Elk uur...
+5
CCC
Bazinga
Angela_1986
Shisha
Stuiterbal
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Elk uur...
Elk rond uur denk ik het weer... Straks ga ik echt wat doen. Om vier uur ga ik echt wat doen, om vijf uur ga ik echt wat doen, om zes uur ga ik écht wat doen, om zeven uur ga ik ééééécht wat doen... Nee nu é-c-h-t. Om acht uur ga ik ÉCHT wat doen!
Jullie hier ook weleens last van? Het is echt zo nodig dat ik wat ga doen hier
Jullie hier ook weleens last van? Het is echt zo nodig dat ik wat ga doen hier
Gast- Gast
Re: Elk uur...
Ja heb ik ook wel eens last van en uiteindelijk heb ik nog niks uitgevoerd dan alleen gedacht..."nu ga ik echt wat doen"
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Heel erg herkenbaar. En als ik dan in bed lig neem ik mijzelf voor om de volgende dag echt op tijd wat te doen in huis maar meestal lukt dat niet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dat heb ik heel vaak op mijn vrije dag
Deze week heb ik alles maar even in etappes gedaan omdat het blijkbaar niet lukt om veel tegelijkertijd te doen.
Deze week heb ik alles maar even in etappes gedaan omdat het blijkbaar niet lukt om veel tegelijkertijd te doen.
Gast- Gast
Etappes... Tja, dat zou kunnen. Als je op tijd begint .
Om acht uur ga ik echt wat doen!
Om acht uur ga ik echt wat doen!
Gast- Gast
Heeeeeel herkenbaar! Ik heb ook van die dagen en dan ineens denk ik 'Shit! Is 't al zó laat?! Ja ach, laat maar, nu is 't de moeite niet meer.' Maar later baal ik zo dat ik niets heb gedaan, frustrerend gewoon!
Vanmiddag om 16.00 uur wilde ik nog afwassen, tafeltjes ff poetsen, stofzuigen, oud papier buiten zetten en kaarten op de bus doen. De afwas moet nog gedaan worden en ook de kaarten liggen nog op tafel, heb 't verschoven naar morgen
Vanmiddag om 16.00 uur wilde ik nog afwassen, tafeltjes ff poetsen, stofzuigen, oud papier buiten zetten en kaarten op de bus doen. De afwas moet nog gedaan worden en ook de kaarten liggen nog op tafel, heb 't verschoven naar morgen
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Yup, herkenbaar. Alleen eindigt 't bij mij met 'Nu ga ik écht naar bed. En morgen komt de rest wel...'
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Oh, heel herkenbaar ja. Ik kan ook zo lekker uitstellen. Maarrehh, het is nu 20.00 he....
Gast- Gast
Zooo herkenbaar... Vandaag dan eindelijk een keer echt wat gedaan Maar kon ook niet anders, de stofwolken vlogen me om de oren... dus kon er echt niet meer omheen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, vandaag heb ik het ook ECHT gedaan!! Had een mand vol met administratie en nog een dikke stapel met ongesorteerd post. Dit waren administratie sinds januari 2011.
Heb vandaag echt alles netjes opgeborgen en ik ben er superrr blij mee.. Voelt goed!!
Heb nu wel een berg afwas liggen.. Dat doe ik wel vaak.. 9 uur, 10 uur, 11 uur enz enz en het is inmiddels 20.10 uur!! Ik ga het NU ook echt doen!!
Heb vandaag echt alles netjes opgeborgen en ik ben er superrr blij mee.. Voelt goed!!
Heb nu wel een berg afwas liggen.. Dat doe ik wel vaak.. 9 uur, 10 uur, 11 uur enz enz en het is inmiddels 20.10 uur!! Ik ga het NU ook echt doen!!
Nee nooit, moet opgeruimd hebben om zelf omgeruimd te zijn. Wel vaak dat ik dingen "even" onder tafel leg, doe ik morgen wel, maar die doe ik morgen nooit.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ja hoor, soms heb ik echt een energieloze dag en dan moet er soms wel bepaalde dingen gedaan worden. Moet mezelf dan echt oppeppen. Maar eigenlijk kun je het maar beter meteen doen en daarna 'lummelen'. Maar goed dat in de praktijk uitwerken lukt me niet altijd
Herkenbaar! En heb het nu al zo vaak verschoven vandaag dat het dan toch maar echt morgen wordt. Maar dan écht.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: