Wiegmatras
+2
PapillonRose
CCC
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wiegmatras
Ik moet een wiegmatras hebben van 40x90 cm en het liefst min. 10 cm dik... Nu ben ik alle winkels hier al afgegaan, maar niks... Online kan ik wel een paar webshops vinden, maar ik kan geen ervaringen/ recensies vinden en vind het nogal een gok om dan te gaan bestellen... Wie weet waar ik deze afmeting kan vinden?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wiegmatras
Ik had er eentje, maar die zat bij de wieg. Die komt bij Baby en Tiener vandaan, misschien dat ze daar ook losse matrasjes verkopen in die maat?
Het is trouwens wel een rotformaat! Heb zelf een hele zoektocht gehad om passende hoeslakentjes te vinden, en degenen die zouden moeten passen zaten alsnog erg strak. Succes met zoeken!
Het is trouwens wel een rotformaat! Heb zelf een hele zoektocht gehad om passende hoeslakentjes te vinden, en degenen die zouden moeten passen zaten alsnog erg strak. Succes met zoeken!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pfff.. ja het is inderdaad een drama dit... het is mijn oude wiegje, en blijkbaar is dit dit formaat dus niet zo makkelijk meer te krijgen. Zal Baby en Tiener morgen eens bellen...
CCC- Ratel
Onze wieg had ook een lastige maat (was mijn oude wieg van vroeger) en ik heb bij prenatal een matrasje op maat laten maken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook mijn oude wieg gebruikt en heb een nieuw matrasje laten maken bij een meubelstoffeerderij.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Hetzelfde probleem hier. Ik heb bij de Ikea een matrasje gekocht en mijn schoonmoeder gaat 'm nu kleiner maken.
Gast- Gast
Wat waren jullie kwijt aan een matrasje op maat maken?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Thnx voor de tips... Ik ben woensdag vrij, dan ga ik wel even naar de Prenatal... Even kijken wat de opties daar zijn, en even de baby en tiener bellen...
CCC- Ratel
Ik weet niet meer wat we kwijt waren aan het matrasje, is al 3,5 jaar geleden. De prijs viel me wel mee toen.
Het duurde trouwens wel 5 of 6 weken voordat het klaar was.
Het duurde trouwens wel 5 of 6 weken voordat het klaar was.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik moest voor het matrasje €50,- betalen. En het was binnen een week klaar.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
ik heb een matrasje op de markt laten maken. ik was toen voor een matrasje van 80x40 bij 10 cm dik maar 25 euro kwijt. met een tijk eromheen. geen geld dus. maar ja je moet maar net zo'n matrassenkraam op je markt hebben.
mirrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 149
Punten : 159
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: