Ook goedemorgen!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Ook goedemorgen!
Jahaaaaa
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ja ik ben al opgestaan ;-)
Hoe is het in Dublin?
Ik ga vandaag nog even hard werken en dan rond drie uur met een vriendin bij de Starbucks op Schiphol wat drinken. En dan met de trein naar Groningen naar m'n moeder toe voor een heerlijk Paas weekendje!
Hoe is het in Dublin?
Ik ga vandaag nog even hard werken en dan rond drie uur met een vriendin bij de Starbucks op Schiphol wat drinken. En dan met de trein naar Groningen naar m'n moeder toe voor een heerlijk Paas weekendje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ga zo boodschappen doen en dan komt mijn nichtje van 11 weekjes bij me logeren tot morgenmiddag! Heb er zo ontzettend zin in om haar lekker de hele dag te knuffelen!!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Goedemorgen allemaal!
Ik ga vandaag wat poetsen in huis, bij mijn ouders eten en vanavond heb ik een housewarming. Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag wat poetsen in huis, bij mijn ouders eten en vanavond heb ik een housewarming. Fijne dag allemaal!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Goedemorgen!
Is het leuk in Dublin? Is het weer een beetje lekker?
Ik heb vannacht warempel weer enigszins fatsoenlijk geslapen voor het eerst in 1,5 maand. Heerlijk, eindelijk weer een klein beetje rust in mijn donder. Ik snap er alleen nog steeds niet zo veel van, maar goed, als ik nu komende tijd weer goed slaap heb ik geen heel groot bezwaar ;-).
Ik ga vandaag en sleutelhangertje afmaken waarmee ik was begonnen, verder paasboodschapjes doen (waarom hebben we dat gisteren niet gedaan), we hoeven niet heel veel te hebben want we brunchen zondag bij mijn ouders maar we willen zelf op 2e paasdag wel lekker ontbijten samen en verder moeten we natuurlijk voor 3 dagen avondeten en lunch kopen.
Fijne dag allemaal!!
Is het leuk in Dublin? Is het weer een beetje lekker?
Ik heb vannacht warempel weer enigszins fatsoenlijk geslapen voor het eerst in 1,5 maand. Heerlijk, eindelijk weer een klein beetje rust in mijn donder. Ik snap er alleen nog steeds niet zo veel van, maar goed, als ik nu komende tijd weer goed slaap heb ik geen heel groot bezwaar ;-).
Ik ga vandaag en sleutelhangertje afmaken waarmee ik was begonnen, verder paasboodschapjes doen (waarom hebben we dat gisteren niet gedaan), we hoeven niet heel veel te hebben want we brunchen zondag bij mijn ouders maar we willen zelf op 2e paasdag wel lekker ontbijten samen en verder moeten we natuurlijk voor 3 dagen avondeten en lunch kopen.
Fijne dag allemaal!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: