nav Frisse Wind...
+24
Winegum
Bazinga
Marin
Minx
Rush
Caresses
Twellie
Stuiterbal
SleepingBeauty
Monte
Roza
Sjaantje
Lejow
Dolphinne
Tsjip
Curious
Prosecco
mzcharlotte
RYW
Zora
Jade
Ibbeltje
girli
Blond
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: nav Frisse Wind...
RYW schreef:Zora schreef:Over smiley's gesproken: ik mis deze :p smiley, en deze :s. En als je : ( doet is het meteen een huilende smiley. Dekt de lading ook niet
En deze vind ik gewoon leuk:
Alleen trok die onderste smiley bij MSN bij mij altijd z'n wenkbrauw zo heel vunzig op
En daarom is hij geweldig!
Seriously!
Ik had er 2. Een met 1 wenkbrauw, 1 met 2 optrekkende wenkbrauwen
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
mzcharlotte schreef:Ik zou zelf van het roze (text, quote/logos) afwillen. Een frisse lente-kleur zou op z'n plaats zijn. Maar ik weet niet of het mogelijk is.
Dat is wel mogelijk volgens mij, dan zou ik nieuwe buttons moeten vinden/ maken dus dat kost enige tijd. Heb daar van de week wellicht wel tijd voor .
Gast- Gast
Zusje schreef:Zora schreef:Oh en en en ik vind het zo jammer dat 'mijn posts' maar tot 300 gaat en niet ouder.
Vind ik ook jammer maar krijg ik helaas niet veranderd . Zal eens kijken voor die smileys.
Bummer : (
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.
+1, heeeeel irritant!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef:Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.
+1, heeeeel irritant!
Ja!! + nog 1!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Curious schreef:Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.
+1, heeeeel irritant!
+1
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik zou wel een 'refresh' knop willen. Mijn f5 doet het niet. Ik moet dan een combinatie intypen en da's irritant!
En in plaats van altijd dat '+1' gedoe, zou een soort van 'like' knop handig zijn.
Maar dit zijn waarschijnlijk twee utopieën
En in plaats van altijd dat '+1' gedoe, zou een soort van 'like' knop handig zijn.
Gast- Gast
+1, heeeeel irritant!
Dat heb iik ook vaak!
Gast- Gast
Chipp schreef:Curious schreef:Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.
+1, heeeeel irritant!
Dat heb iik ook vaak!
Ja ik ook! grrrr
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Stofzuiger schreef:Daag... Dagcafe
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Youandi schreef:En in plaats van altijd dat '+1' gedoe, zou een soort van 'like' knop handig zijn.
JAH!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dat het dagcafé weg is, vind ik al een goede stap! Mensen stellen daar hun vragen/voeren discussies, terwijl deze ook voor anderen interessant kunnen zijn.
Verder vind ik dat mensen meer topics 'moeten' openen. Iets onbenulligs, leuk vragentopic, spelletjestopic, discussietopic.. Er is genoeg. Zo blijft het leuk, mensen blijven reageren, het is niet saai én je trekt hierdoor ook nieuwe forumsters.
Verder vind ik dat mensen meer topics 'moeten' openen. Iets onbenulligs, leuk vragentopic, spelletjestopic, discussietopic.. Er is genoeg. Zo blijft het leuk, mensen blijven reageren, het is niet saai én je trekt hierdoor ook nieuwe forumsters.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Zo'n knop zit toch ook op je browser? Ik druk(met firefox) altijd een rond pijltje naast die balk waar je links instaan. Dat knopje moet je volgens mij kunnen instellen.Youandi schreef:Ik zou wel een 'refresh' knop willen. Mijn f5 doet het niet. Ik moet dan een combinatie intypen en da's irritant!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Roza schreef:Dat het dagcafé weg is, vind ik al een goede stap! Mensen stellen daar hun vragen/voeren discussies, terwijl deze ook voor anderen interessant kunnen zijn.
Ach er is al weer een kletstopic dus vraag mij af wat het verschil zal zijn.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zou het wel leuk vinden als het twitteraccount weer nieuw leven in werd geblazen. Al is het alleen al om zo nu en dan wat tips te geven van leuke onderwerpen die geplaatst zijn per pijler. Meerderen hebben al aangegeven niet in alle pijlers te kijken. Een beetje inspiratie aangeven is nooit verkeerd. Daarbij helpt het misschien nog wel bij het verwelkomen van nieuwe leden. Door meiden die in de doelgroep vallen te gaan volgen raken zij wellicht ook geinteresseerd in de onderwerpen die op het twitteraccount geplaatst worden waarna aanmelding volgt. Ik weet niet of het in de praktijk ook zo treffend zal zijn, maar niet geschoten...
Gast- Gast
Een een topic waarin iedereen zijn blog of website/webshop 1-malig mag promoten! Er zijn wat verschillende forumsters hier die een webshop/website hebben. Dit mag je alleen niet plaatsen want dit valt onder reclame. Maar ik ben vaak echt benieuwd naar de webshops van forumsters onder ons, hoor namelijk geregeld leuke dingen!!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Megara schreef:Ik zou het wel leuk vinden als het twitteraccount weer nieuw leven in werd geblazen. Al is het alleen al om zo nu en dan wat tips te geven van leuke onderwerpen die geplaatst zijn per pijler. Meerderen hebben al aangegeven niet in alle pijlers te kijken. Een beetje inspiratie aangeven is nooit verkeerd. Daarbij helpt het misschien nog wel bij het verwelkomen van nieuwe leden. Door meiden die in de doelgroep vallen te gaan volgen raken zij wellicht ook geinteresseerd in de onderwerpen die op het twitteraccount geplaatst worden waarna aanmelding volgt. Ik weet niet of het in de praktijk ook zo treffend zal zijn, maar niet geschoten...
Leuk idee! Zal ik ook naar kijken . Ik ben vanavond donderdag vrij, heb ik wat te leuks te doen . Ook van dat 'vind ik leuk' idee enzo trouwens.
Gast- Gast
Lejow schreef:Chipp schreef:Curious schreef:Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.
+1, heeeeel irritant!
Dat heb iik ook vaak!
Ja ik ook! grrrr
ja dat heb ik ook!
En ik kan het slecht lezen op mijn telefoon moet bij elke regel heen en weer schuiven.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Dat het Dagcafé weg is vind ik ook wel ok. Hoewel dat soort kletstopics toch wel weer terug zal komen.
Verder ben ik het héééél erg eens met het verplaatsen van de 'abonneer-knop' druk daar ook steeds op als ik forum op mn mobiel.
En dat roze mag inderdaad wel vervangen door een ander kleurtje. Appeltjesgroen of iets anders fris en fruitigs?
Verder ben ik het héééél erg eens met het verplaatsen van de 'abonneer-knop' druk daar ook steeds op als ik forum op mn mobiel.
En dat roze mag inderdaad wel vervangen door een ander kleurtje. Appeltjesgroen of iets anders fris en fruitigs?
Gast- Gast
+1, heeeeel irritant!
+2 gruwelijk irritant ja
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Monte schreef:Zo'n knop zit toch ook op je browser? Ik druk(met firefox) altijd een rond pijltje naast die balk waar je links instaan. Dat knopje moet je volgens mij kunnen instellen.Youandi schreef:Ik zou wel een 'refresh' knop willen. Mijn f5 doet het niet. Ik moet dan een combinatie intypen en da's irritant!
Ik heb een AHA-erlebnis!
Gast- Gast
girli schreef:Nee hoor, ik ook._Chance schreef:Ik heb een hekel aan deze smiley .
Maar volgens mij ben ik de enige.
Van mij mag die ook weg!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Stella_ schreef:Curious schreef:Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.
+1, heeeeel irritant!
+2 gruwelijk irritant ja
DAT is een goed idee!
Gast- Gast
Zeer goed idee.PrinsesBo schreef:Stella_ schreef:Curious schreef:Prosecco schreef:Ik zou graag willen dat de knop voor het abonneren op een onderwerp van de rechterkant verhuisd naar de linkerkant. op mijn telefoon klik ik er nu steeds per ongeluk op alsik naar de volgende pagina wil.
+1, heeeeel irritant!
+2 gruwelijk irritant ja
DAT is een goed idee!
Mag ik je nomineren tot forumster van de dag met dat idee?
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: