Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?

+21
Lady Starstruck
Darius
Lady4
Eris
blonky1986
Silver
SarahKey
Roza
loura
Aziraphale
Jeanette
Sarah1985
Femmem
Blond
Alex
Ella
Susan
Monte
VeryCherry
Rush
duckie
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

hebben jullie een vlag en vlaggen jullie? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?

Bericht  blonky1986 vr 27 apr 2012 - 5:58

Geen mast en geen vlag.. Dus wij vlaggen niet!
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie een vlag en vlaggen jullie? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?

Bericht  Eris vr 27 apr 2012 - 5:59

Nee heb geen vlag en mast. Ik heb ook nog nooit iemand zien vlaggen in een appartementencomplex.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 19:47

Ja, zowel een vlag als een mast hier en we vlaggen ook, met koninginnedag en 5 mei. 4 mei niet, want onze vlag kan (nog) niet halfstok, moet nog een haakje halverwege bevestigen.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 27 apr 2012 - 20:06

Nee en dus nee. Moet nog wel even een vlag komen hier, maar die steek ik niet op voor verjaardagen
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 23:33

Wij hebben een vlag + vlaggenhouder, maar vlaggen alleen als er iemand hier geslaagd is en als het EK of WK is. Wij zijn niet van die vlaggerige types.

Gast
Gast

Bericht  Darius za 28 apr 2012 - 1:08

Ja, maar eigenlijk alleen op 30 april en op 5 mei. Hij kan niet halfstok.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lady Starstruck za 28 apr 2012 - 2:23

Ja wij hebben wel een vlag en een stok. Maar we vlaggen eigenlijk nooit.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 2:27

Geen vlag, geen houder, helemaal niks smile

Gast
Gast

Bericht  Alex za 28 apr 2012 - 4:16

Darius schreef:Ja, maar eigenlijk alleen op 30 april en op 5 mei. Hij kan niet halfstok.

Ik heb net een vlag gekocht en volgens mij kan die ook niet halfstok. Dat vind ik eigenlijk wel jammer ... Ik kan in ieder geval maandag en zaterdag wel vlaggen, hoera.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Fayebella za 28 apr 2012 - 5:32

Ik heb er 1 gekregen toen mijn huis opgeleverd werd. De hele straat heeft dus een vlag. Ik ben benieuwd of er veel mensen gaan vlaggen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  tuttebel za 28 apr 2012 - 5:43

Ik heb geen vlag, maar heb er verder ook geen houder voor.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 5:55

Ik heb geen vlag en geen houder. Woon drie hoog. Anders zou ik wel gaan vlaggen.

Gast
Gast

Bericht  kwak za 28 apr 2012 - 6:56

wij hebben geen houder, wil ik nog wel aanschaffen maar dit jaar gaat het niet meer lukken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Parisienne za 28 apr 2012 - 6:59

Wij hebben wel een houder, maar geen rood-wit-blauwe-vlag. Toen N. geboren was heeft mijn vader een houder opgehangen en heeft hij zijn vlaggenstok met een speciaal gemaakte geboortevlag opgehangen als versiering. Vandaar dat de houder er wel hangt Razz
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: