Is Zwolle leuk om te shoppen? Terrassen etc?
+11
Arwyn
rapa nui
SleepingBeauty
Minx
Marin
L!ND@
Coco
Plien84
Inge
Rose
Paper Crown
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Is Zwolle leuk om te shoppen? Terrassen etc?
Onze schilder voor het nieuwe huis komt uit Kampen, aanstaande zaterdag rijden mijn man en ik even naar hun showroom om de kleuren uit te kiezen.. Nu had ik bedacht dat we daarna wel door naar Zwolle kunnen rijden omdat ik denk dat het wel leuk is, maar is het wel echt leuk? Of kunnen we beter doorgassen naar Oberhausen?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Is Zwolle leuk om te shoppen? Terrassen etc?
Als ik zou mogen kiezen tussen Zwolle en Oberhausen dan zou ik doorrijden en dus voor Oberhausen kiezen!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Zelf vind ik Zwolle wel een leuke stad om te winkelen, je hebt er genoeg leuke winkels en vooral veel schoenenwinkels!
Ook leuke terrasjes; bij vito's kan je heeerlijk lunchen en op het terras zitten (zit vlak naast de Mac op het plein)
Bij la bodega kan je lekker tapas eten en bij mooi weer ook op het terras zitten
In het centrum zit helaas geen prenetal die je leeg kan kopen :-p
Kampen zelf vind ik ook leuk maar klein, wel echt leuk stadje
Maar denk dat oberhausen leuker is!
Ook leuke terrasjes; bij vito's kan je heeerlijk lunchen en op het terras zitten (zit vlak naast de Mac op het plein)
Bij la bodega kan je lekker tapas eten en bij mooi weer ook op het terras zitten
In het centrum zit helaas geen prenetal die je leeg kan kopen :-p
Kampen zelf vind ik ook leuk maar klein, wel echt leuk stadje
Maar denk dat oberhausen leuker is!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Zwolle is volgens mij voor mensen van buitenaf best leuk, de gewone doorgaande winkelketens zitten er en een aantal leuke boetiekjes. Schoenenwinkels vind ik daarentegen dan weer niet echt bijzonder, behalve poco loco. Bedoel je centro in oberhausen? Dat is ook wel leuk, maar ik vind de sfeer in een stadscentrum wel veeel gezelliger!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Plien84 schreef:Zwolle is volgens mij voor mensen van buitenaf best leuk, de gewone doorgaande winkelketens zitten er en een aantal leuke boetiekjes. Schoenenwinkels vind ik daarentegen dan weer niet echt bijzonder, behalve poco loco. Bedoel je centro in oberhausen? Dat is ook wel leuk, maar ik vind de sfeer in een stadscentrum wel veeel gezelliger!
Ja bedoelde Centro idd.. Nou even met man maar overleggen. Misschien is Zwolle wel leuk idd voor een ander keertje..
2CKC2 schreef:Plien84 schreef:Zwolle is volgens mij voor mensen van buitenaf best leuk, de gewone doorgaande winkelketens zitten er en een aantal leuke boetiekjes. Schoenenwinkels vind ik daarentegen dan weer niet echt bijzonder, behalve poco loco. Bedoel je centro in oberhausen? Dat is ook wel leuk, maar ik vind de sfeer in een stadscentrum wel veeel gezelliger!
Ja bedoelde Centro idd.. Nou even met man maar overleggen. Misschien is Zwolle wel leuk idd voor een ander keertje..
Weet niet waar je vandaan komt, maar centro is nog wel zoon anderhalf uur rijden van Zwolle/kampen
Plien84- Prater
Plien84 schreef:centro is nog wel zoon anderhalf uur rijden van Zwolle/kampen
Idd, als het niet langer is. En voor Centro zou ik lekker een hele dag uittrekken, is vrij groot en vooral met mooi weer, erg fijne terrasjes. Zwolle is wel oke voor een keer maar vind het geen echte shopstad. En als je in Zwolle uitgekeken bent zou je altijd nog even door kunnen rijden naar Deventer. Ook geen shopwalhalla maar wel een leuk terrasplein.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Tja, als een echte blauwvinger ga ik mijn stadje niet afkraken natuurlijk Zwolle is leuk, maar als je echt "the big city" gewend bent....Valt het denk ik een beetje tegen. Ik kan er altijd goed shoppen en je hebt genoeg plekjes waar je lekker kunt zitten. Oberhausen is meteen weer zo'n eind weg en voor eventjes, zou ik niet meteen zo'n eind verder rijden.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ook ik kom uit Zwolle en vind het wel een fijne stad om te winkelen. Niet te groot en te klein. Als je naar Oberhausen wilt doorrijden, ben je wel weer twee uur verder.
Gast- Gast
Nou als jullie toch besluiten naar Zwolle te gaan dan horen we het wel, dan kunnen we je misschien nog wat winkels ed aanraden:D
Plien84- Prater
Ik vond Zwolle echt enorm schattig toen ik er woonde, maar winkelen is nou niet echt heel bijzonder daar. Gewoon de standaard winkels zitten er, en een paar leuke boetiekjes (maar zou niet eens meer weten precies waar). Als je een gezellige middag wilt hebben met een beetje slenteren langs het water, op een terrasje zitten (bij Vito's broodje eten en bij Talamini of bij Salute aan de waterkant ijsje eten) en verder beetje rondlopen en wat winkels in, zou ik naar Zwolle gaan. Wil je echt hardcore shoppen (babykleeertjes) kan je beter naar Oberhausen. Niet dat ik daar ooit ben geweest.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha ik moet wel even lachen hoor. Even doorrijden naar oberhousen vanaf kampen ben je dan 1 uur en driekwartier verder.
Ik woon in Zwolle maar loop op het moment stage in de hoofdstad. Van veel mensen van hier hoor ik dat ze Zwolle leuk vinden. Voor mij is het gewoon geworden. Als het terras weer is kun je er wel op de melkmarkt lekker op het terras zitten. Een tip om dan te parkeren is bij winkelcentrum diezerpoort. Die is vrij goedkoop en is 5 minuutjes lopen van de diezerstraat.
Ik woon in Zwolle maar loop op het moment stage in de hoofdstad. Van veel mensen van hier hoor ik dat ze Zwolle leuk vinden. Voor mij is het gewoon geworden. Als het terras weer is kun je er wel op de melkmarkt lekker op het terras zitten. Een tip om dan te parkeren is bij winkelcentrum diezerpoort. Die is vrij goedkoop en is 5 minuutjes lopen van de diezerstraat.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hollister!
Hoewel de laatste keer dat ik er was, me toch wel echt realiseerde dat ik er te oud voor word, het is wel echt voor 15 jarige meisjes en met zo'n figuur. Maar de vestjes en sommige tops kan ik nog wel aan en ze zeiden zelfs in de winkel laatst dat ik er zo zou kunnen werken met mijn kleding die ik toen aan had (heel veel donkerblauw, Hollister vest, Hollister polo en A&F flipflops had ik toen aan)
Hoewel de laatste keer dat ik er was, me toch wel echt realiseerde dat ik er te oud voor word, het is wel echt voor 15 jarige meisjes en met zo'n figuur. Maar de vestjes en sommige tops kan ik nog wel aan en ze zeiden zelfs in de winkel laatst dat ik er zo zou kunnen werken met mijn kleding die ik toen aan had (heel veel donkerblauw, Hollister vest, Hollister polo en A&F flipflops had ik toen aan)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
ik kan in Zwolle altijd prima winkelen! Ze hebben beetje de standaard winkeltjes, maar ook leuke terrassjes, lunche cafetjes.... Voor een middagje prima!
Kampen is ook leuk, maar een stuk kleiner, wel leuke boetiekjes maar weer niet echt de bekende winkels. Je bent wel snel door kampen heen als je alleen gaat shoppen.
Kampen is ook leuk, maar een stuk kleiner, wel leuke boetiekjes maar weer niet echt de bekende winkels. Je bent wel snel door kampen heen als je alleen gaat shoppen.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik vind CentrO nog wel erg ver als je eerst naar een showroom in Kampen moet. Ik zou dan zelf eerst even in Kampen rondlopen, is niet groot maar zitten best een paar leuke winkels en dan daarna door naar Zwolle om te lunchen en daarna wat te winkelen. Dan heb je best wel een dagvullend programma. Diezerstraat, Luttekestraat, Oude Visstraat zitten best wat leuke winkels vooral als je er nog niet eerder bent geweest. Niet alleen kleding maar ook wel woonwinkels, woonaccesoires.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Fairytale schreef:Haha ik moet wel even lachen hoor. Even doorrijden naar oberhousen vanaf kampen ben je dan 1 uur en driekwartier verder.
Zou juist bij Leen Bakker parkeren, geen idee hoe het daar heet en Leen bakker is daar nu weg trouwens. Daar parkeer ik altijd en is 5.40 voor een dagkaart (Diezerpoort volgens mij ook?) Of anders daar aan het water (daar voor de rotonde bij Hedon) ook geen idee hoe het daar heet :-p
Net nog in Zwolle geweest, aan het begin vond ik Zwolle echt heel erg leuk, nu is het gewoon geworden.
Inge- Ratel
Noordereiland bedoel je kan ook idd. Bij de kamperpoort/ex leenbakker moet je wel geluk hebben.
Het eiland heb je ook nog maar is wel een stuk duurder.
Diezerpoort en meen ook leenbakker betaal je 20 cent per 11 minuten.
Minx- Lady Post-a-lot
Hahahaha.. ik moet lachen om jullie. Serieus, mijn man en ik hebben wel eens vrijdagavon bedacht, we gaan naar Parijs, die ochtend om 05:00 de auto ingestapt en rond een uur of 11:00 zaten we aan een Parijse cappuccino, geshopt, hotelletje geboekt en de volgende ochtend op zondag na ontbijt terug naar NL gereden en hier even een restaurantje gepakt. Dat soort dingen laten je voelen dat je leeft hoor!
Dus Centro vind ik niet eens heel ver. Wij gaan dan rond 08:30 van huis om )9:30 zullen we wel in Kampen zijn en dan kunnen we om 12:00 parkeren bij Centro, doen we zo..
Dus Centro vind ik niet eens heel ver. Wij gaan dan rond 08:30 van huis om )9:30 zullen we wel in Kampen zijn en dan kunnen we om 12:00 parkeren bij Centro, doen we zo..
Ergens is het ook best triest dat wij er van uit gaan dat we nog wel ff de afstand moeten vermelden.
Hoe vaak ik mijn klasgenoten ook niet uit heb hoeven leggen dat tanken in duitsland echt niet goedkoper was. Of dat ik echt niet 10 minuten bij Enschede vandaag woon. Voor mensen in de randstad is alles tot Utrecht ongeveer 2/3 van nl en ligt alles daarachter dicht bij elkaar.
Hoe vaak ik mijn klasgenoten ook niet uit heb hoeven leggen dat tanken in duitsland echt niet goedkoper was. Of dat ik echt niet 10 minuten bij Enschede vandaag woon. Voor mensen in de randstad is alles tot Utrecht ongeveer 2/3 van nl en ligt alles daarachter dicht bij elkaar.
Minx- Lady Post-a-lot
Ikzelf vind Zwolle wel leuk, maar ook gewoon omdat het zo'n mooie oude stad is. Dan vind ik minstens zo leuk als de winkels.
Centro is inderdaad meer voor die hard shoppen, echt sfeervol vind ik het daar niet.
Centro is inderdaad meer voor die hard shoppen, echt sfeervol vind ik het daar niet.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Fairytale schreef:Noordereiland bedoel je kan ook idd. Bij de kamperpoort/ex leenbakker moet je wel geluk hebben.
nee noordereiland bedoel ik niet, die is knetterduur.
Ik bedoel die parkeerplaats voor die rotonde (noordereiland ligt na die rotonde, althans vanaf de kant hoe ik het nu zie :-)) aan het water daar
Inge- Ratel
Ik zou ook voor oberhausen gaan, alhoewel Zwolle weer gezelliger is qua terrassen enzo.. Maar oberhausen voor het shoppen!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik weet wel welke je bedoelt, ik weet alleen niet hoe die heet. Bij hotel Campanille toch? Op vrijdag staan daar veel vrachtwagens is me wel eens opgevallen. Wij zetten daar de auto ook vaak neer, is ietsjes verder lopen, maar scheelt wel heel veel.Inge schreef:Fairytale schreef:Noordereiland bedoel je kan ook idd. Bij de kamperpoort/ex leenbakker moet je wel geluk hebben.
nee noordereiland bedoel ik niet, die is knetterduur.
Ik bedoel die parkeerplaats voor die rotonde (noordereiland ligt na die rotonde, althans vanaf de kant hoe ik het nu zie :-)) aan het water daar
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Door dit topic wel op het idee gebracht binnekort een keer naar oberhausen te gaan :-)
Inge- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Halve Marathon Zwolle
» Meiden omgeving Zwolle
» Uiteten in Zwolle, tips?
» Meeting Zwolle 28 januari
» Meeting omgeving Zwolle
» Meiden omgeving Zwolle