Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chino/harem jeans, waar te koop?

+5
Minx
Nathalie
Flippin' Bitch
Gympie
Theeleut
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Chino/harem jeans, waar te koop? - Pagina 2 Empty Re: Chino/harem jeans, waar te koop?

Bericht  Aziraphale zo 29 apr 2012 - 0:20

Ik zie dat het al gelukt is maar de Lala jeans van Only vind ik zelf ook heel fijn. Ik heb de lichte wassing en een donkere (van stevigere stof). Ik draag ze heel graag smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Chino/harem jeans, waar te koop? - Pagina 2 Empty Re: Chino/harem jeans, waar te koop?

Bericht  Theeleut zo 29 apr 2012 - 7:55

Nu hij zit lekker hoor. Alleen nu twijfel ik of hij niet te los zit, twijfelkont!! Niet dat ik 'm nog kan ruilen, heb de kaartjes er al afgehaald, maar soms heb ik de neiging de broek op te halen. Ik draag meestal skinny jeans, dus dit is wel even wennen haha

Hoe los hebben jullie 'm zitten? Hangt de broek op de heupen en zit het bij je kont dan ook losser of trekken jullie 'm wat hoger op dat het bij je kont wat strakker zit?? Wat een noob ben ik haha
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Chino/harem jeans, waar te koop? - Pagina 2 Empty Re: Chino/harem jeans, waar te koop?

Bericht  Aziraphale zo 29 apr 2012 - 8:11

Ik draag 'm ook baggy, dat vind ik mooier dan strak bij de bips. Ik draag er ook altijd een riempje in. Voor een strakke bips moet je een ander model nemen waar je kont beter in uit komt, vind ik Cool Dat is bij de lala niet zo flatteus.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Chino/harem jeans, waar te koop? - Pagina 2 Empty Re: Chino/harem jeans, waar te koop?

Bericht  Theeleut zo 29 apr 2012 - 8:20

Ik heb er ook een riempje in, doe ik eigenlijk standaard bij al mijn spijkerbroeken.

Als ik zoek bij google afbeeldingen zie je dat het bij het ene model wat strakker zit en bij de ander heel los. Bij mij is het, voor mij gevoel, heel los. Maar een maatje kleiner kreeg ik de knoopjes net van dicht en dan met een fantastische rol over de rand, nou dat is geen gezicht natuurlijk. Maar nu zit de broek bij mij buik prima, maar zit de rest naar mijn idee erg baggy. Zal vast ook een kwestie van wennen zijn.

Dat is ook mijn probleem met spijkerbroeken, of een mooie aansluiting bij kont met een rol over de rand of geen rol en een drollevanger Chino/harem jeans, waar te koop? - Pagina 2 394967

Ik heb trouwens al een tweede chino besteld, bij Scapino yes I know, maar had schoenen gekocht voor onder de Lala jeans (pumps en sneakers) en kwam deze tegen voor een prikkie!
Chino/harem jeans, waar te koop? - Pagina 2 IL-090-1328-21

Trouwens vandaag nog 2e paar schoenen 50% korting bij scapino en als je je aanmeld voor de nieuwsbrief dan nog €5 extra korting!!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Chino/harem jeans, waar te koop? - Pagina 2 Empty Re: Chino/harem jeans, waar te koop?

Bericht  Gympie di 22 mei 2012 - 21:08

Heb je je broek nog vaak aan? Very Happy

Ik wil even zeggen dat ik 'm eindelijk uit de kast heb getrokken en aan heb. Hij zit echt relaxt! Stom dat ik 'm niet eerder aan heb gedaan. Vanavond zal ik nog zoals beloofd een foto maken, dan plaats ik die waarschijnlijk morgen!

Het is trouwens de Only LALA JEANS REA1418 staat in het label.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Chino/harem jeans, waar te koop? - Pagina 2 Empty Re: Chino/harem jeans, waar te koop?

Bericht  Gympie wo 23 mei 2012 - 4:55

Ik heb ze via PM gestuurd.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Chino/harem jeans, waar te koop? - Pagina 2 Empty Re: Chino/harem jeans, waar te koop?

Bericht  Theeleut wo 23 mei 2012 - 5:30

Leuk dat je nog een foto plaatst!! De broek staat je goed, fijn dat je er nu werel een goed geveol bij hebt. Lekker blijven dragen dus!
Ik heb zo te zien precies dezelfde broek, zelfde kleur ook. Toen ik 'm kocht waren de pijpen omgevouwen.
Ik vind het een heerlijke broek, ben er erg blij mee en draag hem elke week wel een keer smile
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Chino/harem jeans, waar te koop? - Pagina 2 Empty Re: Chino/harem jeans, waar te koop?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum