Zomerschoentjes
+2
PiP
Tazz
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zomerschoentjes
Ik ben op zoek naar zomerschoentjes voor mijn zoontje. Hij kan nog maar net lopen dus het beste is als ze enigszins flexibel zijn maar al wel stevig genoeg dat hij er buiten mee kan rondlopen en niet al te warm.
Ik kan zo snel geen leuke schoentjes vinden maar misschien hebben jullie tips?
Ik kan zo snel geen leuke schoentjes vinden maar misschien hebben jullie tips?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Zomerschoentjes
F had toen Shoesme flex schoentjes, vond het wel goede schoentjes!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ezra had toen sandaaltjes van Bo Bell.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Y. zijn 1e loopschoentjes waren deze van Bardossa, alleen dan in het licht bruin. Hebben een hele flexibele zool en hij liep er goed op.
Inmiddels zijn we aan paar 2 bezig en hebben we 2 weken geleden schoentjes van Hush Puppies gekocht bij Dolcis. Y. heeft hele brede voeten en na alle winkels in de stad gehad te hebben kwamen we hier op uit. Deze zool is nog steeds redeliijk flexibel (kan hem makkelijk buigen) maar is steviger dan de zool van de Bardossa schoentjes.
Edit: echt sandaaltjes heb ik nog niet gekocht. Dat wordt last-minute shoppen als het opeens mooi weer wordt. Die Bardossa schoentjes zijn maatje 20 en hebben we begin maart gekocht. Die Hush Puppies zijn al maat 21. In 2 maanden tijd dus al nieuwe schoentjes moeten kopen. Als ik nu sandaaltjes koop en het pas in augustus lekker weer is zijn ze misschien alweer te klein, vandaar
Inmiddels zijn we aan paar 2 bezig en hebben we 2 weken geleden schoentjes van Hush Puppies gekocht bij Dolcis. Y. heeft hele brede voeten en na alle winkels in de stad gehad te hebben kwamen we hier op uit. Deze zool is nog steeds redeliijk flexibel (kan hem makkelijk buigen) maar is steviger dan de zool van de Bardossa schoentjes.
Edit: echt sandaaltjes heb ik nog niet gekocht. Dat wordt last-minute shoppen als het opeens mooi weer wordt. Die Bardossa schoentjes zijn maatje 20 en hebben we begin maart gekocht. Die Hush Puppies zijn al maat 21. In 2 maanden tijd dus al nieuwe schoentjes moeten kopen. Als ik nu sandaaltjes koop en het pas in augustus lekker weer is zijn ze misschien alweer te klein, vandaar
Laatst aangepast door Annie24 op do 3 mei 2012 - 9:01; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Yara had schoenen van shoesme, extreme flex.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Annie24 schreef:
Volgens mij had Ezra deze ook, in elk geval ook van Bardossa. Ik heb ze nog wel thuis.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier hebben we schoentjes van Bardossa, die hebben een hele flexibele zool. Omdat A. ook nog niet zo heel erg lang loopt zijn we voor dit soort schoentjes gegaan. En ze hebben ook jongensschoentjes ervan, alleen heb ik daar natuurlijk zelf niet naar gekeken.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: