Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+79
Phileine
Alex
Kowalski
heartsdale
Gympie
Bolleke
Linda
Laced
Raindrop
Bay
rapa nui
Highway
SuzieQ
kippiee
Leine
Twellie
*Noosa
Kat1980
KOL
Burn
Happinaz
Spring
Puggle
Lieke128
Blueschick
Bliss
Kaboutertje
Ringling
Blond
vlinder-2011
Shisha
_Lana_
Roodtomaatje
Niene
Thunder
Stuiterbal
Poubelle
Sugarfall
Pien
Siem
Jeanette
Aziraphale
Monte
Lejow
Showpony!
Mamsie
Lady4
vlindertje
Miss Cherie
Suus
SoGood
CCC
Marin
Mees
Caroow
Curious
Tyrael
Melis_je
rianne287
Feline
Atelier Madame
Lavendel
Paper Crown
loura
Guus
Flippin' Bitch
Ibbeltje
Toet
Dennenappel
Eris
PrimaBella
Error
Zwerver
Sterre
Mizz_S
VeryCherry
Pompoen
Cheesegirl
Arwyn
83 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
@ Minneke: Wat zit jouw haar altijd ontzettend leuk! Steek je het op? Of is het een 'rommelige' knot?
En heb je zulk steil haar?
Je bent trouwens sowieso een beauty!
En heb je zulk steil haar?
Je bent trouwens sowieso een beauty!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Minneke wat ben jij leuk zeg! met je kleding, haar etc.
Gast- Gast
Haha, thanks. Ik steek mijn haar altijd in drie seconden op: ik haal het naar achteren in een 'staart' tussen mijn handen, rol hem een paar keer om en vouw m dan omhoog. Dan zet ik hem vast met een klem. Zoiets: https://encrypted-tbn3.google.com/images?q=tbn:ANd9GcQTwSzZLdERncfJGk15yqBF8F0COCVvH0mABdhWDbk5XtjCgIgGPA
Mijn haar is inderdaad super steil en ik kan er verder niet zo veel mee (tis heel dun en slap). Op deze manier vind ik het nog wel leuk. Soms wil ik het wel weer kort, maar eigenlijk ben ik daar ook nooit blij mee. Dan maar opsteken!
Mijn haar is inderdaad super steil en ik kan er verder niet zo veel mee (tis heel dun en slap). Op deze manier vind ik het nog wel leuk. Soms wil ik het wel weer kort, maar eigenlijk ben ik daar ook nooit blij mee. Dan maar opsteken!
Gast- Gast
Minneke schreef:Sexy YouandI!
Dank je Het moest ook wel kort, want het was zooo bloody hot! Het jasje ging ook al snel uit, want het was niet te houden. Ik zweet niet snel, maar gister...
Jij ziet er ook weer leuk uit Min!! Alles staat jou ook gewoon goed he!
Gast- Gast
Minneke schreef:Haha, thanks. Ik steek mijn haar altijd in drie seconden op: ik haal het naar achteren in een 'staart' tussen mijn handen, rol hem een paar keer om en vouw m dan omhoog. Dan zet ik hem vast met een klem. Zoiets: https://encrypted-tbn3.google.com/images?q=tbn:ANd9GcQTwSzZLdERncfJGk15yqBF8F0COCVvH0mABdhWDbk5XtjCgIgGPA
Oh met zo'n klemmetje erin. Leuk!! Die passen helaas niet in mijn haar, daar is het te dik voor.
Dat opgestoken haar staat je echt superleuk, dus kort knippen is nergens voor nodig .
Youandi: Inderdaad sexy!! Is dat 'het' Bavariajurkje?
_Lana_- Ratel
Leuke outfits zijn er weer voorbij gekomen, o.a. van Chipps, Curious, Minneke en Youandi (idd, bavariajurkje? Zo ja, dan heb je 'm goed gecombineerd, vind 'm meestal geen porem namelijk!)
Ik heb hele simpele outfit aan vandaag.. M'n nieuwe Gap jeans die echt heerlijk zit en zo lekker hoog aansluit, een donkerblauw kanten topje, een donkerblauw Hollister shirtje, en om nog wat kleur te geven: een roze Vila vestje, wat ik echt al 8 jaar heb en waar stiekem toch wel wat slijtingsgaatjes in zitten, maar ik vind 'm nog altijd zo leuk
Niet heel bijzonder, maar toch wel leuk en makkelijk voor in de trein en nu thuis. Ik loop de laatste tijd trouwens ook meer op hakken en dat bevalt me wel goed! Geen pumps nog, maar wel laarzen en enkellaarsjes met redelijk hoge hakken. Kan er geen dag op lopen, maar best wel aardig wat. Het maakt me natuurlijk naast een stuk langer ook een stuk optisch slanker en da's wel fijn! Ben toch wel weer 2 kilo aangekomen in de laatste weken met al die biertjes enzo Tijd om weer goed op te gaan letten!
Ik heb hele simpele outfit aan vandaag.. M'n nieuwe Gap jeans die echt heerlijk zit en zo lekker hoog aansluit, een donkerblauw kanten topje, een donkerblauw Hollister shirtje, en om nog wat kleur te geven: een roze Vila vestje, wat ik echt al 8 jaar heb en waar stiekem toch wel wat slijtingsgaatjes in zitten, maar ik vind 'm nog altijd zo leuk
Niet heel bijzonder, maar toch wel leuk en makkelijk voor in de trein en nu thuis. Ik loop de laatste tijd trouwens ook meer op hakken en dat bevalt me wel goed! Geen pumps nog, maar wel laarzen en enkellaarsjes met redelijk hoge hakken. Kan er geen dag op lopen, maar best wel aardig wat. Het maakt me natuurlijk naast een stuk langer ook een stuk optisch slanker en da's wel fijn! Ben toch wel weer 2 kilo aangekomen in de laatste weken met al die biertjes enzo Tijd om weer goed op te gaan letten!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Minneke wat zie jij er toch altijd leuk uit!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Minneke, wat heb jij een fantastisch lichaam en wat maak je er goed gebruik van door je prachtig te kleden!
Lekker Marin, comfy dagje Die twee kilo herken ik...
Mooie broek Shisha en ook al zo'n fantastisch lijf!
Mijn outfit vandaag, allemaal dingen die jullie al eens gezien hebben, iets andere combi. Elke dag iets nieuws lijkt me ook overdreven
Lekker Marin, comfy dagje Die twee kilo herken ik...
Mooie broek Shisha en ook al zo'n fantastisch lijf!
Mijn outfit vandaag, allemaal dingen die jullie al eens gezien hebben, iets andere combi. Elke dag iets nieuws lijkt me ook overdreven
Gast- Gast
Chipp: Dank je! En wat een leuke schoenen heb je aan!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Chipp, die nieuwe broek van jou blijft echt zo geweldig!
Tot twee maanden terug had ik ook nog nooit een skinny gedragen, maar als ik jouw foto's zie, dan zie ik weer hoezeer een skinny je slanker maakt dan een gewone spijkerbroek. En dat terwijl ik nooit een skinny droeg omdat ik bang was dat ik dan op een kamerolifantje zou lijken ! Grappig eigenlijk.
Mooi Shisha!
Tot twee maanden terug had ik ook nog nooit een skinny gedragen, maar als ik jouw foto's zie, dan zie ik weer hoezeer een skinny je slanker maakt dan een gewone spijkerbroek. En dat terwijl ik nooit een skinny droeg omdat ik bang was dat ik dan op een kamerolifantje zou lijken ! Grappig eigenlijk.
Mooi Shisha!
Gast- Gast
Nee, het is niet het Bavaria-jurkje. Hij is ook donkerder-oranje en ik draag hem in het dagelijks leven ook wel eens (maar dan met zwarte panty).
Gast- Gast
Chipp: Mooie outfit weer! Waar is die broek van? Ik vind 'm echt heel erg leuk!
_Lana_- Ratel
Ziet er weer super uit, Shisha en Chipp!
Marin, vervelend, die 2 kilo, maar je krijgt ze er vast wel weer af, aangezien je wel hebt bewezen discipline te hebben
Marin, vervelend, die 2 kilo, maar je krijgt ze er vast wel weer af, aangezien je wel hebt bewezen discipline te hebben
Gast- Gast
Aw wat lief, Youandi Ja, het komt ook omdat ik nu weer minder beweeg, en al dat onregelmatige eten is ook niet goed. Maar vriend en ik hebben goede eet-afspraken gemaakt voor als we samenwonen, want we willen allebei afvallen, en willen samen op zoek naar een goed(kope) sportschool. Dan gaan we niet samen sporten (want dat lijkt me echt verschrikkelijk), maar wel samen uit en thuis, dus extra stimulatie om te gaan en niet na een kwartiertje weer te stoppen.
Marin- Lady Post-a-lot
Minneke schreef:Chipp, die nieuwe broek van jou blijft echt zo geweldig!
Inderdaad!!
Gast- Gast
@ Marin: ik vind samen sporten altijd ontzettend leuk en gezellig.. Voor ons echt quality-time..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Ga je dan ook echt naast elkaar in die apparaten hangen? Ik weet niet, het lijkt mij niks, maar in elk geval goed om elkaar te stimuleren met ook echt gaan.
Marin- Lady Post-a-lot
Leuke outfits, shisha, chipp & youandi
Ik besloot net in een pashokje dat mijn jas (die ik al 6 jaar heb & weer pas), toch ècht de leukste outfit was ^^ Ik had dit ook gisteren aan trouwens, met een zwart t shirt en grijze cowboylaarsjes.
Ik besloot net in een pashokje dat mijn jas (die ik al 6 jaar heb & weer pas), toch ècht de leukste outfit was ^^ Ik had dit ook gisteren aan trouwens, met een zwart t shirt en grijze cowboylaarsjes.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
-
Laatst aangepast door Punk'd op wo 2 mei 2012 - 20:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk die blouse met die lange ketting zo, Punkd!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Love the shoes!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen