Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie?

+12
Dennenappel
piene1983
CCC
Plien84
Aziraphale
Flippin' Bitch
Blond
Caramba
Angela_1986
Arwyn
Rush
Marin
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Empty Welke zonnebrandolie gebruiken jullie?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 1:30

Ik heb vandaag deze aangeschaft:
Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Garnier%20ambre%20solaire%20zonnebrand%20oil%20factor%28spf%29%2020%20%20150ml%206.00

En deze:

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Garnier-ambre-solaire-clear-protect-spf-20-zonnespray

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Empty Re: Welke zonnebrandolie gebruiken jullie?

Bericht  Marin di 1 mei 2012 - 1:35

Die dus Wink

Garnier 30 en 20 voor in Nederland de hele zomer en de eerste week van de zomervakantie, en daarna op de laatste dagen van zomervakantie olie met factor 10.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Empty Re: Welke zonnebrandolie gebruiken jullie?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 1:38

Ik gebruik altijd L'oreal.

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Bronzeador_loreal_solar_fps_60_120ml

En dan factor 30, 20 of 10.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 1 mei 2012 - 1:58

Ik gebruik niets en dat is slecht, ik weet het, maar ik krijg bijna overal bultjes van. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Arwyn di 1 mei 2012 - 2:03

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Garnier-ambre-solaire-uv-sensitive-spf-50+-zonnemelk

Deze. Ik verbrand snel, daarom de factor 50 en ik krijg van bijna alle zonnebrand uitslag door de parfum die er in zit in combinatie met mijn zonneallergie. Dit is eigenlijk de enige waarbij ik daar geen last van heb, omdat er geen parfum in zit.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Angela_1986 di 1 mei 2012 - 2:15

Youandi schreef:
Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Garnier-ambre-solaire-clear-protect-spf-20-zonnespray

Die! Ideaal vind ik 'm! En ik denk dat ik 'm nu eens ff op moet gaan sprayen want ondanks dat de zon steeds verdwijnt, gaat 't nu denk ik ook wel snel. Ben gisteren ook al 'n beetje verbrand... silent
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Caramba di 1 mei 2012 - 2:25

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? 2777
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 2:27

Nivea of Hema huismerk

Edit: oeps verkeerd gelezen ... ik gebruik geen olie

Laatst aangepast door Birgit op di 1 mei 2012 - 3:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Blond di 1 mei 2012 - 2:41

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Vision_factor_30_200_ml_1_1278601088
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 3:06

Ik gebruik van alles.. L oreal, Australian huppeldepup, nivea, garnier.. Elk jaar probeer ik weer een andere Laughing

Wel smeer ik altijd deze erover (Is zonder factor, dus smeer er wel bijna altijd een zonnebrand onder!!) Die ruikt zo heerlijk.

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Coconutbronze

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch di 1 mei 2012 - 3:14

Angela_1986 schreef:
Youandi schreef:

Die! Ideaal vind ik 'm! En ik denk dat ik 'm nu eens ff op moet gaan sprayen want ondanks dat de zon steeds verdwijnt, gaat 't nu denk ik ook wel snel. Ben gisteren ook al 'n beetje verbrand... silent

Deze inderdaad, creme is vaak te vet.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 3:59

Lancaster.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 4:02

No-Ad

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale di 1 mei 2012 - 5:28

Chance schreef:Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Vision_factor_30_200_ml_1_1278601088

Deze, in factor 20.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Plien84 di 1 mei 2012 - 6:02

Deze van nivea en ook de aftersun ervan! De geur geeft me zo'n vakantiegevoel, heerlijk:)

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? 136443_1_Nivea_Sun_Zonnebrand_Spray_Factor_spf__10

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 6:29

Birgit schreef:Nivea of Hema huismerk

Edit: oeps verkeerd gelezen ... ik gebruik geen olie

Het mag ook creme zijn smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 6:33

PrinsesBo schreef:No-Ad

Is dat iets natuurlijks? Zonder toevoegingen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 6:36

[quote="Punk'd"]Ik gebruik van alles.. L oreal, Australian huppeldepup, nivea, garnier.. Elk jaar probeer ik weer een andere Laughing

[quote]

Dat doe ik ook. Er ligt nogal een voorraadje in de badkamer Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? 2474380249 Maar ja, na een jaar is de werking behoorlijk minder. Dus dan kun je ze als bodylotion gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  CCC di 1 mei 2012 - 7:07

Youandi schreef:Ik heb vandaag deze aangeschaft:
Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? Garnier%20ambre%20solaire%20zonnebrand%20oil%20factor%28spf%29%2020%20%20150ml%206.00

Heb deze vaak mee op vakantie, maar vind hem te vet als ik gewone kleding aan heb... Dus deze gebruik ik alleen als ik badkleding aan heb. Verder ben ik erg tevreden over NoAdd... niet vet, goed smeerbaar en vooral goed betaalbaar. Heeft overigens ook geen overheersende geur.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  piene1983 di 1 mei 2012 - 7:46

Biodermal factor 30. Normaal gesproken ben ik niet zo van het smeren en gebruik ik ook de spray van ambre solaire, op het moment krijg ik echter last van pigmentvlekken en eczeemachtige uitslag dus vandaar de Biodermal.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Dennenappel di 1 mei 2012 - 9:15

Gisteren geen, daarom ben ik nu een indiaan Laughing

Normaal spray van de Action. Deze sprayt goed, makkelijk in te smeren en plakt niet zo erg. Ook de after sun heb ik daarvan.

@nietmeerdwabmaarevendenaamkwijt bij het Kruidvat hebben ze ook zonnecreme voor mensen met een allergie. Deze hoort de bultjes te helpen voorkomen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 9:55

Rush schreef:Ik gebruik niets en dat is slecht, ik weet het, maar ik krijg bijna overal bultjes van. :shock:

Misschien is deze dan ook wat voor jou! Ik kreeg ook altijd kleine bultjes, overal op mijn lichaam, in de sterkte zon. Zoals op vakantie. Een dagje zon in Nederland ging prima.

Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? 624044_0280_0260

Bij deze zonnebrand heb ik nauwelijks tot geen bultjes. Hij ruikt lekker, en vind het fijn dat het een spray is, net zoals deodorant. Met een druk erachter dus. En hij plakt niet. Dus gewoon een zachte gladde huid, zonder dat al het zand aan je blijft plakken.

Wil nooit meer een andere!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 10:02

Youandi schreef:Ik heb vandaag deze aangeschaft:

En deze:

Deze dus Wink In factor 10 en de onderste 20.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 1 mei 2012 - 10:06

Notenolie van de kruidvat I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mamsie di 1 mei 2012 - 10:56

Spetterdespat schreef:Welke zonnebrandolie gebruiken jullie? 2777

+1
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: