Zaterdagavondplannen?
+6
Sarah1985
Parisienne
Kamperseboekenwurm
Puggle
kajaka88
snowflakes
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zaterdagavondplannen?
It's saturday again! Wat zijn jullie plannen?
snowflakes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zaterdagavondplannen?
Vroeg slapen
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik heb geen plannen, behalve de was opvouwen en misschien nog even strijken Mijn vriend is werken, maar ik hoop dat hij voor 10 uur thuis komt. Dan kunnen we nog een filmpje kijken ofzo als hij daar nog in in heeft.
Morgen wil ik nog even hardlopen en ga 's middags paintballen, dus t is niet zo erg om een keer vroeg naar bed te gaan.
Morgen wil ik nog even hardlopen en ga 's middags paintballen, dus t is niet zo erg om een keer vroeg naar bed te gaan.
Gast- Gast
Geen plannen. Lekker op de bank voor de tv met de iPad. Mijn man is net naar vrienden voor een pokeravondje.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Naar de lampionnenoptocht kijken...
Elk jaar wordt er de avond voor Koninginnedag een lampionnenoptocht, dan gaan verschillende scholen in versierde en verlichte wagens door de stad rijden. Verder doen er verschillende fanfares aan mee. Wordt vast mooi om te zien zometeen:). De tocht wordt niet op een zondag gereden, dus nu op zaterdagavond.
Elk jaar wordt er de avond voor Koninginnedag een lampionnenoptocht, dan gaan verschillende scholen in versierde en verlichte wagens door de stad rijden. Verder doen er verschillende fanfares aan mee. Wordt vast mooi om te zien zometeen:). De tocht wordt niet op een zondag gereden, dus nu op zaterdagavond.
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Geen plannen vanavond. Bijkomen van een bruiloftsfeest gisteravond Even voor de tv, laptop op schoot, wat lekkers erbij.. niks bijzonder dus.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij gaan de jongens tegen de meisjes kijken.
En ik heb de droger nog aan staan dus dat zou gevouwen kunnen worden maar denk dat ik dat morgen pas ga doen...
En ik heb de droger nog aan staan dus dat zou gevouwen kunnen worden maar denk dat ik dat morgen pas ga doen...
Gast- Gast
Laptop op schoot & TLC aan. Ik moest vandaag een extra dag werken & moet morgen ook weer, dus moet echt uitrusten nu.
Gast- Gast
we zijn net thuis van een drukke dag. Dus nu lekker thuis dvd van new kids kijken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga een drankje in de stad doen met vrienden en daarna zien we wel.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Mijn to do lijst afmaken. Beetje tv kijken ondertussen en dan beetje op tijd naar bed denk ik. Ik ben moe.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik ben aan het oppassen tot een uurtje of 3 vanacht. Kijk nu naar 'De jongens tegen de meisjes'. Heb ook mijn tablet en boek mee dus ik zal mezelf wel vermaken.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Voor het eerst in tijden heb ik een avond helemaal niets te doen en ben ik alleen thuis. Ik dacht dat het heerlijk zou zijn, maar ik verveel me dood! Ik zit maar een beetje gaar te zappen en te surfen maar dat heb ik al wel gezien. Aaaah!
Gast- Gast
Als ik zo'n avond heb denk ik van te voren ook altijd aah lekker. Als het dan eenmaal zover is verveel ik mij na een uurtje ook haha.Powerbabe schreef:Voor het eerst in tijden heb ik een avond helemaal niets te doen en ben ik alleen thuis. Ik dacht dat het heerlijk zou zijn, maar ik verveel me dood! Ik zit maar een beetje gaar te zappen en te surfen maar dat heb ik al wel gezien. Aaaah!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik twijfel of ik me van de bank zal slepen naar de supermarkt om wat lekkers te gaan halen haha. Zal ik?
Gast- Gast
Ik zit heerlijk op de bank met een glaasje rode wijn. Nu alleen nog bedenken welke film ik wil gaan kijken.
Koffer is inmiddels gepakt en ben klaar voor mn reis voor morgen Eerst nog lekker uitslapen
Koffer is inmiddels gepakt en ben klaar voor mn reis voor morgen Eerst nog lekker uitslapen
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Powerbabe schreef:Ik twijfel of ik me van de bank zal slepen naar de supermarkt om wat lekkers te gaan halen haha. Zal ik?
Dat heb ik gisteren ook gedaan toen ik alleen thuis was. Snickers-ijs en snoepjes Mag best als je een keer een avondje alleen bent!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: