Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luiervraagje

+14
Clapperdie
Darius
Ayla
Susan
piene1983
Supertalentje
Sanne
Pien
meisje
moepie
duckie
Liadan
SarahKey
LWB
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Luiervraagje Empty Luiervraagje

Bericht  LWB do 26 apr 2012 - 18:06

Hoeveel pakken luiers hebben jullie aangeschaft voor de geboorte van jullie kleintje? En in welke maten? Hier hebben we nu 1 pak maat 1 en 2 pakken met maat 2. Aangezien ik op mijn Kruidvatkaart nog 2 pakken Pampers voor de helft van de prijs op kan halen, wil ik dat eigenlijk wel doen. Welke maat zouden jullie doen? Ik zat zelf te denken aan 1 van 1 en 1 van 2.
LWB
LWB
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiervraagje Empty Re: Luiervraagje

Bericht  SarahKey do 26 apr 2012 - 18:19

Hier hebben we 6/7 weken lang maat 1 gebruikt. Dus ik zou allebei maat 1 halen.
Maat 2 ben ik pas gaan inslaan toen de kleine man er al was.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 18:21

Ik heb volgens mij 2 pakken 1 gehad en daarna over op 2.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 18:38

Doedel schreef:Ik heb volgens mij 2 pakken 1 gehad en daarna over op 2.

Hier ook zoiets. En van maatje 1 had ik er toen ook nog een paar over.

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 26 apr 2012 - 19:06

Wij hadden de laatste keer 4 pakken maat 1, maar hij paste na 1 week al niet meer in maat 1. Wij hadden dus teveel in maat 1. Ik zou denk ik 2 pakken maat 1 halen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  duckie do 26 apr 2012 - 19:46

ik had 2 pakken maat 1 en 1 pak maat 2 geloof ik. Volgens mij kwamen we daar wel goed mee uit. Ik had laatst 3 pakken maat 4 maar wou een paar weken later toch een maatje 5 dus kon een pak 4 wat nog dicht zat gewoon ruolen (had kruidvat eigen merk) je zou het even na kunnen vragen of je anders evt kunt ruilen als ze nog dicht zitten
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  moepie do 26 apr 2012 - 19:48

Volgens mij had ik 2 pakken maat 1 gekocht en 1 maat 2.. maar heb ik nog langer dan die 2 pakken maat 1 gebruikt...
Als je niet over wilt houden, zou ik voor zeker gaan en maat 2 kiezen. Deze komt vanzelf een keer aan de beurt, heb je toch nog 1 nodig dan koop je die nog bij en gebruik je de 2 later..
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  meisje do 26 apr 2012 - 19:49

Bij ons hebben ze allebei lang in maat 1 gezeten, dus ik heb wel wat pakken nodig gehad.
Ik geloof dat ik er sowieso 4 op voorhand had.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Pien do 26 apr 2012 - 19:50

3pakken 1 en 3 pakken maat2....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sanne do 26 apr 2012 - 19:58

Ik ben sinds gisteren maat 2 gaan gebruiken. H. is nu bijna 6 weken, dus ik heb wel even met maat 1 gedaan.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 20:04

Als je goed kijkt maakt het echt vrij weinig uit het overlapt heel veel qua kilo's. Ik zou 1 van 1 en 1 van 2, die 2 maak je sowieso wel een keer op en als het nodig is kan je 1 zo bij halen.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 26 apr 2012 - 20:26

Parel schreef:Als je goed kijkt maakt het echt vrij weinig uit het overlapt heel veel qua kilo's. Ik zou 1 van 1 en 1 van 2, die 2 maak je sowieso wel een keer op en als het nodig is kan je 1 zo bij halen.
Of eerder overstappen op maat 2 als 1 op is en maat 2 qua kilo's ook past.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  piene1983 do 26 apr 2012 - 21:36

Mijn vriendin zei laatst "Sleep jij maar luiers naar je hol mammabeer....". Wij hebben namelijk al veel luiers in huis, en de aanbieding van het kruitvat heb ik ook nog liggen en wil ik eigenlijk ook gebruiken. Wij hebben op dit moment liggen van de new baby: 2 pakken maat 1, 2 pakken maat 2 en 1 pak maat 3 en van de gewone babydry: 2 pakken maat 2 en 2 pakken plus een jumbodoos maat 3. Ik denk dat ik nog een pak van de new baby maat 1 en een van maat 2 bijhaal.
Stel je voor dat er straks als ik bevallen ben geen winkels meer zijn, of erger nog wel winkels maar geen luiers meer! Vreselijk! Luiervraagje 827601 ( Grapje natuurlijk!)

Laatst aangepast door piene1983 op do 26 apr 2012 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Susan do 26 apr 2012 - 21:38

piene1983 schreef:
Stel je voor dat er straks als ik bevallen ben geen winkels meer zijn, of erger nog wel winkels maar geen luiers meer! Vreselijk!

Helemaal geen winkels lijkt me vervelender, maar het lijken me allebei geen realistische scenario's.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  piene1983 do 26 apr 2012 - 21:41

Nee joh, dat weet ik ook wel. Het is gewoon dat ik mijn eigen hamstergedrag een twist probeer te geven. Het kost nu vooral heel veel ruimte, of het echt zinvol is...
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Sanne do 26 apr 2012 - 21:44

piene1983 schreef:Nee joh, dat weet ik ook wel. Het is gewoon dat ik mijn eigen hamstergedrag een twist probeer te geven. Het kost nu vooral heel veel ruimte, of het echt zinvol is...

De luiers gaan hier heel snel, dus ik denk niet dat je met je huidige voorraad teveel hebt. Ik zou alleen nu wel stoppen met inkopen. Dan koop je straks weer luiers als de baby er eenmaal is. Stel dat je kindje niet tegen de luiers kan die je nu hebt ingeslagen, dan heb je natuurlijk wel een hele hoop luiers over. En aanbiedingen zijn er eigenlijk wel wekelijks, bij verschillende winkels.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla do 26 apr 2012 - 21:47

Ik weet niet meer precies hoelang we met maat 1 gedaan hebben, weet wel dat ze maar een paar weken in maatje 2 gepast heeft, daarna had ze al maat 3. Wat Parel zegt klopt, die overlap qua kilo's is heel groot, dus dan zou ik nog eerder nog een pak maatje 3 kopen dan maatje 1 of 2.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Darius do 26 apr 2012 - 22:33

Susan schreef:
piene1983 schreef:
Stel je voor dat er straks als ik bevallen ben geen winkels meer zijn, of erger nog wel winkels maar geen luiers meer! Vreselijk!

Helemaal geen winkels lijkt me vervelender, maar het lijken me allebei geen realistische scenario's.

Realistisch scenario: je man naar de winkel sturen met op een briefje precies welk merk en welke maat en hoeveel ivm de aanbieding, en meneer komt vervolgens tot 2x toe met het verkeerde thuis. Na de kraamweek heb ik alles weer moeten ruilen en gelukkig was ik bekend bij de plaatselijke kruidvat, want ik mocht nog even profiteren van de actie.

Ik ga nu ook wat letten op de aanbiedingen voor de kleine maatjes en alvast inslaan van te voren. Mijn man stuur ik niet meer, haha!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 22:38

Ik had eerst gewoon 1 pak gehaald, later nog een keer maat 1 en 2 pakken maat 2, ze gaat binnenkort dus over naar maat 2.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 26 apr 2012 - 22:40

Over 4 dagen zijn de maatje 1 luiers hier op en dan ga ik maatje 2 proberen. Maar het ligt er ook aan hoe groot je kindje is bij de geboorte natuurlijk. Een kleintje zit langer in maatje 1 dan een flinke.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sanne do 26 apr 2012 - 22:46

Darius schreef:
Susan schreef:
piene1983 schreef:

Realistisch scenario: je man naar de winkel sturen met op een briefje precies welk merk en welke maat en hoeveel ivm de aanbieding, en meneer komt vervolgens tot 2x toe met het verkeerde thuis. Na de kraamweek heb ik alles weer moeten ruilen en gelukkig was ik bekend bij de plaatselijke kruidvat, want ik mocht nog even profiteren van de actie.

Ik ga nu ook wat letten op de aanbiedingen voor de kleine maatjes en alvast inslaan van te voren. Mijn man stuur ik niet meer, haha!

Of je man neemt wel de goede luiers mee (hulde!), maar vergeet de kortingsbon in te leveren Luiervraagje 394967
(Gelukkig is die bon nog even geldig...)

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  teletascha do 26 apr 2012 - 23:08

Ik heb 6 weken met nummer 1 gedaan, terwijl ze >4 kg was bij de geboorte.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  _Lana_ do 26 apr 2012 - 23:21

piene1983 schreef:Mijn vriendin zei laatst "Sleep jij maar luiers naar je hol mammabeer....". Wij hebben namelijk al veel luiers in huis, en de aanbieding van het kruitvat heb ik ook nog liggen en wil ik eigenlijk ook gebruiken. Wij hebben op dit moment liggen van de new baby: 2 pakken maat 1, 2 pakken maat 2 en 1 pak maat 3 en van de gewone babydry: 2 pakken maat 2 en 2 pakken plus een jumbodoos maat 3. Ik denk dat ik nog een pak van de new baby maat 1 en een van maat 2 bijhaal.
Stel je voor dat er straks als ik bevallen ben geen winkels meer zijn, of erger nog wel winkels maar geen luiers meer! Vreselijk! Luiervraagje 827601 ( Grapje natuurlijk!)

Laughing

Ik zou trouwens nu geen luiers meer aanschaffen hoor, want je weet helemaal niet welke luiers je goed bevallen en welke het beste bij jouw kindje voegt.
Zoals mijn dochtertje zit nu nog in maat 1 en ze is heel smal, dus bepaalde luiertjes voegen haar gewoon niet, omdat ze te breed zijn. Mijn zoontje is wat voller en die heeft maat 2.
Qua merk kan het best wel wat verschillen.

OT: Ik zou van die aanbieding 2 pakken maat 1 halen. Daar ben je toch zo doorheen Wink . Als je kindje groter geboren wordt, dan kun je altijd de volgende pakken maatje 2 halen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Lana_ do 26 apr 2012 - 23:23

Aan het begin in het ziekenhuis hadden onze kindjes hele kleine luiertjes aan en daarna hebben we 10 pakken ( was een aanbieding, helft van de prijs ) maatje 1 aangeschaft. Daar hadden we maar zo'n 30 dagen plezier van Laughing .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:30

Mag ik dan even biechten dat ik graag heeel veel luiers op voorraad heb. Heb 14 pakken maat 4 en 9 pakken maat 4+ in huis.
Sla altijd enorm in als ik het even wat ruimer heb, echt hamstergedrag. Ben niet bang dat de luiers in de winkel opeens op zijn maar dat ik ze niet meer kan betalen.

Heb bijv ook graag pakken fv op voorraad en heb zelfs al kleertjes maat 98 in de kast hangen.

Ja, ik ben best een beetje raar, ik weet het Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: