Bv en fopspeen
+5
SarahKey
Aimee
Spring
woezel
Happydobby
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bv en fopspeen
Mijn dochter heeft een grote zuigbehoefte, helemaal nu ze veel last heeft van krampjes..
Het liefst ligt ze de hele dag aan de borst, niet om te drinken maar om even te zuigen.
Wanneer gaven jullie een fopspeen icm bv?
Het liefst ligt ze de hele dag aan de borst, niet om te drinken maar om even te zuigen.
Wanneer gaven jullie een fopspeen icm bv?
Gast- Gast
Re: Bv en fopspeen
Na 1 week, maar mijn zoon dronk toen afgekolfde melk, ik heb de speen gewoon gecombineerd met borstvoeden, ging prima.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ons meisje weigert alles dat van plastic is :') kijkt ze ons aan alsof we iets héél vies aan haar geven om vervolgens te gaan huilen.
We hebben volgens mij rond de twee weken voor het eerst een speen geprobeerd.
We hebben volgens mij rond de twee weken voor het eerst een speen geprobeerd.
Gast- Gast
Telkens al in de kraamweek.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Na drie nachten geloof ik. Ze bleef maar zuigdrang hebben en ik zat soms met mijn arm uit bed zodat ze op mijn pink kon sabbelen. Sinds ze de speen kreeg bleef ze langer slapen.
Het enige waar je goed op moet letten is het verschil tussen honger en zuigdrang.
Het enige waar je goed op moet letten is het verschil tussen honger en zuigdrang.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Op dag 4 al. Als hij honger heeft spuugt hij z'n speen meteen uit
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
freakielief schreef:Niet. Hij krijgt alleen borst en pink.
Dit raadde toen de kraamverzorgster ook aan. Geen speen maar met de pink.
Maar toen ik geen bv meer gaf kwam hier meteen de speen
Hier wel een speen, kan niet de hele dag met mijn pink in haar mond zitten.
Gast- Gast
Precies. Het gaat er om dat er tepel/speenverwarring kan ontstaan. Mijn opvatting is, dat je er voor moet waken dat de ouders geen tepel/speenverwarring krijgen. Dat ze dus blijven letten op de signalen van honger.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Spring schreef:Precies. Het gaat er om dat er tepel/speenverwarring kan ontstaan. Mijn opvatting is, dat je er voor moet waken dat de ouders geen tepel/speenverwarring krijgen. Dat ze dus blijven letten op de signalen van honger.
Idd, en als ik twijfel geef ik eerst de borst, als ze daarop gaat sabbelen dan weet ik dat het geen honger is
Gast- Gast
Wij gaven hem de pink. Hij heeft nooit een speen gehad.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Hier na ongeveer 6-8 weken begonnen met een speentje.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Hier na 3 maanden nog begonnen met een speentje. Dl had veel zuigbehoefte en ik had giga last van hyperlactatie, slechte combinatie. Dus toen maar een fopspeen.
M'n voorkeur gaat er niet naar uit, maar met een speen ging het net wat makkelijker allemaal, sneller en beter in slaap vallen en we konden haar makkelijker wegleggen.
M'n voorkeur gaat er niet naar uit, maar met een speen ging het net wat makkelijker allemaal, sneller en beter in slaap vallen en we konden haar makkelijker wegleggen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hier heeft onze zoon met 4 maanden nog een speen gehad, alleen als hij wakker was, in bed had hij 'm niet nodig. Inmiddels is hij er alweer ongeveer 3 maanden vanaf.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: