Mieren
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mieren
Aargh, sinds eergister zijn er ineens allemaal mieren in huis. Ik vind ze op de bank, op het aanrecht en onder de tafels.
Is dit normaal? Why?
Zusje, expert, hoe zit dit?
Is dit normaal? Why?
Zusje, expert, hoe zit dit?
Gast- Gast
Re: Mieren
Ik vond twee weken geleden allemaal mieren in de keuken. Bleek dat we bij de achterdeur een mierennest hadden.
Gast- Gast
Op mijn werk ook erg last van, wij leggen koperen muntjes neer en dat schijnt te helpen?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Het enige wat zusje weet van mieren is dat je gif op de ingang van hun holletje moet spuiten .
Wij hadden laatst ook ineens mieren, eerst een paar een later hadden we echt een heel mierenpad dwars door de keuken.
Wij hebben stuivers neergelegd, afwasmiddel gespoten op plekken waar ze erg graag langs liepen én we hebben alles goed schoongemaakt en gezorgd dat er geen zoetigheid meer blijft staan (dus niet dat glas van de cola laten staan). En nu hebben we sinds een week bijna geen mieren meer!!
Wij hadden laatst ook ineens mieren, eerst een paar een later hadden we echt een heel mierenpad dwars door de keuken.
Wij hebben stuivers neergelegd, afwasmiddel gespoten op plekken waar ze erg graag langs liepen én we hebben alles goed schoongemaakt en gezorgd dat er geen zoetigheid meer blijft staan (dus niet dat glas van de cola laten staan). En nu hebben we sinds een week bijna geen mieren meer!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
wij hadden maandag ineens heel veel mieren, we hebben toen 5cent muntjes neer gelegd schijnt te helpen, En afwasmiddel in het gat gedaan. En een mieren lokdoos. En geen mieren meer. Wij hebben ze nog nooit eerder gehad
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ze zullen van buiten komen, zoeken dus aan de zonnige kant van het huis. Zet je daar een lokdoosje neer of je belt mij haha!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: