Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voedingsadvies

+8
Coco
Emma_
Feline
Blond
girli
Mida4you
Joss1
roosje87
12 plaatsers

Ga naar beneden

Voedingsadvies Empty Voedingsadvies

Bericht  roosje87 za 28 apr 2012 - 23:50

Dames,

Zoals ik eerder in een topic al heb aangegeven wil ik me alle plezier helpen met het maken van een passend advies voor voeding. Ik zie dat er niet altijd even gezond gegeten wordt tijdens een dieet, door bijv. Minder te eten, andere producten te gebruiken waardoor je minder of niet de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt.
Ik werk zelf als voedinfsdeskundige en ben in het bezit van het diplom doktersassistente.
Het is niet mijn bedoeling om reclame voor mijzelf te maken, ik wil dit graag doen op vrijwillige basis. Hier verdien ik dus niks aan.

Mocht ik iemand kunnen helpen met vragen of door advies te geven, dan hoor ik het grAag,

Liefs Roos
roosje87
roosje87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsadvies Empty Re: Voedingsadvies

Bericht  Joss1 zo 29 apr 2012 - 0:07

Hoi, wat leuk dat je advies wilt geven!

Graag wil ik weten wat nou echt de juiste maaltijden op een dag zijn. Wat is het beste dus als ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. Ik wil heel graag afvallen, maar heb moeite met het invullen van die eetmomenten.
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Bericht  Mida4you zo 29 apr 2012 - 0:21

Ik lees mee! Ik snaai gewoon teveel en kan er zo moeilijk vanaf blijven....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  girli zo 29 apr 2012 - 0:27