Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar was jij vroeger fan van?

+49
Snoes
Aziraphale
Joli86
Flippin' Bitch
Poisongirl
Bazinga
Barbabella
Guus
Koffieleut
Susan
Sorella
mzcharlotte
ThinkPink
Esperanza
Tinus
Arwyn
LDJ
Schaapke
sabje
Blond
Sanne_86
Caramba
VanillaRose
Phileine
Melis1985
ekiaam87
ijsjemeisje
Curious
Terkina
Guusje
piene1983
Mamsie
Joss1
Elysia
Jade
mo-lola
slaatje
Oasis
nina
Happydobby
loura
SuperGrover
Jezzie
Ella
Flip Fluitketel
Lejow
Chocoholic
Rush
Mermaid
53 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Empty Re: waar was jij vroeger fan van?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:23

Ik was nergens echt fan van.

Pas sinds een jaar of.. 8 ben ik echt fan van een band en dat is MUSE I love you

Daarvoor luisterde ik veel The Rasmus en Sugababes en toen ik op de basisschool zat, waren de SpiceGirls en 5ive leuk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Empty Re: waar was jij vroeger fan van?

Bericht  Barbabella wo 18 apr 2012 - 8:26

Youandi schreef:Ik was nergens echt fan van.

Pas sinds een jaar of.. 8 ben ik echt fan van een band en dat is MUSE I love you

Daarvoor luisterde ik veel The Rasmus en Sugababes en toen ik op de basisschool zat, waren de SpiceGirls en 5ive leuk.
Ik ben ook muse 'fan' smile
Vroeger van dd backstreet boys laughcry
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Bazinga wo 18 apr 2012 - 22:01

Ik had een Boyband periode en Spicegirls, dat was op de basisschool. Op de middelbare school werd 't Linkin Park, The Rasmus, Oasis, Greenday, RHCP, Beth Hart, Evanescence, korte fling met Avril Lavigne en Ashlee Simpson.. En daarna Gavin DeGraw.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Poisongirl wo 18 apr 2012 - 22:18

sabje schreef:Van de backstreetboys. Hier ook mijn hele kamer vol met posters. Na de 1e is het minder geworden. Vond Five toen ook leuk, maar niet heel veel posters meer opgehangen.

1 mei ga ik weer naar de backstreetboys:oops: . Is een soort van traditie met een vriendin lekker hard meebleren haha (en van te voren lekker eten en winkelen)

Ik ben dus niet de enige die gaat! haha. Heb er zin in!

Nou, de Backtstreet Boys dus. Helemaal super fan! En vind t nog steeds leuk!

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Z

en HIM

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcRfgBDApj-mf_fyYpBeJl3_mds99f9JSaJnaCn4WGy2AoStjHl9tw

en oh, wat vind ik Ville nog steeds een heerlijke man!

Enne K-otic heb ik ook ene korte crush gehad:

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Z

Bon Jovi, maar die vind ik nog steeds heel goed!

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 2Q==

Maar echt fan, niet meer zo als vroeger met posters enzo. Houd wel van de muziek van Kings of Leon, Muse, The Killers, Editors, Linkin Park..
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 18 apr 2012 - 22:47

Van the prodigy ben ik al sinds mijn 7e fan, en nog steeds.
waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcTVN5vXrmpqXnrRrjSY4N4HCHfgii45w882Vts8Mn7_QA168xO6

Van the spice girls was ik echt enorm tienermeisjes-fan (rond mijn 10e, 11e), inclusief schoenen en kleding, een plakboek met ieder plaatje/interview wat ik kon vinden, standee uit de Dolcis winkel op mijn kamer e.d.
waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Spicethen

Toen ik 14 was van Krezip
waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 BD_A_5712206-a16_kr_900042a

En zo rond mijn 15e van Linkin Park
waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcQogIucGTV9QdA2wX0lFZOCUy38mpmrhoFD9LL8kRJ6hef0jphw

Rond mijn 16e van System of a Down (en dat is altijd wel gebleven. Ik weet nog heel goed dat mijn vriend 8 jaar geleden voor het eerst bij mij thuis was, ik heb vroeg naar zijn favoriete band en serieus en vreugdekreet sloeg toen hij SOAD noemde. Nu gaan de cd's nog steeds wel eens in de speler na het avondeten of in de auto)
waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcRGYP2nXjbfjZGbQLyjEZ14l_4sm9ZKkkhwsIlxnIa3edLB-cAZQw

Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bazinga wo 18 apr 2012 - 22:54

Verdulleme wat was die Jaqueline van Krezip toch een lelijk eendje!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Joli86 wo 18 apr 2012 - 23:01

K-OTC en dan speciaal Rachel!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Rush wo 18 apr 2012 - 23:03

x-justme-x schreef:K-OTC en dan speciaal Rachel!
Nee Anna!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Aziraphale do 19 apr 2012 - 5:37

Op de basisschool was ik niet echt fan van iets of iemand. In de brugklas tot ongeveer de 3e klas was ik een heel groot fan van Metallica. Ik had m'n hele kamer vol met posters, inclusief plafond, en ik schreef James Hetfield brieven. Heb zelfs m'n spreekbeurt in de 3e klas erover gehouden bij zowel Nederlands als Engels Wink Op m'n 14e mocht ik 1 dagje naar Dynamo Open Air om ze live te zien. Ik heb nog steeds heel veel t-shirts van ze en m'n rugtattoeage zat vol met applicaties. Ik vind ze nog steeds erg gaaf maar zo diehard fan ben ik niet meer (zeker niet na Garage Inc.).
Daarna werd ik erg groot fan van the Covenant (later moesten ze hun naam veranderen in the Kovenant) en dan met name Lex Icon (de zanger). Heb hem toen ook ontmoet, wat was dat geweldig!

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Snoes do 19 apr 2012 - 5:39

De Spice Girls! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 5:42

Flippin' Bitch schreef:

Rond mijn 16e van System of a Down (en dat is altijd wel gebleven. Ik weet nog heel goed dat mijn vriend 8 jaar geleden voor het eerst bij mij thuis was, ik heb vroeg naar zijn favoriete band en serieus en vreugdekreet sloeg toen hij SOAD noemde. Nu gaan de cd's nog steeds wel eens in de speler na het avondeten of in de auto)
waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcRGYP2nXjbfjZGbQLyjEZ14l_4sm9ZKkkhwsIlxnIa3edLB-cAZQw

I love you I love you I love you

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 19 apr 2012 - 5:46

Zelda schreef:
Flippin' Bitch schreef:

I love you I love you I love you

Die vond ik ook leuk! Ik had toen een hoodie laten bedrukken met hun logo en de tekst van War? op m'n rug smile Ik heb ze toen voor het eerst op DOA '99 gezien!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mermaid do 19 apr 2012 - 5:56

Rush schreef:
x-justme-x schreef:K-OTC en dan speciaal Rachel!
Nee Anna!

En Bart!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Caramba do 19 apr 2012 - 6:04

Ik keek iedere keer weer naar dat programma, maar vond er later maar weinig aan toen ze de groep vormden.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Alex do 19 apr 2012 - 6:20

Ik was fan van de BSB en van Britney. Nu ben ik eigenlijk nergens echt 'fan' van, maar ik luister graag naar Bon Jovi, Adèle en Marco Borsato.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Flippin' Bitch do 19 apr 2012 - 6:31

Jop schreef:Verdulleme wat was die Jaqueline van Krezip toch een lelijk eendje!

Ja, het viel me op dat zij echt heel veel veranderd is in die jaren.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SleepingBeauty do 19 apr 2012 - 7:50

Ik was helemaal fan van de SPice Girls haha

We hadden in de klas echt een spicegirls front en backstreetboys front haha
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  MissBlunt do 19 apr 2012 - 8:13

Tupac, 3T, No Mercy, TQ, Az Yet, Another Level, LSG, Next en ja, ook wel Backstreet Boys toen ik n jaar of twaalf was maar dat duurde niet zo lang, dat was ook niet zo cool toen waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 561177
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 8:26

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 74bd8eff5167602a6dc219f65ce546fd5d0be309 Marc Overmars

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 3618200236_d3336244c5 Dani

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 1544d1279274266-robbie-williams-keert-terug-naar-take-takethat Take That

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Backstreet-boys Backstreet Boys

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Volumia!-volumia Volumia

Gast
Gast

Bericht  Mida4you do 19 apr 2012 - 8:43

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Spice-girls-reform-press

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 B00002EPKR.01.LZZZZZZZ

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Toy-box_fantastic

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 Vengaboys

waar was jij vroeger fan van?  - Pagina 4 39666

Spice Girls toch wel het meest en dan met name Geri!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: