Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Louis Widmer cremé's

2 plaatsers

Ga naar beneden

Louis Widmer cremé's  Empty Louis Widmer cremé's

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 1:27

Een paar maanden geleden hebben ze in mijn dorp het product Dermolin - dagcreme uit de schappen gehaald. Heel vervelend, aangezien het een creme was waar mijn huid heel erg goed op reageerde. Vervolgens ben ik, op aanraden van de drogist, begonnen met Zarqa. In het begin was ik laaiend enthousiast over het product, maar nu blijkt toch dat ik allergisch ben voor het zeezout dat in het product zit... Ik heb een paar allergische reacties gehad, waarbij alleen Dr. A. Vogel, Bioforce nog bij hielp. Cry

Ik heb een zeer droge huid. En ben dus allergisch voor alles wat los en vast zit. Dus de drogist raadde me Louis Widmer aan. Omdat direct een potje cremé kopen, zonder te weten of mijn huid de stoffen aankan, vond ook de drogist onzin en dus heeft ze mij een paar proefmonsters gegeven. Ik kon nu zo ongeveer tien dagen testen. Om te zien of het werkt. Maar Zarqa heb ik langer dan tien dagen gebruikt voor ik een allergische reactie kreeg. En nu twijfel ik dus.

Ik heb het nu twee keer gebruikt en voor zover ik nu kan beoordelen reageert mijn huid er goed op. Maar ik weet niet wat het in de toekomst zal doen. Hoe dan ook; Zijn er mensen die dit product gebruiken? En zo ja, is het een fijn product? En nog belangrijker; Ben jij ook allergisch voor alles wat los en vast zit?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Louis Widmer cremé's  Empty Re: Louis Widmer cremé's

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 5:46

Volgens mij is het crème maar ik denk dat je toch gewoon zo'n potje zult moeten kopen om er achter te komen. Iedere huid is toch weer anders. Zou het die 10 dagen aankijken en dan de gok maar gewoon wagen. Anders kom je er ook nooit achter. Kun je trouwens die andere crème die je eerst had, niet ergens anders meer krijgen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 6:17

Je hebt helemaal gelijk, qua schrijfwijze haha. Ik heb er cremeeee van gemaakt. :P

Dermolin is via de Dermolin site nog te koop. Althans, dat zag ik een paar maanden geleden. Ik moest eigenlijk noodgedwongen over op een ander merk en dat had ik sowieso gemoeten. Ik wilde namelijk een UV bescherming in mijn creme en die biedt Dermolin dus niet.

Het is inderdaad een kwestie van proberen. Maar misschien waren er meiden met net zo'n moeilijke huid als de mijne die ervaringen konden uitwisselen. smile

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 30 apr 2012 - 10:17

Ik heb een tijd louis widmer gebruikt en ik vond het altijd erg fijne producten. Ik gebruik nu nog de remederm lijn voor mijn oudste.
Maar goed, ik heb niet zulke problemen met mijn huid als jij.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 8:55

Ik heb het nu drie dagen gebruikt en het lijkt allemaal heel goed te gaan.

1e dag heb ik de cremé met UV bescherming gebruikt. Mijn huid trok ietwat. Maar dat kan ook zijn, omdat ik nu iets anders gebruik dan Zarqa.
2e dag heb ik de creme met kleur gebruikt. Heel fijn. Maar kleur in cremé is niet aan mij besteed. Ik had overal vlekken haha.
3e dag heb ik de gewone creme gebruikt. En nu is mijn huid echt zijdezacht. Trekt niet meer.

Dus morgen ga ik weer even over op de creme met UV bescherming. En ik hoop dat hij net zo goed reageert als de gewone creme. En dan kan ik nog één keer UV testen en dan is het tubetje leeg. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 9:06

Voor mij waren ze helaas te vettig, wel idd goede dingen over gehoord daarom toen toch eens geprobeerd.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 9:15

Charlie schreef:Voor mij waren ze helaas te vettig, wel idd goede dingen over gehoord daarom toen toch eens geprobeerd.

Welke heb je geprobeerd?

ZarQa vond ik persoonlijk aardig vet, maar met deze creme heb ik daar dan weer geen last van. Ik was zondagavond natuurlijk weer veel te laat met douchen en etc. en ik kon gelukkig binnen no time beginnen met smeren van foundation. En dat is voor mijn luie kont wel goed. Want alles moet bij mij op het laatste moment. Louis Widmer cremé's  827601

Gast
Gast

Bericht  Wennes za 5 mei 2012 - 2:58

als je binnen een paar dagen geen reactie hebt dan lijkt het mij dat je er wel tegen kunt.

Ik heb zelf ook een hele gevoelige huid en ik kan weinig verdragen op mijn gezichtshuid. Ik heb nu bij de apotheek een dagcreme van avene. Deze heb je in lichte en stevige structuur en met of zonder uv filter. Aangezien ik ook een zonne allergie heb gebruik ik eerst een emulsie die ik van de huisarts heb gekregen en daarna de avene creme lichte structuur zonder uv.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 3:28

Ik gebruikte eerst alles van Clinique, maar helaas, zit in de ziektewet en kan t niet meer betalen. Ben overgestapt op ROC en dat werkt voor mijn huid ook heel goed! Niet zo goed als Clinique, maar wel voldoende...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: