Draagvraagje
Pagina 1 van 1
Draagvraagje
Ik heb vandaag toch een draagconsult gehad, erg prettig!
Alleen nu schieten me nog twee vragen te binnen, maar misschien kan iemand die wel voor mij beantwoorden..
Kunnen de beentjes nooit te ver gespreid worden?
Soms houd ze haar hoofdje niet helemaal opzij maar ligt ze met haar gezichtje wat meer in mijn decolete zou ze zo niet te weinig lucht kunnen krijgen?
Het gaat om de fwcc knoop..
Alleen nu schieten me nog twee vragen te binnen, maar misschien kan iemand die wel voor mij beantwoorden..
Kunnen de beentjes nooit te ver gespreid worden?
Soms houd ze haar hoofdje niet helemaal opzij maar ligt ze met haar gezichtje wat meer in mijn decolete zou ze zo niet te weinig lucht kunnen krijgen?
Het gaat om de fwcc knoop..
Gast- Gast
Re: Draagvraagje
beentjes kunnen we te ver gespreid worden, dit zie je bijvoorbeeld in een mei tai die nog te groot is. Het mooiste is als je kindje strak tegen je aan zit en de doek haar ondersteunt van knieholte tot knieholt, dan is de spreiding goed. Bij pasgeboren baby's kun je het spreiden forceren, als het kindje gespannen is, moet je dus voorzichtig knopen, of met de beentjes in de doek knopen.
En w.b. het stikken geldt hetzelfde: goed strak knopen zodat ze niet in je doek kan zakken en mooi rechtop blijft zitten. Dan heeft ze voldoende ademruimte.
En w.b. het stikken geldt hetzelfde: goed strak knopen zodat ze niet in je doek kan zakken en mooi rechtop blijft zitten. Dan heeft ze voldoende ademruimte.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: