onbegrijpelijk!
+24
VeryCherry
Twellie
Jezzie
Annemie
Aggi
Shy
juffie001
Flip Fluitketel
Mida4you
LMCurious
Puggle
CCC
Tiara
teletascha
Lejow
Tania
Liadan
Laced
loesje
Muppetje
Bruintje Beer
Smaragdje
PapillonRose
Clapperdie
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: onbegrijpelijk!
Afschuwelijk, hoe kun je zoiets doen. Geen woorden voor..... Dat kindje is verminkt voor zijn hele leven, als ie het al maar mag halen...
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Pfff had ik het maar niet gelezen... wat verschrikkelijk zeg... arm mannetje!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Bah, echt verschrikkelijk!
Je moet wel heel wanhopig zijn als je hier toe in staat bent!
Hier blijft hij de rest van zijn leven last van houden! En dat is dan zijn moeders schuld! Vreselijk!
Je moet wel heel wanhopig zijn als je hier toe in staat bent!
Hier blijft hij de rest van zijn leven last van houden! En dat is dan zijn moeders schuld! Vreselijk!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kan hier wel om huilen, wat afschuwelijk.
Het is voor dat meisje te hopen dat ze nooit bij zinnen komt, volgens mij kun je dan nooit meer tmet jezelf leven.
Dat arme babytje, nog maar 7 weken oud
Het is voor dat meisje te hopen dat ze nooit bij zinnen komt, volgens mij kun je dan nooit meer tmet jezelf leven.
Dat arme babytje, nog maar 7 weken oud
Gast- Gast
Gelukkig bestaat de doodstraf in Amerika, al vind ik zelfs dat eigenlijk niet toereikend voor zo'n monster.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Gadver, zit met kippenvel te lezen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik las het bericht idd ook met afschuw. Als ik dan naar mijn eigen kindje kijk kan ik er gewoon geen voorstelling van maken om zoiets te doen! Arme kindje
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
vreselijk krijg er gewoon kouwe rillingen van. dan moet je als moeder toch diep ver gezonken zijn wil je dit je kindje aandoen. amerika kennende zal ze flink gestraft worden. en het leven van dat kleine manneke die is voor zijn leven getekend
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Liadan schreef:Ik vind het heel verdrietig dat de moeder er zo verschrikkelijk doorheen zat dat ze zoiets heeft kunnen doen. En wat vreselijk voor het kindje, zo klein en nu al getekend voor het leven.
+1 ... Wat afschuwelijk voor dat kleine kindje...
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
MissD schreef:Liadan schreef:Ik vind het heel verdrietig dat de moeder er zo verschrikkelijk doorheen zat dat ze zoiets heeft kunnen doen. En wat vreselijk voor het kindje, zo klein en nu al getekend voor het leven.
+1 ... Wat afschuwelijk voor dat kleine kindje...
Ik krijg de verwijzing niet te zien en zie op de Telegraaf niet zo 1-2-3 iets voorbij komen. Wat is er gebeurd?
Gast- Gast
Vreselijk
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Jeetje wat een zieke geest. Bah, hoe langer ik er over nadenk wat zich daar in huis heeft afgespeeld hoe misselijker ik er van wordt.
Zulke mensen moeten toch goed gestraft worden.
Zulke mensen moeten toch goed gestraft worden.
Gast- Gast
Tienermoeder verbrandt baby
PASCO COUNTY - Een tienermoeder heeft haar baby ernstig mishandeld door kokend water over hem heen te gieten. De 18-jarige Amerikaanse kon niet meer tegen het gehuil van haar zeven weken oude kind
Chekayla Ariel Dampier legde het ventje in bad en goot er minutenlang kokendheet water overheen. Ze was gefrustreerd na zeven weken lang gehuil van haar kind.
Het water was volgens experts 142 graden. De moeder heeft verklaart dat haar baby helemaal onder de blaren zat en er zelfs stukken vel loskwamen toen ze de jongen afdroogde. Ze kleedde hem aan en belde de peettante van het kind op.
Ze vertelde dat iemand haar kind had verbrand waarop de peettante zich naar het huis haastte en de baby meenam naar het ziekenhuis in New Port Richey. Het jongetje werd meteen per helikopter naar een brandwondencentrum gebracht. Daar vecht hij nog steeds voor zijn leven. Volgens de politie was het kind zo erg verbrand dat de huid en delen van zijn lichaampje loskwamen toen de hulpverleners hem uitkleedden.
De tienermoeder wordt beschuldigd van ernstige mishandeling en zit in de gevangenis.
PASCO COUNTY - Een tienermoeder heeft haar baby ernstig mishandeld door kokend water over hem heen te gieten. De 18-jarige Amerikaanse kon niet meer tegen het gehuil van haar zeven weken oude kind
Chekayla Ariel Dampier legde het ventje in bad en goot er minutenlang kokendheet water overheen. Ze was gefrustreerd na zeven weken lang gehuil van haar kind.
Het water was volgens experts 142 graden. De moeder heeft verklaart dat haar baby helemaal onder de blaren zat en er zelfs stukken vel loskwamen toen ze de jongen afdroogde. Ze kleedde hem aan en belde de peettante van het kind op.
Ze vertelde dat iemand haar kind had verbrand waarop de peettante zich naar het huis haastte en de baby meenam naar het ziekenhuis in New Port Richey. Het jongetje werd meteen per helikopter naar een brandwondencentrum gebracht. Daar vecht hij nog steeds voor zijn leven. Volgens de politie was het kind zo erg verbrand dat de huid en delen van zijn lichaampje loskwamen toen de hulpverleners hem uitkleedden.
De tienermoeder wordt beschuldigd van ernstige mishandeling en zit in de gevangenis.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: