Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav Frisse Wind...

+24
Winegum
Bazinga
Marin
Minx
Rush
Caresses
Twellie
Stuiterbal
SleepingBeauty
Monte
Roza
Sjaantje
Lejow
Dolphinne
Tsjip
Curious
Prosecco
mzcharlotte
RYW
Zora
Jade
Ibbeltje
girli
Blond
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Zora zo 15 apr 2012 - 4:28

RYW schreef:
Zora schreef:Over smiley's gesproken: ik mis deze :p smiley, en deze :s. En als je : ( doet is het meteen een huilende smiley. Dekt de lading ook niet Very Happy

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcTuGpnNvJSkIDfVitIYwIUV5d8X4Z1yOY4T-gI2WiTuFETZc5jGeosh-ZY nav Frisse Wind... - Pagina 2 Verward nav Frisse Wind... - Pagina 2 Verdrietig

En deze vind ik gewoon leuk:
nav Frisse Wind... - Pagina 2 Smiley-grin

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcSlkwwmI6T7TmUP79L4e76dBEnWwSu5_-zEY0GavVrM6BnoSLu7JJfgOQ

Alleen trok die onderste smiley bij MSN bij mij altijd z'n wenkbrauw zo heel vunzig op Very Happy

En daarom is hij geweldig!

Seriously!

Ik had er 2. Een met 1 wenkbrauw, 1 met 2 optrekkende wenkbrauwen nav Frisse Wind... - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcSlkwwmI6T7TmUP79L4e76dBEnWwSu5_-zEY0GavVrM6BnoSLu7JJfgOQ
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 4:28

mzcharlotte schreef:Ik zou zelf van het roze (text, quote/logos) afwillen. Een frisse lente-kleur zou op z'n plaats zijn. Maar ik weet niet of het mogelijk is.

Dat is wel mogelijk volgens mij, dan zou ik nieuwe buttons moeten vinden/ maken dus dat kost enige tijd. Heb daar van de week wellicht wel tijd voor smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Zora zo 15 apr 2012 - 4:28

Zusje schreef:
Zora schreef:Oh en en en ik vind het zo jammer dat 'mijn posts' maar tot 300 gaat en niet ouder.

Vind ik ook jammer maar krijg ik helaas niet veranderd Sad. Zal eens kijken voor die smileys.

Bummer : (
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Prosecco zo 15 apr 2012 - 6:00

Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Curious zo 15 apr 2012 - 6:11

Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.

+1, heeeeel irritant!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Tsjip zo 15 apr 2012 - 6:12

Curious schreef:
Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.

+1, heeeeel irritant!

Ja!! + nog 1!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Dolphinne zo 15 apr 2012 - 6:14

Curious schreef:
Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.

+1, heeeeel irritant!

+1
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:14

Ik zou wel een 'refresh' knop willen. Mijn f5 doet het niet. Ik moet dan een combinatie intypen en da's irritant!

En in plaats van altijd dat '+1' gedoe, zou een soort van 'like' knop handig zijn.

Maar dit zijn waarschijnlijk twee utopieën Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:15

Curious schreef:
Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.

+1, heeeeel irritant!

Dat heb iik ook vaak!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Lejow zo 15 apr 2012 - 6:17

Chipp schreef:
Curious schreef:
Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.

+1, heeeeel irritant!

Dat heb iik ook vaak!

Ja ik ook! grrrr
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Sjaantje zo 15 apr 2012 - 6:23

Stofzuiger schreef:Daag... Dagcafe Very Happy
:shock:
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  mzcharlotte zo 15 apr 2012 - 6:24

Youandi schreef:En in plaats van altijd dat '+1' gedoe, zou een soort van 'like' knop handig zijn.

JAH! nav Frisse Wind... - Pagina 2 827601
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Roza zo 15 apr 2012 - 6:25

Dat het dagcafé weg is, vind ik al een goede stap! Mensen stellen daar hun vragen/voeren discussies, terwijl deze ook voor anderen interessant kunnen zijn.

Verder vind ik dat mensen meer topics 'moeten' openen. Iets onbenulligs, leuk vragentopic, spelletjestopic, discussietopic.. Er is genoeg. Zo blijft het leuk, mensen blijven reageren, het is niet saai én je trekt hierdoor ook nieuwe forumsters.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Monte zo 15 apr 2012 - 6:28

Youandi schreef:Ik zou wel een 'refresh' knop willen. Mijn f5 doet het niet. Ik moet dan een combinatie intypen en da's irritant!

En in plaats van altijd dat '+1' gedoe, zou een soort van 'like' knop handig zijn.

Maar dit zijn waarschijnlijk twee utopieën Wink
Zo'n knop zit toch ook op je browser? Ik druk(met firefox) altijd een rond pijltje naast die balk waar je links instaan. Dat knopje moet je volgens mij kunnen instellen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Ibbeltje zo 15 apr 2012 - 6:28

Roza schreef:Dat het dagcafé weg is, vind ik al een goede stap! Mensen stellen daar hun vragen/voeren discussies, terwijl deze ook voor anderen interessant kunnen zijn.

Verder vind ik dat mensen meer topics 'moeten' openen. Iets onbenulligs, leuk vragentopic, spelletjestopic, discussietopic.. Er is genoeg. Zo blijft het leuk, mensen blijven reageren, het is niet saai én je trekt hierdoor ook nieuwe forumsters.

Ach er is al weer een kletstopic dus vraag mij af wat het verschil zal zijn.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:30

Ik zou het wel leuk vinden als het twitteraccount weer nieuw leven in werd geblazen. Al is het alleen al om zo nu en dan wat tips te geven van leuke onderwerpen die geplaatst zijn per pijler. Meerderen hebben al aangegeven niet in alle pijlers te kijken. Een beetje inspiratie aangeven is nooit verkeerd. Daarbij helpt het misschien nog wel bij het verwelkomen van nieuwe leden. Door meiden die in de doelgroep vallen te gaan volgen raken zij wellicht ook geinteresseerd in de onderwerpen die op het twitteraccount geplaatst worden waarna aanmelding volgt. Ik weet niet of het in de praktijk ook zo treffend zal zijn, maar niet geschoten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Roza zo 15 apr 2012 - 6:33

Een een topic waarin iedereen zijn blog of website/webshop 1-malig mag promoten! Er zijn wat verschillende forumsters hier die een webshop/website hebben. Dit mag je alleen niet plaatsen want dit valt onder reclame. Maar ik ben vaak echt benieuwd naar de webshops van forumsters onder ons, hoor namelijk geregeld leuke dingen!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:34

Megara schreef:Ik zou het wel leuk vinden als het twitteraccount weer nieuw leven in werd geblazen. Al is het alleen al om zo nu en dan wat tips te geven van leuke onderwerpen die geplaatst zijn per pijler. Meerderen hebben al aangegeven niet in alle pijlers te kijken. Een beetje inspiratie aangeven is nooit verkeerd. Daarbij helpt het misschien nog wel bij het verwelkomen van nieuwe leden. Door meiden die in de doelgroep vallen te gaan volgen raken zij wellicht ook geinteresseerd in de onderwerpen die op het twitteraccount geplaatst worden waarna aanmelding volgt. Ik weet niet of het in de praktijk ook zo treffend zal zijn, maar niet geschoten...

Leuk idee! Zal ik ook naar kijken smile. Ik ben vanavond donderdag vrij, heb ik wat te leuks te doen Very Happy. Ook van dat 'vind ik leuk' idee enzo trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  SleepingBeauty zo 15 apr 2012 - 6:38

Lejow schreef:
Chipp schreef:
Curious schreef:
Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.

+1, heeeeel irritant!

Dat heb iik ook vaak!

Ja ik ook! grrrr

ja dat heb ik ook!
En ik kan het slecht lezen op mijn telefoon moet bij elke regel heen en weer schuiven.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:40

Dat het Dagcafé weg is vind ik ook wel ok. Hoewel dat soort kletstopics toch wel weer terug zal komen.
Verder ben ik het héééél erg eens met het verplaatsen van de 'abonneer-knop' druk daar ook steeds op als ik forum op mn mobiel.
En dat roze mag inderdaad wel vervangen door een ander kleurtje. Appeltjesgroen of iets anders fris en fruitigs?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Stuiterbal zo 15 apr 2012 - 6:45

Curious schreef:
Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.

+1, heeeeel irritant!

+2 gruwelijk irritant ja
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:57

Monte schreef:
Youandi schreef:Ik zou wel een 'refresh' knop willen. Mijn f5 doet het niet. Ik moet dan een combinatie intypen en da's irritant!

En in plaats van altijd dat '+1' gedoe, zou een soort van 'like' knop handig zijn.

Maar dit zijn waarschijnlijk twee utopieën Wink
Zo'n knop zit toch ook op je browser? Ik druk(met firefox) altijd een rond pijltje naast die balk waar je links instaan. Dat knopje moet je volgens mij kunnen instellen.

Ik heb een AHA-erlebnis! nav Frisse Wind... - Pagina 2 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Twellie zo 15 apr 2012 - 7:54

girli schreef:
_Chance schreef:Ik heb een hekel aan deze smiley nav Frisse Wind... - Pagina 2 394967.

Maar volgens mij ben ik de enige.
Nee hoor, ik ook.

Van mij mag die ook weg!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:02

Stella_ schreef:
Curious schreef:
Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.

+1, heeeeel irritant!

+2 gruwelijk irritant ja

DAT is een goed idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:14

PrinsesBo schreef:
Stella_ schreef:
Curious schreef:
Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.

+1, heeeeel irritant!

+2 gruwelijk irritant ja

DAT is een goed idee!
Zeer goed idee.

Mag ik je nomineren tot forumster van de dag met dat idee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Frisse Wind... - Pagina 2 Empty Re: nav Frisse Wind...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum