karcher window vac
+4
rapa nui
studiebol
Roodkapje
banjer49
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
karcher window vac
iemand toevallig al die hem heeft? ik wil hem zo graag maar krijg mijn man nog niet overtuigd, hij zegt dat het toch niet werkt
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: karcher window vac
Een vriend vertelde me vorige week, toen hij de reclame op de televisie zag, dat hij die had. Niet doen, was de conclusie.
Edit: Want hij schijnt niet te werken.
Edit: Want hij schijnt niet te werken.
Gast- Gast
banjer49 schreef: iemand toevallig al die hem heeft? ik wil hem zo graag maar krijg mijn man nog niet overtuigd, hij zegt dat het toch niet werkt
Ik wil 'm ook, mijn man zegt precies hetzelfde.. Hij is nu in de aanbieding bij mijn vader op het werk in de personeelswinkel online... dus ik twijfel toch nog om het te bestellen.. (eigenwijs:) )
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Haha hier wilde mijn vriend hem en zeg ik dat ik er niet in geloof
Hij was zaterdag ook bij eigen huis en tuin. Je maakt eerst het raam nat en dan dat grote gele ding is volgens mij een soort stofzuiger die dan het water opzuigt...
Tja ik geloof er gewoon niet in...
Hij was zaterdag ook bij eigen huis en tuin. Je maakt eerst het raam nat en dan dat grote gele ding is volgens mij een soort stofzuiger die dan het water opzuigt...
Tja ik geloof er gewoon niet in...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Een collega van me heeft hem een paar weken geleden gekocht. Zij was toen heel enthousiast. Ging heel snel bij haar grote ramen en ook streeploos. Ik weet niet of ze hem al weer heeft gebruikt.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
het lijkt me een heel handig ding, maar vraag me af of de reclame idd niet mooier word gemaakt dan werkelijkheid... vond het ook nog al duur
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar als het werkt, lijkt het mij ook wel wat, haha.
Geen gedoe meer met natte vensterbanken en zo.
Geen gedoe meer met natte vensterbanken en zo.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Het zou hier ook wel handig zijn voor onze balkon schuifdeuren. Is altijd zo'n ellende om te wassen en eigenlijk moet dat iedere week want het ziet er niet uit met al die peuterhandjes en poezenneusjes
Eigenlijk moet je 'm bij een winkel kopen die een niet goed geld terug optie heeft mocht die niet bevallen
Eigenlijk moet je 'm bij een winkel kopen die een niet goed geld terug optie heeft mocht die niet bevallen
Gast- Gast
Ik heb er ook naar gekeken, lijkt mij ook wel wat namelijk...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb hem, ik heb hem.... al zeker 1 jaar moet zeggen dat ik het super handig vind maar dat ik er wel vaak nog een spons met water bij gebruik. Want alleen met het spuiten worden je ramen niet helemaal streeploos is mijn ervaring. Bij ons heeft iedereen in de familie er een en heb nog een geen andere dingen gehoord ben ook de enige van de 8 die er een spons bij gebruik.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: