Waffle bar ( smeltkaars)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waffle bar ( smeltkaars)
Alweer een hele poos geleden heb ik een flink stapeltje waffle bars ( smeltkaarsen dus) aangeschaft, ze ruiken zo heerlijk. Nu wilde ik laatst enkele geuren opnieuw bestellen maar kan ik ze niet meer vinden, sommige sites verkopen nog wel maar niet meer de geuren die ik wilde hebben zoals de clean wash en fresh cotton. Ik begreep dat er problemen zijn met de leveranciers. Heeft iemand hier een idee waar nog een uitgebreid assortiment te verkrijgen is, bij voorkeur bij Nederlandse websites?
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Re: Waffle bar ( smeltkaars)
Online is het moeilijk te krijgen nu idd. Ik weet niet waar je woont maar in Breda zit een zaakje die het verkopen. Al weet ik niet hoe het met hun voorraad zit natuurlijk.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Oh daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Hier in de buurt ken ik ook geen winkel die het verkoopt helaas...
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik heb net afgelopen week weer nieuwe waffle bars besteld. Ik heb ze bij deze webshop gekocht: http://www.bijouxenzo.nl/n1/12400/Geurblokjes_Waffle_Bar.htm
Clean wash is ook mijn favoriete geur, maar die is niet meer leverbaar. Het schijnt dat het geurenassortiment steeds verandert.
Bij deze webshop verkopen ze wel de geur 'linnen'. Ik schat in dat die vergelijkbaar is met clean wash. Ik weet het nog niet zeker, want op deze geur zat een langere levertijd, een week of drie. Ik heb nu de geuren 'twinkling garland', 'night magic' en 'snow globe' binnen. Als je van de geur van clean wash houdt, denk ik dat 'snow globe' een hele goede vervanger is. Ik vind die geur ook ruiken als frisse was.
Clean wash is ook mijn favoriete geur, maar die is niet meer leverbaar. Het schijnt dat het geurenassortiment steeds verandert.
Bij deze webshop verkopen ze wel de geur 'linnen'. Ik schat in dat die vergelijkbaar is met clean wash. Ik weet het nog niet zeker, want op deze geur zat een langere levertijd, een week of drie. Ik heb nu de geuren 'twinkling garland', 'night magic' en 'snow globe' binnen. Als je van de geur van clean wash houdt, denk ik dat 'snow globe' een hele goede vervanger is. Ik vind die geur ook ruiken als frisse was.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Bedankt voor de reacties.
Hier hebben ze echt nog veel aanbod! Vanavond maar even kijken welke ik wil bestellen, bedankt voor de tip!
Sanne schreef:Ik heb net afgelopen week weer nieuwe waffle bars besteld. Ik heb ze bij deze webshop gekocht: http://www.bijouxenzo.nl/n1/12400/Geurblokjes_Waffle_Bar.htm
.
Hier hebben ze echt nog veel aanbod! Vanavond maar even kijken welke ik wil bestellen, bedankt voor de tip!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: