I proudly present...
+5
Theeleut
Shisha
Bubbelicious
Mamsie
Flippin' Bitch
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
I proudly present...
Drippin' Bitch!
Ja hoor, keiharde hoosbui op de fiets! En ik maar -zoals een echte bikkel betaamt- doorgefietst. Ben ik thuis: droog buiten.
Ja hoor, keiharde hoosbui op de fiets! En ik maar -zoals een echte bikkel betaamt- doorgefietst. Ben ik thuis: droog buiten.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Re: I proudly present...
hahahaahh nou hop, uit die natte kleren in lekker onder de douche!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
:affraid:
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Dat had ik laatst ook. Echt een stortbui onderweg en toen ik thuis kwam begon de zon te schijnen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Alles te drogen gezet en gehangen... Pyjamabroek aan, haar afgedroogd & nu maar een bakkie thee
Moet meteen aan 'vroegah' denken, dat m'n moeder dan al met handdoeken in de gang klaar stond.
Moet meteen aan 'vroegah' denken, dat m'n moeder dan al met handdoeken in de gang klaar stond.
Flippin' Bitch- Kletskop
Aah vervelend is dat he, vooral dat het droog is als je thuis komt.
Geniet van je bak thee
Geniet van je bak thee
Gast- Gast
Lekker hûr!
Ik moest er ook doorheen Gelukkig had ik wel een paraplu mee en een kap over de kinderwagen. Klere weer!
Ik moest er ook doorheen Gelukkig had ik wel een paraplu mee en een kap over de kinderwagen. Klere weer!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Je moet maar zo denken gelukkig ben je thuis en moest je niet naar school of je werk..want dan zit je de hele dag nat daar bleh
sanskie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12
Flippin' Bitch schreef:Alles te drogen gezet en gehangen... Pyjamabroek aan, haar afgedroogd & nu maar een bakkie thee
Ach ja!
Kan me nog herinneren dat ik wel eens midden in de zomer in mijn t shirtje fietste en er dus een ontzettende hoosbui kwam! En hagel, knalharde koppijn door zo´n koud voorhoofd in 1x! En mama die idd met de handdoeken klaar stond
Gast- Gast
Herkenbaar! Ik had het om 15.00u ook .... Heel fijn haha.
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben ook natgeregend, maar soms vind ik dat juist wel even lekker en dan ga ik expres hard door de plassen fietsen En dan thuis lekker onder de douche en dan met een dekentje en een kopje thee op de bank
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Niet iedereen heeft veel geluk zie ik! Ik heb de hele week alle regen ontweken en ik moest 2 uur per dag fietsen. Vroeger kon ik wel eens heel boos worden als ik op de fiets zat en het regende heel hard, dan kwam ik boos thuis, mijn moeder stond dan ook al klaar om mij op te vangen, natte kleren uit en onder de douche! goede oude tijd.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Oreo schreef:Youandi schreef:Zelfs regen staat jou goed.
+ 1
Flippin' Bitch- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: