Arm vogeltje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Arm vogeltje
Wij hebben in onze voortuin een vogelhuisje staan met vetbollen en pinda's waar we ook af en toe brood dat we te oud vinden op leggen. Wordt heel erg druk bezocht door koolmeesjes en musjes, ziet er altijd heel leuk uit.
Tot vanochtend... Ik zat rustig op de bank en ineens zie ik vanuit m'n ooghoek een snelle beweging en ik hoor een gekwetter van jewelste en toen lag er een vetbol op de grond, het netje helemaal stuk. Waarschijnlijk is er dus een vogeltje gegrepen door een kat (of de kat heeft gemist, dat kan natuurlijk ook). Ik had even daarvoor wel een (jonge) kat zien lopen, maar er lopen hier hordes katten en in het afgelopen half jaar is dit nog niet gebeurd.
Arm vogeltje...
Tot vanochtend... Ik zat rustig op de bank en ineens zie ik vanuit m'n ooghoek een snelle beweging en ik hoor een gekwetter van jewelste en toen lag er een vetbol op de grond, het netje helemaal stuk. Waarschijnlijk is er dus een vogeltje gegrepen door een kat (of de kat heeft gemist, dat kan natuurlijk ook). Ik had even daarvoor wel een (jonge) kat zien lopen, maar er lopen hier hordes katten en in het afgelopen half jaar is dit nog niet gebeurd.
Arm vogeltje...
Gast- Gast
Re: Arm vogeltje
Ik vind dat ook altijd naar om te zien of horen, terwijl het toch echt onderdeel van de natuur is....
Hopelijk is het vogeltje zonder al te veel veer- scheuren ontkomen!
Hopelijk is het vogeltje zonder al te veel veer- scheuren ontkomen!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ben ik dan weer de enige die bij het zien van de topic titel denkt: huh, vogels hebben toch geen armen?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ben ik dan weer de enige die bij het zien van de topic titel denkt: huh, vogels hebben toch geen armen?
Ik vrees dat je idd de enige bent.
Bruce! Ik maakte me al zorgen of je was achtergebleven in het Dagcafe! Heb je nog geroepen!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ben ik dan weer de enige die bij het zien van de topic titel denkt: huh, vogels hebben toch geen armen?
Ik denk het wel.
Bruce, inderdaad zielig voor het vogeltje! Ik hoop dat 'ie de kat toch nog te snel af was ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ach ik hoop dat ie ook de kat te snel af was.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
De vogeltjestamtam werkt in ieder geval niet, want het vogelhuisje was vandaag weer een drukte van jewelste. Kat kwam ook nog weer een keer buurten, maar die heb ik weggejaagd. Stom beest
Stofzuiger: als ik het over de arm van een vogel heb, zeg ik wel gewoon vogelarm hoor
Reva: oh sorry, dan heeft het geluid Maasmechelen niet bereikt! Dagcafé heb ik maar verlaten, aangezien niemand meer kwam luisteren. Kletstopic nodigt niet echt uit tot een gezellig pianomuziekje op de achtergrond.
Stofzuiger: als ik het over de arm van een vogel heb, zeg ik wel gewoon vogelarm hoor
Reva: oh sorry, dan heeft het geluid Maasmechelen niet bereikt! Dagcafé heb ik maar verlaten, aangezien niemand meer kwam luisteren. Kletstopic nodigt niet echt uit tot een gezellig pianomuziekje op de achtergrond.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: