Gillende keukenmeid
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gillende keukenmeid
D. liet toen ze een maand of 4 was, wel eens een gilletje of ander geluidje horen. Sinds een paar dagen gilt ze non stop de hele dag door .. om gek van te worden Hebben jullie hier ervaring mee? Houdt het ooit op of gaat het nog erger worden ?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: Gillende keukenmeid
dat is het ontdekken van de stem, een hele normale ontwikkeling! Gaat vanzelf over in brabbelen en later in praten
Gast- Gast
Whaha.. sorry Maar is dat niet haar manier van kletsen?
Hier heeft L daar ook wel een handje van.. maar niet de hele dag door gelukkig.
Hier heeft L daar ook wel een handje van.. maar niet de hele dag door gelukkig.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ja het is inderdaad haar manier van kletsen denk ik en het zal vast en zeker bij de ontwikkeling horen. Maar ze doet het echt de hele dag door, behalve als ze slaapt hahah. Natuurlijk vind ik het ook hartstikke grappig ( zeker met haar gezichtje erbij ; tong hangt er half uit en dan gillen), maar krijg er wel hoofdpijn van haha
Star007- Kletskop
TBIB schreef:Wacht maar tot ze de Zalando reclame hoort...
Star007- Kletskop
Echt hoor, H. kan heel erg gillen van enthousiasme. Dat is niet erg hoor.
Dat vind ik prima maar op een gegeven moment deed ze de hel dag niks anders (ook toen ze al ouder was).
Hadden we het haar eindelijk afgeleerd... Kwamen die stomme reclame's van Zalando voorbij. Elk kwartier ofzo!
Begon ze weer van voor af aan.
Dat vind ik prima maar op een gegeven moment deed ze de hel dag niks anders (ook toen ze al ouder was).
Hadden we het haar eindelijk afgeleerd... Kwamen die stomme reclame's van Zalando voorbij. Elk kwartier ofzo!
Gast- Gast
TBIB schreef:Echt hoor, H. kan heel erg gillen van enthousiasme. Dat is niet erg hoor.
Pff kan me voorstellen dat het dan helemaal NIET grappig is !
Star007- Kletskop
Hier gaat de sirene ook de halve dag door af. Vooral tijdens het avondeten gilt Kian de hele tijd en grappig dat hij dat vindt, haha. Vooral als zijn grote zus er dan hard om gaat lachen, dan gaat het gillen nog wat langer door.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: