Diepvriesman
+2
Barbabella
Lejow
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Diepvriesman
Je hebt in een aantal steden/dorpen een 'diepvriesman'. Een man met een vriesauto, waarbij je bevroren producten kunt kopen (ijs, groenten en weet ik het wat nog meer).
Nu probeer ik te zoeken of we die ook bij ons hebben, maar echt ver kom ik niet. Heb ook geen idee op welke term ik moet zoeken!
Iemand een idee?
Nu probeer ik te zoeken of we die ook bij ons hebben, maar echt ver kom ik niet. Heb ook geen idee op welke term ik moet zoeken!
Iemand een idee?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Diepvriesman
Wij hebben hier bofrost en eismann. Misschien kun je op de sites kijken of ze ook bij jou komen.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
ijspaleis
eismann
eismann
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Toevallig is die auto gisteren bij ons geweest op het hof, de buren krijgen iedere week hun bestelling. Ik zou de volgende keer eens op letten als die weer komt waar je naar toe moet bellen want wij wonen niet heel ver van elkaar af dus misschien komt die wel ook bij jullie in de buurt.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Heb even zitten kijken, maar Wow wat vragen ze een prijzen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Heb even zitten kijken, maar Wow wat vragen ze een prijzen!!
Ja is echt heel duur. Hier kwamen ze een keer een folder brengen en een week later werd je gebeld of we al een keus hadden gemaakt. Pardon een keus gemaakt? Heb ze verteld dat ik hun veel te duur vind voor artikelen wat je ook gewoon in de supermarkt kan kopen. Volgens mij bellen ze ons niet meer zo snel
Voor 1,5 kilo spinazie vragen ze geloof ik 4 euro ofzo..
Zit er goud in verwerkt of iets?
Zit er goud in verwerkt of iets?
Lejow- Lady Post-a-lot
Bij ons kwam vroeger altijd ijsboerke langs. Maar als het al hun assortiment is wat nu op hun site staat dan is het assortiment wel ingekrompen. Maar voor de producten die ze nu online hebben staan (voornamelijk ijs) vond ik ze niet heel duur, tenminste als de kwaliteit hetzelfde is gebleven.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: