Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

+13
Melisande
Japie
Sterre
SuperGrover
Supertalentje
Caresses
Tabbert
Esperanza
Prosecco
Pompoen
mzcharlotte
Mermaid
Burn
17 plaatsers

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Japie zo 22 apr 2012 - 2:10

Mij lijkt het ook wel leuk. Is het alleen 's middags?
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  mzcharlotte zo 22 apr 2012 - 2:10

Chipp schreef:Ik ben voor een activiteit die voor niemand belemmert om te komen.

Wat versta je daar precies onder? Een picknick is dan wellicht het handigst. Je kunt de kosten drukken en in theorie zou niemand er lichamelijk hinder van ondervinden mits er wat krukjes mee worden genomen ofzo.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  mzcharlotte zo 22 apr 2012 - 2:11

Maris84 schreef:Mij lijkt het ook wel leuk. Is het alleen 's middags?

Wat mij betreft wel. Ik heb tot half twaalf een examen in de Jaarbeurs. Daarna, free as a bird.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Japie zo 22 apr 2012 - 2:13

Oke, want 's avonds heb ik een verjaardag.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 2:13

mzcharlotte schreef:
Chipp schreef:Ik ben voor een activiteit die voor niemand belemmert om te komen.

Wat versta je daar precies onder? Een picknick is dan wellicht het handigst. Je kunt de kosten drukken en in theorie zou niemand er lichamelijk hinder van ondervinden mits er wat krukjes mee worden genomen ofzo.

Dat bedoel ik inderdaad. Ik zou het jammer vinden als iemand niet mee kan omdat het te duur is of fysiek te zwaar is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Pompoen zo 22 apr 2012 - 2:32

Het komt mij ook beter uit als het te betalen is, maar ik vind een high tea ook superleuk dus daar zou ik het geld wel voor over hebben. Picknicken is voor mij fysiek iets minder fijn, maar op zich prima te doen hoor. Alleen is dat als het pestweer word absoluut geen pretje, dus daar moeten we dan wel iets op bedenken!
't is dat ik niet in Utrecht woon, anders had ik met alle liefde mijn huis beschikbaar gesteld voor het geval dat het ineens zou regenen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  mzcharlotte zo 22 apr 2012 - 3:34

Mogen we niet midden op CS picknicken bij regen? Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 166342
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Prosecco zo 22 apr 2012 - 4:43

mzcharlotte schreef:Mogen we niet midden op CS picknicken bij regen? Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 166342

Ik geloof niet dat het verboden is en eerlijk gezegd zou ik dat best een ludieke actie vinden!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Pompoen zo 22 apr 2012 - 5:02

Nou hoe grappig ik dat ook vind...ik pleit toch voor een ander alternatief...ik word namelijk altijd een beetje naar van dat groene glazen dak... No
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Prosecco zo 22 apr 2012 - 5:22

Misschien mag ik bij slecht weer het huis van mijn vriend lenen, maar eerlijk gezegd zou ik het fijne vinden als het bij iemand zelf uit utrecht kan. Anders moet ik hem zijn eigen huis uitschoppen = niet zo aardig
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Pompoen zo 22 apr 2012 - 6:19

Nee precies dat is niet zo handig. Het mag wel bij mij in Amersfoort bij slecht weer, maar dat is dan gelijk weer heel ergens anders. Dus ook niet zo handig.

Vorige picknickmeeting was het trouwens práchtig weer, dus geen idee hoe we het toen hadden opgelost bij slecht weer!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Prosecco zo 22 apr 2012 - 6:32

тыквашка schreef:Nee precies dat is niet zo handig. Het mag wel bij mij in Amersfoort bij slecht weer, maar dat is dan gelijk weer heel ergens anders. Dus ook niet zo handig.

Vorige picknickmeeting was het trouwens práchtig weer, dus geen idee hoe we het toen hadden opgelost bij slecht weer!

Bij mij zelf is het ook geen enkel probleem
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Esperanza zo 22 apr 2012 - 7:23

Ik woon in Utrecht, m'n appartementje is alleen niet zo heel groot. Dus het ligt een beetje aan het aantal mensen dat komt, al denk ik dat ik met een beetje proppen best wel wat mensen kwijt kan.
Ik ben alleen nog wel even onder voorbehoud, het is die dag namelijk de verjaardag van m'n oma die vorig jaar overleden is en ik weet niet of m'n familie die dag nog iets wil doen. Ga ik even vragen deze week.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Pompoen wo 25 apr 2012 - 2:31

Hopelijk word het gewoon prachtig weer en kunnen we picknicken!! De laatste picknickmeeting was echt heel erg geslaagd!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Melisande vr 27 apr 2012 - 19:56

Ik ben geen actieve forummer, maar vind picknicken wel heel leuk! Mag ik me ook aansluiten?
Melisande
Melisande
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 69
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Prosecco vr 27 apr 2012 - 20:24

Melisande schreef:Ik ben geen actieve forummer, maar vind picknicken wel heel leuk! Mag ik me ook aansluiten?

Jazeker, want jij bent leuk! (jij was toch op de sinterklaas meeting bij Sterremaan?)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Melisande za 28 apr 2012 - 0:46

Prosecco schreef:
Melisande schreef:Ik ben geen actieve forummer, maar vind picknicken wel heel leuk! Mag ik me ook aansluiten?

Jazeker, want jij bent leuk! (jij was toch op de sinterklaas meeting bij Sterremaan?)

Haha ja klopt! Leuk dat je dat nog weet!
Melisande
Melisande
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 69
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Poubelle za 28 apr 2012 - 1:12

Dus op 26 mei gaan als ik het goed heb mee:

Minneke
Pompoen
mzcharlotte
Esperanza (onder voorbehoud),
prosecco
STERRE
freakielief
Pixie
Caresses (onder voorbehoud)
Chipp

Ik heb even het lijstje aangepast! smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Pompoen di 1 mei 2012 - 4:31

En wordt het een picknick? En waar gaan we dan heen?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  mzcharlotte di 1 mei 2012 - 8:27

Wat mij betreft wel! Verder niet bekend in Utrecht dus ik laat me geheel leiden Wink
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 8:35

Ik vond het Wilhelminapark wel leuk de vorige keer, maar als er nog een fijn park dichterbij het station is lijkt het me wel praktischer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 8:41

Lepelenburg is ook wel leuk vind ik.

Maar Wilhelminapark ook (is naast mijn werk). Ik denk dat Lepelenburg misschien makkelijker met de bus te bereiken is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Pompoen di 1 mei 2012 - 9:59

Ik wist niet eens meer dat dat het Wilhelminapark was. Ik vond het eerlijk gezegd nou niet heel bijzonder, kan me vooral herinneren dat het ver lopen was en een groot grasveld, maar ja dat heb je toch in de meeste parken wel? Wel was het handig dat de supermarkt redelijk dichtbij was, maar dat is bij een ander park vast ook geen probleem.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Esperanza wo 2 mei 2012 - 5:49

Lepelenburg ken ik helemaal niet Embarassed
Julianapark is ook leuk, ongeveer 20-25 minuten lopen vanaf het station en 5-10 minuten met de bus en ook een supermarkt in de buurt.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Pompoen za 5 mei 2012 - 23:55

Hoe laat gingen we ook alweer picknicken?

Ik krijg namelijk net een uitnodiging voor een familiefeestje in Zutphen en daar wil ik eigenlijk wel graag heen want ik heb ze al eeuwen niet gezien. Op zich moet dat wel te combineren zijn, dat begint om 16 uur, maar hoef er uiteraard niet vanaf het begin bij te zijn.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Utrecht meeting 26 mei! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum