadden niet mijn maat. En bij de winkels bij mij in de buurt hebben ze hem ook niet. Nu gelukkig wel weten te scoren! Zijn voor onder mijn jurkje voor mijn vriends afstuderen.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe laatst gekocht topic
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht topic!
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic!
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht topic!
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic!