Droogrek of droogtoren?
+9
Tania
rapa nui
Sterre
Caramba
Joli86
Fearie
Tiara
duckie
Kexter
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Droogrek of droogtoren?
Ik ga binnenkort het huis uit en wil nu een droogrek kopen uit het blokkerkrantje.
Wat raden jullie aan? Een droogrek of een droogtoren?
Wat raden jullie aan? Een droogrek of een droogtoren?
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Droogrek of droogtoren?
ik zou geen toren nemen want dan hangt alles heel dicht op elkaar en boven elkaar enzo en dan lucht het niet fijn lijkt mij...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Voor kleine dingen vind ik de droogtoren heel erg fijn want er kan heel veel aan hangen. Maar voor handdoeken enzo vind ik gewoon rek handiger.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik heb 2x een droogrek en hang de was erop voor 2 volwassenen en een baby, gaat prima
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb ook een rek en ben daar heel tevreden over.
Een toren lijkt mijn echt niet fijn..
Een toren lijkt mijn echt niet fijn..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Een rek vind ik veel fijner, maar ben wat dat betreft pietje precies, natte was mag elkaar niet raken. Bij een toren heb ik namelijk het idee dat het dichter tegen elkaar hangt en het minder snel droogt.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb een toren, omdat dat ooit beter was qua ruimte in een studentenkamer. Werkt nog steeds goed genoeg voor mij, er kan inderdaad veel was aan drogen tegelijkertijd.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
kK heb ook een toren en kan er heel veel was op kwijt. Het hangt wel dicht op elkaar maar is wel zo droog (staat wel voor een raam op zolder).
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb een droogrek en een droogtoren. De toren vind ik handig voor de baby/kinderkleding maar niet voor onze eigen kleding.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Heel iets anders! Ik vind deze ideaal;
http://www.brabantia-webshop.nl/product/brabantia-roldrooglijn/25984/?osadcampaign=tradetracker&utm_source=tt&utm_medium=cps&utm_content=feedbeheer&utm_campaign=48052
http://www.brabantia-webshop.nl/product/brabantia-roldrooglijn/25984/?osadcampaign=tradetracker&utm_source=tt&utm_medium=cps&utm_content=feedbeheer&utm_campaign=48052
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb naast de toren ook nog een leifheit Rollfix, een uittrekbare waslijn, op zolder hangen. en daar hang ik dan mijn kleren, lakens, e.d. op.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Wij hebben een toren, scheelt een hoop ruimte en de was droogt prima. Ik ben er tevreden over!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Jop schreef:Heel iets anders! Ik vind deze ideaal;
Jaa die heb ik ook, alleen is die kapot, die zijn echt fijn, vooral voor beddengoed, maar moet nodig een nieuwe kopen. Maar heb nu een droogrek en vind ik ook fijn, alleen niet voor beddengoed. Aangezien ik geen droger heb.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik heb toen een droogtoren gekocht speciaal voor de baby/kinderkleding.
Daar is het ideaal voor. Maar kleding van volwassene en handdoeken enzo kunnen er niet aan.
Daar heb ik een gewoon droogrek voor. Al doe ik beddengoed, handdoeken, sokken en ondergoed in de droger.
Daar is het ideaal voor. Maar kleding van volwassene en handdoeken enzo kunnen er niet aan.
Daar heb ik een gewoon droogrek voor. Al doe ik beddengoed, handdoeken, sokken en ondergoed in de droger.
Gast- Gast
Ik heb voor binnen een droog rek en buiten hangen er lijnen achter elkaar.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: