Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+109
silly-one
love
Blond
loesje
Ooh La La!
Muis
duckie
Sugarfall
Poisongirl
ChocoChip
Tamago
studiebol
Queen
Femmem
Kqip
Tiana
Phileine
Inge
Winegum
sanskie
heartsdale
CCC
Cheesegirl
GeKKiE
schuddebuikje
Champagne
May
_Lacey_
mosio
klavertje
Printje
Shisha
Arwyn
Muurvlindertje
Annemoontje
girli
Lady4
Poubelle
Burn
Romee
loura
Roodkapje
Pandora
Novalee
sanne-84
Raindrop
Monte
bolus26
flower
Ilargi
Caresses
Sylvana
claudiaveronique
Summerlovin
Lady Starstruck
-Belle-
Jade
*Lookie*
mo-lola
Lilypie
Roza
Snack a Jack
Lavendel
Japie
Highway
Suus
Hoochie
Coco
Rovine
Sterre
Atelier Madame
Aziraphale
Ibbeltje
Mermaid
Melis1985
Coccinelle
kajaka88
SoGood
Rose
Zwerver
SnowWhite
Rush
_Cyn_
boekenwurm83
Linda
Eris
Mida4you
Snoes
Jezzie
Zonnetje
minoessepoes
Marin
dolfijntje24
sabje
Viva
Amber-
Aimee
Lejow
Oasis
Sophiee
Nijntje
Rouxxxe
Bolleke
VeryCherry
Ella
SarahKey
Mizz_S
Puggle
litllejoy
113 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  boekenwurm83 do 24 mei 2012 - 0:46

Wij gaan barbecuen:D
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Puggle do 24 mei 2012 - 7:32

Hier waren het gekookte aardappelen met rode kool en een slavink. Als toetje aardbeien.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 7:34

Friet met sla

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  SoGood do 24 mei 2012 - 8:35

Sogood schreef:Geeeen idee. Moet er niet aan denken om te moeten koken. Heb ook weinig trek met dit weer.

Het zijn frietjes geworden aangezien ik geen zin had om te koken en nog minder zin in afwas. Mocht wel van mezelf want voor de lunch had ik alleen een smoothie op.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Zonnetje do 24 mei 2012 - 9:34

Spaghetti bolognese.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes do 24 mei 2012 - 19:53

Meergranen wraps gevuld met kerstomaat, ui, komkommer, reepjes gekookte ham (vleeswaren), paprika en een sausje erbij van magere kwark/ketchup/azijn. Lekker fris dus.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 21:17

Mijn vriend heeft vandaag een BBQ op zijn werk dus ik eet alleen. Ik twijfel of ik frietjes ga halen of sushi ga maken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin do 24 mei 2012 - 21:50

Marin schreef:Een namaakprobeerseltje van wat ik laatst in KLM Business Class had gegeten wat echt heel erg lekker was smile

Pasta met kip en in balsamico geroosterde zilveruitjes, met pijnboompitjes en gorgonzola.


Dit was gisteren erg lekker en heb er nog een restje van. Eet toch alleen, dus kan dat makkelijk even opwarmen vanavond.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 21:57

Marin schreef:
Marin schreef:Een namaakprobeerseltje van wat ik laatst in KLM Business Class had gegeten wat echt heel erg lekker was smile

Pasta met kip en in balsamico geroosterde zilveruitjes, met pijnboompitjes en gorgonzola.


Dit was gisteren erg lekker en heb er nog een restje van. Eet toch alleen, dus kan dat makkelijk even opwarmen vanavond.
Het klinkt heerlijk, zou je jouw recept misschien willen delen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin do 24 mei 2012 - 22:03

Ja hoor, maar ik heb niet echt een recept gebruikt, maar beetje op m'n gevoel gedaan wat ik dacht dat lekker was.

Ik had voor 1 persoon (maar eet er nu dus 2 dagen iets kleinere porties van):

Farfalle
1 kipfilet
Een half potje zilveruitjes
Goede balsamico azijn
Honing
Pijnboompitjes
Pittige gorgonzola

Ik heb ongeveer twee uur voor het koken de helft van het potje zilveruitjes in een bakje gedaan en daar een flinke scheut balsamicoazijn over heen gegoten, met een klein scheutje honing om het wat dikker te maken. Dit heb ik twee uur laten marineren. De kip in kleine stukjes snijden en aanbakken in een koekenpan. Daar de zilveruitjes met balsamicomarinade bij doen en goed laten inkoken. Oh ja heb er ook nog een scheutje witte wijn door gedaan en nog wat honing, en toen net zo lang in laten koken tot het een stroperige reductie werd.
Intussen farfalle koken en pijnboompitjes roosteren en gorgonzola in blokjes snijden. Pasta afgieten en nog even meebakken met de kip-zilveruitjes en dat serveren op een bord met de pijnboompitjes en gorgonzola er op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 22:13

Marin schreef:Ja hoor, maar ik heb niet echt een recept gebruikt, maar beetje op m'n gevoel gedaan wat ik dacht dat lekker was.

Ik had voor 1 persoon (maar eet er nu dus 2 dagen iets kleinere porties van):

Farfalle
1 kipfilet
Een half potje zilveruitjes
Goede balsamico azijn
Honing
Pijnboompitjes
Pittige gorgonzola

Ik heb ongeveer twee uur voor het koken de helft van het potje zilveruitjes in een bakje gedaan en daar een flinke scheut balsamicoazijn over heen gegoten, met een klein scheutje honing om het wat dikker te maken. Dit heb ik twee uur laten marineren. De kip in kleine stukjes snijden en aanbakken in een koekenpan. Daar de zilveruitjes met balsamicomarinade bij doen en goed laten inkoken. Oh ja heb er ook nog een scheutje witte wijn door gedaan en nog wat honing, en toen net zo lang in laten koken tot het een stroperige reductie werd.
Intussen farfalle koken en pijnboompitjes roosteren en gorgonzola in blokjes snijden. Pasta afgieten en nog even meebakken met de kip-zilveruitjes en dat serveren op een bord met de pijnboompitjes en gorgonzola er op.
Dankje! Het lijkt me echt heel erg lekker dus ik ga het binnenkort eens uitproberen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin do 24 mei 2012 - 22:16

Leuk! Ik had het weer van de KLM, tenminste, daar had ik een pasta met zilveruitjes in balsamico gegeten en toen dacht ik, hé dat is grappig, dat had ik zelf nooit bedacht en vond het heel erg lekker. Dus wilde ik het namaken maar geen idee wat er verder ook alweer bij zat. Dus toen maar dit bedacht. Laat maar weten hoe het was, ben erg benieuwd naar jouw mening als kok Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  -Belle- do 24 mei 2012 - 22:43

Wij eten vandaag ovenschotel zuurkool van de maggi. Heb hier nog spekjes bijgedaan ben benieuwd!
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Mizz_S do 24 mei 2012 - 22:47

We gaan straks naar Den Bosch en zullen daar wel wat eten op een terrasje Very Happy
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Zonnetje do 24 mei 2012 - 23:19

Wij eten zalm, krieltjes en snijbonen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Oasis do 24 mei 2012 - 23:19

Wij eten vanavond een pastasalade met tomaat, mozzerella, advocado, magere spekreepjes en penne.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Ibbeltje do 24 mei 2012 - 23:39

Ook pastasalade maar dan met prei, lente-ui, paprika, gekookte eieren, ham stukjes met dressing van chilsaus, yoghurt en beetje mayo.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Snoes vr 25 mei 2012 - 0:14

Geen flauw idee nog. Denk gewoon afbakbroodjes.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:26

Ibbeltje schreef:Ook pastasalade maar dan met prei, lente-ui, paprika, gekookte eieren, ham stukjes met dressing van chilsaus, yoghurt en beetje mayo.
Dat ziet er ook onwijs lekker uit I love you op basis van je foto op Facebook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:27

Sogood schreef:
Sogood schreef:Geeeen idee. Moet er niet aan denken om te moeten koken. Heb ook weinig trek met dit weer.

Het zijn frietjes geworden aangezien ik geen zin had om te koken en nog minder zin in afwas. Mocht wel van mezelf want voor de lunch had ik alleen een smoothie op.
Wij eten ook frietjes, heb het erg druk gehad deze week + vandaag dus gewoon even makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:32

Kip, wokgroente Italiaans, wokmie & woksaus met sesam en soja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Inge vr 25 mei 2012 - 0:37

Klinkt lekker Marin

Wij gaan vanavond bbq'en
Net pastasalade gemaakt voor bij de bbq(pasta, mayo, ketchup, chilisaus, pesto, balsamicoazijn, peper, spekjes, maïs, ananas, komkommer, tomaat, gegrilde paprika en zongedroogde tomaat)

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:45

Ik eet met een hele groep forum-meiden Italiaans! Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  patjuhhh vr 25 mei 2012 - 2:10

Ik eet vanavond aspergesalade. Heerlijk.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Lejow vr 25 mei 2012 - 2:54

Pippa schreef:Kip, wokgroente Italiaans, wokmie & woksaus met sesam en soja.

Lekkkerrr!!

Ik eet een restje spaghetti saus van vandeweek, maak daar vanavond een beetje macaroni bij, hussel hussel en klaar Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 36 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum