Wie is er lid van TNS Nipo?
+2
Minx
Monte
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie is er lid van TNS Nipo?
Misschien een rare vraag, maar ik wil lid worden van tns nipo maar dit kan alleen door een uitnodiging van een bestaand lid. Dus wie is lid en zou mij willen uitnodigen?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie is er lid van TNS Nipo?
Ik zou dit ook nog wel weer eens willen. Heb het vroeger gedaan en vond het altijd wel leuk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja ik vind het ook leuk. Ik zit nu ook bij opinieland en heb daar 40 euro aan mediamarktbonnen gekregen. TNS schijnt kwalitatief goede en leuke vragenlijsten te hebben dus daar wil ik graag lid van worden. Ben aan het sparen voor een nieuwe camera dus alles is mooi meegenomen
Monte- Ratel
ik ben lid, maar hij geeft al tijden aan dat ik niemand uit kan nodigen.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
En als jullie dan toch bezig zijn, ik heb ook wel interesse
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Oh jammer, misschien nemen ze op dit moment dan geen nieuwe leden aan.Germini schreef:ik ben lid, maar hij geeft al tijden aan dat ik niemand uit kan nodigen.
Monte- Ratel
Monte schreef:Oh jammer, misschien nemen ze op dit moment dan geen nieuwe leden aan.Germini schreef:ik ben lid, maar hij geeft al tijden aan dat ik niemand uit kan nodigen.
Ik ben ook lid. Sinds april 2010 ofzo nemen ze al niemand meer aan, het verdient wel leuk
Destijds ben ik er toevallig bij gekomen (in 2006 ofzo) en sindsdien heb ik al minimaal 400 euro aan bol.com bonnen gespaard.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
:o nu wil ik ook, waarom nemen ze nou niemand meer aanGreenGrass schreef:Monte schreef:Oh jammer, misschien nemen ze op dit moment dan geen nieuwe leden aan.Germini schreef:ik ben lid, maar hij geeft al tijden aan dat ik niemand uit kan nodigen.
Ik ben ook lid. Sinds april 2010 ofzo nemen ze al niemand meer aan, het verdient wel leuk
Destijds ben ik er toevallig bij gekomen (in 2006 ofzo) en sindsdien heb ik al minimaal 400 euro aan bol.com bonnen gespaard.
Monte- Ratel
Ben ook lid, maar kon ook niemand meer uitnodigen. Sorry!
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: