buitenlamp
+2
Ibbeltje
sanne-84
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
buitenlamp
hebben jullie bij de voordeur een buitenlamp? en hebben jullie deze vaak aan, en zo ja wanneer?
wij hadden er 1, die het niet deed. en weet niet of ik er nu 1 terug wil
wij hadden er 1, die het niet deed. en weet niet of ik er nu 1 terug wil
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: buitenlamp
Wij hebben er een die aanspringt als je er aan komt zeg maar...met zo'n sensor.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
dat klinkt ook wel praktisch. op hoeveel meter afstand reageert die? niet dat er telkens als er iemand de hond uitlaat en voorbij loop de lamp aanspringt
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Oow een paar meter denk ik...of nog minder volgens mij. Het is wel handig idd. Zo blijft hij net constant aan maar is er wel licht als je het sleutelgat moet vinden
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wij hebben er ook eentje met sensor, werkt vanaf 6 meter. Er fijn vind ik zelf, t schrikt ongewenste indringers af en het is handig als je thuis komt!
Wel zijn die dingen behoorlijk duur, dus als je slim bent wacht je op een aanbieding als je nu toch al zonder gewend bent:)
Wel zijn die dingen behoorlijk duur, dus als je slim bent wacht je op een aanbieding als je nu toch al zonder gewend bent:)
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Wij hebben er een bij de achterdeur en die brandt eigenlijk nooit, alleen als ik nog iets in de container moet gooien s'avonds doe ik hem even aan. Of in de zomer, als we visite hebben en het wordt laat. Bij de voordeur hebben we er geen, maar daar wil ik er ook nog een keer een met een sensor.
Gast- Gast
Ik heb er ook 1 met een sensor, super handig. Het valt wel mee hoe duur ze zijn, voor 25 euro heb je best al leuke.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Wij hebben er een zonder sensor, een vaste lamp die je binnen aan of uit kan zetten.
Als we 's avonds weg gaan zetten wij hem soms aan en als een van ons laat thuis komt zetten wij hem aan (mits we eraan denken).
Als we 's avonds weg gaan zetten wij hem soms aan en als een van ons laat thuis komt zetten wij hem aan (mits we eraan denken).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
wij hebben er bij de voordeur 1 zonder sensor... zitten slechts 3 meter ofzo vanaf het voetpad dus dan zou die continu branden. ik heb hem eigenlijk nooit aan, net als ik er aan denk als we savonds weggaan of dat man of ik laat thuis komen dat we hem aan doen.... als ie er niet zat weet ik nie of ik zo gauw 1 zou kopen want we gebruiken hem echt heel weinig
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: