smeerworst
+2
Flower_L
koNijntje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
smeerworst
smeerworst op de boterham,
wordt er dan leverpastei bedoeld? of wat moet ik dan voor mijn zoontje halen?
wordt er dan leverpastei bedoeld? of wat moet ik dan voor mijn zoontje halen?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Re: smeerworst
Volgens mij vallen die bolletjes smeerlever eronder, maar ook die kuipjes smeerlever en de leverworst (van kips enzo).
Edit, maar niet te vaak. Hier krijgt l max 1x per week.
Edit, maar niet te vaak. Hier krijgt l max 1x per week.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mijn zoontje krijgt heel vaak leverpastei,hij vind het erg lekker,ik wist niet dat het slecht was.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
CB zei tegen mij ook dat het niet te vaak mocht ivm vitamine A
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Volgens het voedingscentrum is smeerworst geen gezonde keuze (http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/peuters-en-kleuters.aspx). Er zit o.a. veel vitamine A. in en dat is niet goed voor je.
(daarbij bevat het zout en is het een leverproduct waar dus afvalstoffen van het dier inzitten.)
(daarbij bevat het zout en is het een leverproduct waar dus afvalstoffen van het dier inzitten.)
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben van mening dat het af en toe geen kwaad van, als je het maar niet iedere dag eet.Liadan schreef:Volgens het voedingscentrum is smeerworst geen gezonde keuze (http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/peuters-en-kleuters.aspx). Er zit o.a. veel vitamine A. in en dat is niet goed voor je.
Gast- Gast
Dat staat ook in de link die ik erbij heb gezet.Zelda schreef:Ik ben van mening dat het af en toe geen kwaad van, als je het maar niet iedere dag eet.Liadan schreef:Volgens het voedingscentrum is smeerworst geen gezonde keuze (http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/peuters-en-kleuters.aspx). Er zit o.a. veel vitamine A. in en dat is niet goed voor je.
Zelf geef ik het niet.
Liadan- Ratel
Geldt dat dan ook voor leverworst, die plakjes?? want dat krijgt hij wel elke dag.
Annemie- Ratel
Ja, daar geldt het ook voor.Annemie schreef:Geldt dat dan ook voor leverworst, die plakjes?? want dat krijgt hij wel elke dag.
Liadan- Ratel
Ohw dan moet ik hem dat maar niet meer zo vaak geven.. maarja verder weet ik eigenlijk niet wat ik hem dan op brood moet doen, ja kaas of appelstroop....
Annemie- Ratel
De naam zegt het al, leverworst, daar zit dus lever in. De lever is een opslagplaats voor giftige stoffen. Naast lever bevat het ook vaak andere ongezonde ingredienten, dierlijk vet, zout en andere rotzooi.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Annemie, jonge kaas, kipfilet, jam, stroop, tomaat, komkommer, vruchtenhagel, pindakaas.
Liadan- Ratel
plakjes worst en kaas haalt hij er altijd af.... haha
Annemie- Ratel
Oja, dat is altijd heel fijn als ze dat doen, haha en eet hij zijn brood dan vervolgens niet meer op?Annemie schreef:plakjes worst en kaas haalt hij er altijd af.... haha
Liadan- Ratel
Nee, de stukjes brood legt hij dan allemaal op een stapel.. som eet hij daar nog wel een stukje van, maar meestal niet.
Annemie- Ratel
Haha, hier nog zo 1 die het beleg van d'r brood eet en vervolgens haar brood laat liggen.
Mijn voorkeur gaat uit naar smeerbare dingen. Appelstroop, jam, hummus, geprakt fruit, geprakte avocado, notenpasta. Ik koop bij de natuurwinkel wel eens een soort sandwichspread.
Mijn voorkeur gaat uit naar smeerbare dingen. Appelstroop, jam, hummus, geprakt fruit, geprakte avocado, notenpasta. Ik koop bij de natuurwinkel wel eens een soort sandwichspread.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: