Amsterdam morgen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Amsterdam morgen?
Heeft het echt weinig zin om morgen Amsterdam in te gaan als je geen kaartje hebt voor een groot feest?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Amsterdam morgen?
Denk het wel als dat op nieuwssites ook al vermeld werd.
Er werd gezegd dat het weinig zin heeft om op de bonnefooi naar Amsterdam te komen, er gaat ook strenger gecontroleerd worden op mensen die zonder kaartje proberen binnen te komen op feesten.
http://www.nu.nl/koninginnedag/2797720/politie-waarschuwt-oranjeklanten-zonder-plan-.html
Er werd gezegd dat het weinig zin heeft om op de bonnefooi naar Amsterdam te komen, er gaat ook strenger gecontroleerd worden op mensen die zonder kaartje proberen binnen te komen op feesten.
http://www.nu.nl/koninginnedag/2797720/politie-waarschuwt-oranjeklanten-zonder-plan-.html
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ligt eraan wat je wil. Sowieso zal het in de Jordaan gewoon gezellig zijn.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ligt eraan wat je wil. Sowieso zal het in de Jordaan gewoon gezellig zijn.
+1
Gast- Gast
De laatste keren dat ik in Amsterdam was, heb ik juist het museumplein gemeden. Er is zat te doen in de stad, maar het is maar net hoe je het wil vieren.
Gast- Gast
op het museumplein zal er nu weinig te doen zijn denk ik? Dit jaar (en komende jaren denk ik, misschien wel nooit meer) geen 538 meer.
Gast- Gast
Zero schreef:
De laatste keren dat ik in Amsterdam was, heb ik juist het museumplein gemeden. Er is zat te doen in de stad, maar het is maar net hoe je het wil vieren.
Maar ook alle evenementen op het Leidse en Rembrandt en zo gaan niet meer door...
Gast- Gast
Zomersproetjes schreef:op het museumplein zal er nu weinig te doen zijn denk ik? Dit jaar (en komende jaren denk ik, misschien wel nooit meer) geen 538 meer.
Beter juist, hoop dat het nu niet zn chaos is rond om het museum plein.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Woon je in de buurt? Want dan zou ik gewoon gaan kijken en kijken wat de dag brengt
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Winkeltijden Amsterdam morgen?
» Morgen ff gezellig doen in Amsterdam?
» Goede morgen deze morgen!!
» Amsterdam
» Amsterdam
» Morgen ff gezellig doen in Amsterdam?
» Goede morgen deze morgen!!
» Amsterdam
» Amsterdam
Pagina 1 van 1