Speltmuesli
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Speltmuesli
Ik kocht altijd speltmuesli bij de Plus. Mar daar is het nu opeens niet meer te verkrijgen... Weet iemand nog een winkel waar het te koop is?
Gast- Gast
Re: Speltmuesli
Bij de Ekoplaza hebben ze dat wel.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
En een andere natuurwinkel wel? Daar zou je het nog eens kunnen proberen.
May- Ratel
Ja of de gezondheidswinkel, die zit wel op veel plaatsen. Maar weet niet of die bij jou in de buurt zit.
May- Ratel
Ik was net aan het bedenken dat ik ook los speltvlokken kan kopen en spelt'cornflakes', gedroogde banaan of ander gedroogd fruit, rozijnen erdoor en klaar is Klara. En volgens mij ook goedkoper? (het is voor de eerste keer een uitgave, maar je kunt wel veel maken in 1 keer)
Gezondheidswinkel zit ook niet in mijn stad...en ik dacht nog wel in een grote stad te wonen!
Gezondheidswinkel zit ook niet in mijn stad...en ik dacht nog wel in een grote stad te wonen!
Gast- Gast
Ik dacht dat je in een bepaalde hoofdstad in het noorden woonde, maar blijkbaar heb ik dat altijd verkeerd gedacht want daar zitten beide winkels wel, meerdere vestigingen zelfs.
Ik eet zelf speltflakes met gebroken lijnzaad, met banaan of blauwe bessen, en soms doe ik er nog wat gebroken hazelnoten door. Dan heb ik mijn eigen soort muesli.
Ik eet zelf speltflakes met gebroken lijnzaad, met banaan of blauwe bessen, en soms doe ik er nog wat gebroken hazelnoten door. Dan heb ik mijn eigen soort muesli.
May- Ratel
Ik ben in de ochtend te lui om fruit schoon te maken ;-) Maar het is wel een optie. Lastig hoor als je geen tarwegraan mag!
Nee ik woon niet in het Noorden van het land.
Nee ik woon niet in het Noorden van het land.
Gast- Gast
Ik ben ook lui hoor, dus ik gebruik blauwe bessen uit de vriezer. Die haal ik 's avonds voor ik ga slapen uit, en 's ochtends zijn ze dooi
Maar idd heel irritant als je geen tarwe mag, want dat zit echt in heel veel dingen!
Maar idd heel irritant als je geen tarwe mag, want dat zit echt in heel veel dingen!
Laatst aangepast door May op di 1 mei 2012 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
May- Ratel
Da's ook een optie. Ik ga in het weekend even op mijn gemak kijken en inslaan. Tot die tijd maar speltbrood eten als ontbijt...
Gast- Gast
Bij Jumbo kun je producten laten bestellen door hun. In principe bestellen zij alles waar je om vraagt, als het te bestellen is.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Bij Jumbo kun je producten laten bestellen door hun. In principe bestellen zij alles waar je om vraagt, als het te bestellen is.
Nou..dat vroeg ik dus aan die mevrouw daar. Zij keek me aan alsof ze vuur zag branden. Ze had nog noooooit van Speltmuesli gehoord en dacht ook niet dat het bestond. En bestellen kon zeker weten niet. Pfff.. Fail deze jumbo!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: