Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+79
Phileine
Alex
Kowalski
heartsdale
Gympie
Bolleke
Linda
Laced
Raindrop
Bay
rapa nui
Highway
SuzieQ
kippiee
Leine
Twellie
*Noosa
Kat1980
KOL
Burn
Happinaz
Spring
Puggle
Lieke128
Blueschick
Bliss
Kaboutertje
Ringling
Blond
vlinder-2011
Shisha
_Lana_
Roodtomaatje
Niene
Thunder
Stuiterbal
Poubelle
Sugarfall
Pien
Siem
Jeanette
Aziraphale
Monte
Lejow
Showpony!
Mamsie
Lady4
vlindertje
Miss Cherie
Suus
SoGood
CCC
Marin
Mees
Caroow
Curious
Tyrael
Melis_je
rianne287
Feline
Atelier Madame
Lavendel
Paper Crown
loura
Guus
Flippin' Bitch
Ibbeltje
Toet
Dennenappel
Eris
PrimaBella
Error
Zwerver
Sterre
Mizz_S
VeryCherry
Pompoen
Cheesegirl
Arwyn
83 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Arwyn schreef:Ik wil ook naar de Primark!
me2! (al ben ik er vorige week nog geweest ) heb deze toen niet gezien..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Kaboutertje schreef:Arwyn schreef:Ik wil ook naar de Primark!
Ik ben er laatst ook nog geweest.. Maar volgens mij vernieuwen ze het assortiment echt heel vaak. Iemand die dit weet?
Over de kwaliteit van schoenen bij Primark twijfel ik een beetje..
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Ringling schreef:
Daar is de prijs ook naar
Gast- Gast
Ringling schreef:Kaboutertje schreef:Arwyn schreef:Ik wil ook naar de Primark!
Ik ben er laatst ook nog geweest.. Maar volgens mij vernieuwen ze het assortiment echt heel vaak. Iemand die dit weet?
Ik heb daar vorig jaar super leuke, leren teenslippers gekocht. Heel veel op gelopen, maar ze zijn nog steeds goed. Waren maar 15 euro.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde ook reageren, ik heb genoeg schoenen van de primark vandaan gehaald die het prima volhouden!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik heb twee jaar geleden in Engeland voor 2 pond van die stoffen gympies gekocht en ik heb er echt een hele zomer op gelopen. Pas laatst heb ik ze weggegooid. En voor 3 euro weer dezelfde gekocht. Dus kan echt wel goede kwaliteit zijn
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goochempie schreef:***
de achterkant van dit shirtje is juist het leukste want daar zitten de gouden knoopjes... maar dat kreeg ik niet op de foto
Wat een onwijs leuk shirtje zeg! Je ziet er prachtig uit.
Gast- Gast
Wat een super leuke outfitjes weer zeg! Ben zo benieuwd naar wat er gedragen wordt door de yes meiden als het zomer is is
Heb net even snel wat outfitjes gemaakt met mijn nieuwe enkellaarsjes. Gewoon even wat bij elkaar gegooid. Kwam er ook achter dat mijn lievelingsshortje van vorig jaar veel te groot is geworden. Aan de ene kant jammer haha, aan de andere kant..ook weer niet . Derde outfitje vind ik (dus ook - mede door het shortje) het minst geslaagd. Te zomers met enkellaarsjes. Outfitje 2 vind ik zelf het leukste en 1 ook wel. (mijn vriend vind die combi alleen minder, die vind de laarsjes te stoer voor de 'blazer')
Wat vinden jullie?
Bedankt voor de reacties! Daar kan ik weer wat mee
Heb net even snel wat outfitjes gemaakt met mijn nieuwe enkellaarsjes. Gewoon even wat bij elkaar gegooid. Kwam er ook achter dat mijn lievelingsshortje van vorig jaar veel te groot is geworden. Aan de ene kant jammer haha, aan de andere kant..ook weer niet . Derde outfitje vind ik (dus ook - mede door het shortje) het minst geslaagd. Te zomers met enkellaarsjes. Outfitje 2 vind ik zelf het leukste en 1 ook wel. (mijn vriend vind die combi alleen minder, die vind de laarsjes te stoer voor de 'blazer')
Wat vinden jullie?
Bedankt voor de reacties! Daar kan ik weer wat mee
Laatst aangepast door Punk'd op do 3 mei 2012 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind 1 en 2 het leukst, die laarsjes staan echt leuk bij dat broekje!
Sowieso echt leuke laarsjes Als ik weer een zooi schoenen verkoop, ga ik ze toch maar kopen denk ik.
En die blauwe blazer blijft ook echt leuk!
Sowieso echt leuke laarsjes Als ik weer een zooi schoenen verkoop, ga ik ze toch maar kopen denk ik.
En die blauwe blazer blijft ook echt leuk!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vind 1 het leukst!
De rest ziet er ook goed uit. Al zou ik zelf niet snel met ontbloot middenrif gaan lopen. Maar dat komt misschien omdat ik het mijne niet zo mooi gevormd vind. Het jouwe wel!!
De rest ziet er ook goed uit. Al zou ik zelf niet snel met ontbloot middenrif gaan lopen. Maar dat komt misschien omdat ik het mijne niet zo mooi gevormd vind. Het jouwe wel!!
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik vind 1 het leukst!
hahaha dat doe ik ook niet in Nederland Maar op vakantie lekker op het strand/boulevard - No problem Heb er hard voor getraind
Ik vind 1 zelf ook wel erg leuk!
In eerste instantie twijfelde ik toen ik de laarsjes binnen kreeg.. maar toen ik net de foto's zag dacht ik ineens oooh toch wel leuk haha. Bij mij werkt foto's maken zoveel beter dan in de spiegel kijken op een of andere manier.. (weirdo )
Gast- Gast
Ik vind enkellaarsjes onder een korte broek nooit zo leuk... Maaruhm...waar(om) moet jij in hemelsnaam nog 4,5 kilo afvallen??
Gast- Gast
Ik vind 2&1 erg leuk! De vierde kan ook goed. De derde vind ik niet zo leuk, zelfs niet op de boulevard. Natuurlijk moet je dat prachtige lichaam showen, maar voor mij liever in bikini of een mooi, bedekkend kledingstuk
Gast- Gast
Zusje schreef:Goochempie schreef:***
de achterkant van dit shirtje is juist het leukste want daar zitten de gouden knoopjes... maar dat kreeg ik niet op de foto
Wat een onwijs leuk shirtje zeg! Je ziet er prachtig uit.
Thnx! En juist de achterkant is zo leuk, maar komt totaal niet over op de foto... Hier een poging:
Punkie!
Ik vind 2 ook leuk, maar zou het shirtje wit doen. Is zomerser! (is dat een woord?) maargoed ik draag echt nooit zwart dus misschien komt het ook daardoor. Voor outfit drie vind ik de laarsjes uit d toon vallen, dat is echt een slippertje/sandaaltje outfit
Vind ze erg leuk!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Jip83 schreef:Ik vind enkellaarsjes onder een korte broek nooit zo leuk... Maaruhm...waar(om) moet jij in hemelsnaam nog 4,5 kilo afvallen??
Eensch! En zeg niet dat het door de foto komt want die vlieger gaat voor mij niet op Babe! Bepaalde delen strakker, tsja dat wil ik ook wel en ik mag qua gewicht ook niet klagen, maar laat de kilo's los!
Guus- Kletskop
haha dat kan inderdaad ook .. Ik zou er trouwens niet midden in Rome mee gaan lopen (daar ga ik op vakantie) want dan kan ik vast geen mooie kerken/kathedralen etc. bekijken en daarvoor ga ik juist naar Rome
Maar ik kan het mij prima voorstellen dat sommige mensen het niets vinden.
@ Jip.. Mijn billen en hoge bovenbenen mogen van mij nog wel wat slanker. Ik weet dat ik geen plaatselijk vet kan verbranden.. Maar ach.. dan maar door hardlopen het proberen wat strakker te krijgen. Lukt het niet, dan ook geen probleem hoor.. Het is niet dat ik mijzelf dwing om af te vallen.
Maar ik kan het mij prima voorstellen dat sommige mensen het niets vinden.
@ Jip.. Mijn billen en hoge bovenbenen mogen van mij nog wel wat slanker. Ik weet dat ik geen plaatselijk vet kan verbranden.. Maar ach.. dan maar door hardlopen het proberen wat strakker te krijgen. Lukt het niet, dan ook geen probleem hoor.. Het is niet dat ik mijzelf dwing om af te vallen.
Gast- Gast
Aahh goochem.. Hij is leuuk Ik vind dat echt van die knoopjes waar zo'n man aan zit te friemelen als hij dat ding uit wilt krijgen hahahaha
En die kg's .. lukt het dan is het leuk.. leuk het niet dan ook goed.
En die kg's .. lukt het dan is het leuk.. leuk het niet dan ook goed.
Gast- Gast
Nummer 1 is voor mij btw ook echt nummer 1, als je die niks vind mag je hem wel aan mij geven... Offer mij wel weer op
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:Nummer 1 is voor mij btw ook echt nummer 1, als je die niks vind mag je hem wel aan mij geven... Offer mij wel weer op
haha gekkerd
Was trouwens gisteren naar Jandino in de schouwburg geweest. Was echt zo grappig .. Ik dacht serieus toen ik daar zat.. ik moet samen met PB en Goochem gaan.. Gaan helemaal stuk daar
Gast- Gast
Ja leuk!
We kunnen anders wel kijken voor boomchicago oid, ben er wel voor in
We kunnen anders wel kijken voor boomchicago oid, ben er wel voor in
Guus- Kletskop
Dit had ik vanavond aan (trui vanmiddag overgenomen van Pixie in ruil voor een koektrommel van de Xenos ):
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ziet er goed uit Bliss!
En die koektrommel heeft al een ereplaats in de keuken gekregen
En die koektrommel heeft al een ereplaats in de keuken gekregen
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12