Ik zoek een liedje :D
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik zoek een liedje :D
Okay de aanwijzingen;
'Iets met' Love, 4 letters, just a feeling (?) Do you enjoy the pain (?) *edit; kan ook iets zijn van do you enjoy the hurt.. of zo. *edit 2; ohnee da's een liedje van Mario...
Help?.. Ik kan er echt niet meer op komen, hij komt regelmatig langs op Skyradio, maar steeds op momenten dat ik 't druk heb op m'n werk en niet even met m'n Shazam bij de speaker kan hangen... 't Is een vaag liedje, niet echt poppish, hogere mannenstem? Denk ik, ik weet 't echt niet meer :/
Succes
'Iets met' Love, 4 letters, just a feeling (?) Do you enjoy the pain (?) *edit; kan ook iets zijn van do you enjoy the hurt.. of zo. *edit 2; ohnee da's een liedje van Mario...
Help?.. Ik kan er echt niet meer op komen, hij komt regelmatig langs op Skyradio, maar steeds op momenten dat ik 't druk heb op m'n werk en niet even met m'n Shazam bij de speaker kan hangen... 't Is een vaag liedje, niet echt poppish, hogere mannenstem? Denk ik, ik weet 't echt niet meer :/
Succes
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Ik zoek een liedje :D
Jop schreef:Okay de aanwijzingen;
Succes
Marlon Roudette - new age!
Toevallig woensdag naar zn "concert" geweest! Hij is echt
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Re: Ik zoek een liedje :D
Ohja! God wat dom... Ik kon er echt niet meer op komen maar 't feit dat ik steeds andere liedjes op de achtergrond had, hielp ook niet En ik bleef terugkomen op Mario You should let me love you :/ Wat die ermee te maken had, snap ik zelf ook niet..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek ook een liedje
» Ik zoek een liedje...
» Ik zoek een liedje.
» Ik zoek een liedje
» Ik zoek een liedje....
» Ik zoek een liedje...
» Ik zoek een liedje.