Nieuwe trends
+5
Rush
Discordia
Zwerver
Toet
Blond
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nieuwe trends
Ik zie deze al regelmatig voorbij komen:
Sjaals met een print van de vlag van USA en UK.
Jullie nog nieuwe trends ontdekt?
Sjaals met een print van de vlag van USA en UK.
Jullie nog nieuwe trends ontdekt?
Gast- Gast
Re: Nieuwe trends
Ja, was van de week op een braderie en zag ook echt bij ieder kraampje die dingen. Ik vind er niks aan eigenlijk..
Gast- Gast
Ik weet ook nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Al is een beetje inspiratie op doen nooit weg.
Gast- Gast
In Oslo zag je veel sieraden met veren, haarbanden met aan een kant een lange veer eraan (zodat het een beetje oogt als een oorbel denk ik?), veel kant, capribroeken, gebreide truien en veel zachte pasteltinten (en niet zoals bij ons felle kleuren broeken).
Laatst aangepast door _Chance op ma 16 apr 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Megara schreef:Ik weet ook nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Al is een beetje inspiratie op doen nooit weg.
Dat is waar. Maar over niet al te lange tijd loopt iedereen met die dingen en dan wil ik het al niet meer haha.
Gast- Gast
Jaya schreef:Megara schreef:Ik weet ook nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Al is een beetje inspiratie op doen nooit weg.
Dat is waar. Maar over niet al te lange tijd loopt iedereen met die dingen en dan wil ik het al niet meer haha.
Dat is nu al zo! Tot een maand geleden was ik nog uniek, vandaag alleen op school al 6 meiden tegen gekomen met het zelfde sjaaltje. Nu vind ik het ook niet meer leuk haha.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zie ineens veel meiden met rode lippenstift...en dat was nou juist echt mijn ding, haha.
Gast- Gast
Ik vind die sjaaltjes echt niet mooi!
Wat ik ook jammer vind is dat zoveel mensen ebay leren kennen Dat was een (lange) tijd terug nog vrij onbekend, maar hoor nu iedereen er over! Of onbekend....mensen snapten het niet.
Wat ik ook jammer vind is dat zoveel mensen ebay leren kennen Dat was een (lange) tijd terug nog vrij onbekend, maar hoor nu iedereen er over! Of onbekend....mensen snapten het niet.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik las cockblocking
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Hahahahaha!Discordia schreef:Ik las cockblocking
Ik kan niet meer op zulke pumps lopen helaas, maar erg gaaf vind ik dat!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind colorblocking echt wel tof, maar vind soms echt dat mensen erbij lopen als een levende clown. Je kunt ook overdrijven denk ik dan...
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef:Ik vind colorblocking echt wel tof, maar vind soms echt dat mensen erbij lopen als een levende clown. Je kunt ook overdrijven denk ik dan...
Eens! Ik vind het mooi om één opvallende kleur per outfit te gebruiken, niet drie...
Gast- Gast
Chipp schreef:Curious schreef:Ik vind colorblocking echt wel tof, maar vind soms echt dat mensen erbij lopen als een levende clown. Je kunt ook overdrijven denk ik dan...
Eens! Ik vind het mooi om één opvallende kleur per outfit te gebruiken, niet drie...
Idd:)
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
ik vind sommigen wel leuk, maar hangt van de kleur af en hoe ze gedragen/gecombineerd worden.
Ook zijn geloof ik die grote brillen nog in.
Ook zijn geloof ik die grote brillen nog in.
Gast- Gast
Ik vind gekleurde skinny`s ook leuk, lichtgroen ofzo!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind gekleurde broeken leuk, maar het hangt er wel vanaf welke kleur en wie hem aan heeft.
Een knalroze broek vind ik dan toch snel wat kinderlijker ogen en als een vrouw van 45 dat aan heeft, vind ik het niet bepaald leuk.. Meiden van 16 kunnen het dan weer prima hebben.
Een knalroze broek vind ik dan toch snel wat kinderlijker ogen en als een vrouw van 45 dat aan heeft, vind ik het niet bepaald leuk.. Meiden van 16 kunnen het dan weer prima hebben.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Toet schreef:Jaya schreef:Megara schreef:Ik weet ook nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Al is een beetje inspiratie op doen nooit weg.
Dat is nu al zo! Tot een maand geleden was ik nog uniek, vandaag alleen op school al 6 meiden tegen gekomen met het zelfde sjaaltje. Nu vind ik het ook niet meer leuk haha.
Kan ik me iets bij voorstellen. Denk je iets te hebben wat niemand heeft loopt een tijd later heel Nederland ermee rond.
Gast- Gast
Die gekleurde broeken vind ik leuk, als het maar niet té felle kleuren zijn. Heb laatst een mooie blauwe gezien, helaas niet in mijn maat..
Gast- Gast
- Pastels
- Helemaal in stijlvol wit (In linnen bijv.)
- Doorzichtige hardplastic kettingen en armbanden
En dit soort printjes a la aztec
- Helemaal in stijlvol wit (In linnen bijv.)
- Doorzichtige hardplastic kettingen en armbanden
En dit soort printjes a la aztec
Gast- Gast
Hoe draag je dít in godsnaam? sorry hoor maar ik moet hierbij echt aan een monnik denken....
http://www.hm.com/nl/product/98679?article=98679-A
Laatst aangepast door Zelda op di 17 apr 2012 - 3:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ombre! Het overlopen van kleur..
/
/
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Zelda schreef:Hoe draag je dít in godsnaam? sorry hoor maar ik moet hierbij echt aan een monnik denken....
Niet.. Wat een raar ding..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Trends najaar
» H&M trends voor het najaar
» Voorjaar trends 2013
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen