3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Avatar plaatjes
googlen op Blythe dolls
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Dat staat uitgebreid uitgelegd in het topic over de poppen. Althans, het is meer zo gekomen dan dat het bewust was.
Gast- Gast
Ik vind die poppen wel leuk, maar door het massale gebruik kan het wel een eenheidsworst worden. En da's weer zonde van die poppen.
Gast- Gast
Gloria schreef:Ik vind die poppen wel leuk, maar door het massale gebruik kan het wel een eenheidsworst worden. En da's weer zonde van die poppen.
Leerpunt van vandaag.. Ik had dus echt nog nooit van dit woord gehoord..
Gast- Gast
Whahahaha kende je dat echt niet?! Nja, zo'n massa-hype zullen Blythes wel niet worden. En mocht het toch zo zijn, dat waait wel weer over. Maar mijn avatar blijft staan, lekker lekker puh
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Naaa, ik bedoel ook geen wereldwijde hype *ambitieus* maar hier op het forum.
Donna, ik kon even geen ander woord verzinnen die aanduidt wat ik ongeveer bedoel. Soms heb je van die woorden... gaan nergens over, maar je snapt wel wat ik bedoelde ;-).
Donna, ik kon even geen ander woord verzinnen die aanduidt wat ik ongeveer bedoel. Soms heb je van die woorden... gaan nergens over, maar je snapt wel wat ik bedoelde ;-).
Gast- Gast
Door al die poppen als avatar is het wel moeilijker om iedereen uit elkaar te houden...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Plaatjes!
» high tea plaatjes
» Je favoriete... (in plaatjes)
» Tellen met plaatjes
» Plaatjes!
» high tea plaatjes
» Je favoriete... (in plaatjes)