2 minuten stilte op het forum?
+9
Pompoen
Lejow
Mermaid
Minx
Annemoontje
CCC
Gympie
Blond
studiebol
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: 2 minuten stilte op het forum?
_MamaRosa_ schreef:Ik was stil, maar vlak voor het einde rende er een muis onder mijn bank, en ik vloog weg....
Ja, ik heb weer last van muizen, en gif eten ze op, maar het loodje leggen, ho maar. Niet leuk die beesten in mijn huis!
Als je het gif weg haalt mag je mijn katten wel even lenen hoor , kijken ze tenminste de baby vogels ook niet uit het nestkastje
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:_MamaRosa_ schreef:Ik was stil, maar vlak voor het einde rende er een muis onder mijn bank, en ik vloog weg....
Ja, ik heb weer last van muizen, en gif eten ze op, maar het loodje leggen, ho maar. Niet leuk die beesten in mijn huis!
Als je het gif weg haalt mag je mijn katten wel even lenen hoor , kijken ze tenminste de baby vogels ook niet uit het nestkastje
Ik heb serieus zitten denken om een kat te lenen, of er zelfs 1 te halen uit het asiel. Maar zowaar, ik had er net 1 met de val. Minder dat ik 'm zelf op moest ruimen, en eigenlijk vind ik het ook heel erg. Maar het is gewoon niet fris met die kleintjes.
Het gif staat wel op een voor hen onbereikbare plek hoor! Veel te bang dat ze het zelf opeten!
Gast- Gast
Dolphinne schreef:Ik was ook stil om 20.00 uur en zat voor de tv. De laptop had ik nog uit laten staan en heb ik na de herdenking aangezet.
Helaas vinden mijn buren het blijkbaar niet iets normaals.
De buren naast me hadden de muziek nog flink hard aanstaan en de buren boven waren flink aan het discussieren
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Getsie MamaRosa, wij hebben ook een tijdje muizen gehad. Ik weet hoe gefrustreerd dat kan voelen, die kutbeesten in je huis.
Gast- Gast
Zelda schreef:Getsie MamaRosa, wij hebben ook een tijdje muizen gehad. Ik weet hoe gefrustreerd dat kan voelen, die kutbeesten in je huis.
Ja, ik kan me dat nog wel herinneren van je. Die periode hadden wij het ook even, en nu dus weer. Echt balen. En ze zijn gewoon immuun voor het gif denk ik. En valletjes schiet ook niet op, want ondertussen vermeerderen ze alleen maar.
Ik ben echt heel schoon, stofzuig elke dag, en zelfs als de kinderen hebben gekruimeld pak ik even de kruimeldief. Dus wat ze hier nog denken te halen....
Gast- Gast
Makamba schreef:Dolphinne schreef:Ik was ook stil om 20.00 uur en zat voor de tv. De laptop had ik nog uit laten staan en heb ik na de herdenking aangezet.
Helaas vinden mijn buren het blijkbaar niet iets normaals.
De buren naast me hadden de muziek nog flink hard aanstaan en de buren boven waren flink aan het discussieren
In de privacy van hun eigen huis zie ik eigenlijk niet waarom dat zo erg is. In een openbare ruimte vind ik het wat anders. Maar je kunt andere mensen niet verplichten om stil te zijn in hun eigen woning.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Niet normaal, wat een stilte!
» Stilte dodenherdenking openbare plekken
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Nog 49 minuten...
» 3 uur en 27 minuten
» Stilte dodenherdenking openbare plekken
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Nog 49 minuten...
» 3 uur en 27 minuten
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: