Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+79
Phileine
Alex
Kowalski
heartsdale
Gympie
Bolleke
Linda
Laced
Raindrop
Bay
rapa nui
Highway
SuzieQ
kippiee
Leine
Twellie
*Noosa
Kat1980
KOL
Burn
Happinaz
Spring
Puggle
Lieke128
Blueschick
Bliss
Kaboutertje
Ringling
Blond
vlinder-2011
Shisha
_Lana_
Roodtomaatje
Niene
Thunder
Stuiterbal
Poubelle
Sugarfall
Pien
Siem
Jeanette
Aziraphale
Monte
Lejow
Showpony!
Mamsie
Lady4
vlindertje
Miss Cherie
Suus
SoGood
CCC
Marin
Mees
Caroow
Curious
Tyrael
Melis_je
rianne287
Feline
Atelier Madame
Lavendel
Paper Crown
loura
Guus
Flippin' Bitch
Ibbeltje
Toet
Dennenappel
Eris
PrimaBella
Error
Zwerver
Sterre
Mizz_S
VeryCherry
Pompoen
Cheesegirl
Arwyn
83 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  loura di 22 mei 2012 - 19:41

Youandi schreef:Sexy Shisha! Mooi decolleté Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 281626781

Ik heb ook een blote-benen complex Mad
1. Ze zijn te dun.
2. Ze zijn te wit.
3. Er zitten plekjes op.

Pfff me too

Alleen die van mij vind ik te dik. Ik heb ook echt altijd blauwe plekken. Ziet er niet uit!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  VeryCherry di 22 mei 2012 - 19:52

Ik, ja IK, heb zelfs nu al blote benen. Net zo mijn zoontje naar school gebracht en ik had het niet eens koud.
Nou moet ik er wel even bij vermelden dat ik normaal gesproken weken wacht met blote benen als het mooi weer is, dus dit is echt een unicum Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Noosa di 22 mei 2012 - 20:00

Als ik werk moet ik een uniform aan dus zal niet vaak foto's posten, maar vandaag ben ik vrij dus kan ik een normale outfit aan smile.
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 2012-05-23085554
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Sterre di 22 mei 2012 - 20:20

Mijn benen zijn ook haast doorschijnend wit, waardoor je ook nog donkere puntjes er door heen ziet (ik denk haarzakjes?) terwijl ze gewoon gladgeschoren zijn. GRR! En bruin zijn ze inderdaad al jaren niet geweest, of ik er nou veel of weinig mee in de zon had gezeten. Gezocht: pigment Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 3079029344

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 20:26

Ik ga een dagje bij mijn zus in de tuin zitten, sunny

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 3f6f56a2

En voor het fietsen
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 84e166c8

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 22 mei 2012 - 20:27

Ik vind bruine benen niet eens mooi. Ik hou er sowieso niet van om bruin te worden, dus mijn 'spookbenen' komen me goed uit smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond di 22 mei 2012 - 20:28

Ik heb de oplossing voor witte benen!

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 805117_1_Garnier_Ambre_Solaire_No_Trace_Bronzer_Spray

Ambre Solair - No Trace Bronzer.
Dat is een mist spray. Met ongeveer 3 minuten droog, en na 3 uur begint de kleur te komen. Heel natuurlijk. Ik ben fan smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Bliss di 22 mei 2012 - 20:35

Ik heb gisteren Dove Summer Glow gekocht, kijken of dat iets helpt :p

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Sterre di 22 mei 2012 - 21:00

Chance schreef:Ik heb de oplossing voor witte benen!

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 805117_1_Garnier_Ambre_Solaire_No_Trace_Bronzer_Spray

Ambre Solair - No Trace Bronzer.
Dat is een mist spray. Met ongeveer 3 minuten droog, en na 3 uur begint de kleur te komen. Heel natuurlijk. Ik ben fan Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 561177

Geeft het na 3 minuten niet meer af? En krijg je echt een natuurlijk tintje, dus niet oranje-achtig?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond di 22 mei 2012 - 21:03

Nou ik wacht ongeveer 10 minuten voor de zekerheid voordat ik wat aandoe, dus 3 minuten durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Maar de kleur vind ik zeker natuurlijk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 22:02

Oke. Ik zit nu dus met blote benen op mijn werk. Aaaah! Let niet op de troep :shock: maar dit zijn mijn benen. Ik haal hem wel zo weer weg. Maar kan dat? Iehh, benencomplex. Deze foto is sowieso confronterend. Hallo enorme heupen. Hahaha. Misschien moet ik zo een foto maken van het geheel om mijn complexen te compenseren.

Laatst aangepast door Powerbabe op di 22 mei 2012 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 22 mei 2012 - 22:05

Ik ben zelf ook erg blij met het jurkje. Ik zoek eigenlijk meer van dat soort jurkjes maar ik vind de mode van dit moment echt 10x niks. Allemaal van die pof jurken. Mad

Chance: Die gebruikte ik eerder ook wel eens. Fijn spul inderdaad!

Powerbabe: Ik vind het kunnen hoor. Showen die hap! :cheering:
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ibbeltje di 22 mei 2012 - 22:05

Dat kan heel goed! Mooie benen juist!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Laced di 22 mei 2012 - 22:08

Powerbabe: Wat een leuke schoenen heb je aan! Waar zijn die van?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Linda di 22 mei 2012 - 22:08

Powerbabe, wat zou er mis zijn met je benen? Ze zijn hartstikke mooi!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 22:12

Ik vind mijn benen een beetje zwaar Embarassed en ik vind mijn knieen lelijk omdat er een soort vetbobbel boven hangt.. Haha.

De pumps zijn van New Look! Maar heb ze 3 jaar geleden in Frankrijk gekocht.. Zijn leuk he! Van spijkerstof Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  KOL di 22 mei 2012 - 22:23

Mijn oplossing om te witte benen weg te werken; eerst naar de hamam en dan een weekje naar Turkije Very Happy
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Blond di 22 mei 2012 - 22:26

Geef mij die benen Powerbabe!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 22:33

KOL schreef:Mijn oplossing om te witte benen weg te werken; eerst naar de hamam en dan een weekje naar Turkije Very Happy

Wil ik wel!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 22 mei 2012 - 22:43

Doe mij die benen en die hammam in Turkije allebei maar Wink

De foto is nu al weg, maar ik had 'm al wel gezien en ik vind het echt heel goed kunnen hoor PB! Het staat je goed en met die schoenen lijken je benen ook al langer. Staat mooi!

Dit zijn mijn benen. Niet de mooiste knieen, maar het maakt me niet zo veel uit gelukkig. En die knieën worden altijd wel super bruin!

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 Da83c461

Maar waar ik meer mee zit is het shirtje. Ik vind het rokje echt suuuper leuk, maar echt geen idee wat ik er nou boven moet. Heb nu maar een simpel wit shirtje er boven (met ketting om beetje gezellig te maken nog) maar ten eerste zie je m'n bh er door heen, en ten tweede tja..zo simpel.. Iemand enig idee waar ik dit rokje leuk mee kan combineren qua top (kleur met name)?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bolleke di 22 mei 2012 - 22:46

Haha ik zag de foto en vond meteen het shirtje niet mooi. Maar dat had je dus zelf ook gezien.. Ik vind wit sowieso niet mooi, en al helemaal niet met grote borsten, die vallen dan meteen erg op. Ik denk dat ik zou kijken voor een shirtje in de kleur van de rok. Of juist iets kleurigs erop, geen idee eigenlijk.. Moeilijk te combineren rokje!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Blond di 22 mei 2012 - 22:51

Marin, wat dacht je van (licht) roze?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 22:52

Ik vind het juist heel leuk zo! Ik hou wel van simpel. En ja hij schijnt een beetje door, heb je geen rode of huidskleurige bh?

Ik vind het echt een super leuke outfit! Staat je mooi, leuke schoenen ook. En jij hebt mooie benen zeg!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 22 mei 2012 - 22:55

Zo'n koraalkleur staat denk ik heel mooi bij het rokje Marin smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 22 mei 2012 - 22:59

Haha ja dat vind ik dus ook, Bolleke, dat ie moeilijk te combineren is! Ik had 'm gekocht en was er blij mee, maar hij heeft al die tijd in de kast gelegen (nou was het weer er ook niet naar) omdat ik niet weet hoe ik 'm moet combineren. Maar heb 'm nu maar met twee witte shirtjes over elkaar heen aangetrokken, dan staat het al iets beter.

Dank je Powerbabe! Die schoenen vind ik ook zo geweldig, zijn espadrilles met sleehak van wel 9 cm en ik kan er zelfs op rennen Very Happy Alleen houdt m'n vriend niet van espadrilles maar dan heeft ie pech, ik vind ze leuk Wink

Chance, ja dat zou ook goed kunnen, of beetje oud roze misschien? Maar dat heb ik niet in de kast. Alleen een lichtroze polo maar die ligt al bij m'n vriend in de kledingkast. Ook zo handig van verhuizen Wink

Maar ik wil best wat simpele shirtjes in leuke kleurtjes bestellen voor dit soort combi's, da's misschien wel handig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: