Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Noord Nederland meeting! 25 mei!

+10
Mida4you
Jade
Caroow
Dennenappel
GreenGrass
sanskie
Zwerver
Rush
Suus
Burn
14 plaatsers

Pagina 10 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 Empty Re: Noord Nederland meeting! 25 mei!

Bericht  Zwerver wo 9 mei 2012 - 7:19

Doe maar, kan ik alvast ff kuren of ik jullie eng moet vinden. Gne gne
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 Empty Re: Noord Nederland meeting! 25 mei!

Bericht  Suus wo 9 mei 2012 - 7:43

Ik ben juist groot en vrij rustig Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 827601
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:47

Ik ben groot en als ik me op me gemak voel kan ik de grappenmaker uit gaan hangen:P

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 9 mei 2012 - 8:19

Ik heb een groep gemaakt, maar ik heb alleen dolcis, jade en yoyo op facebook
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 8:31

Dan moet je mij even opzoeken. Ik ben Marieke en ik heb bv. Marin, Rush, Powerbabe wel op fb.. Ik heb een foto van mezelf op een springend paard. Als je m'n naam intypt verschijnt 'ie vast wel bij gemeenschappelijke vrienden..

Gast
Gast

Bericht  Burn wo 9 mei 2012 - 8:32

Ik heb Youandi en Wc eend inmiddels op fb!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 8:34

Burn schreef:Ik heb Youandi en Wc eend inmiddels op fb!

Mij al heel lang Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 2474380249

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 8:36

Ik heb Wc-eend een verzoek gedaan... Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 281626781

Gast
Gast

Bericht  Burn wo 9 mei 2012 - 8:47

Youandi schreef:Ik heb Wc-eend een verzoek gedaan... Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 281626781
Jeeehj! smile

Jou idd al wel een poosje!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 8:50

Ik heb gisteren en vandaag goed nagedacht en het lijkt mij beter als ik bij deze mezelf compleet afmeld. Er werd sowieso niet op mij gerekend, zag ik al, dus het zal niet als schok komen. smile Jullie wel ontzettend veel plezier! Het is een mooie, grote groep! smile

Gast
Gast

Bericht  Elsje wo 9 mei 2012 - 9:03

Jammer maura!

Hoe kom ik bij jullie fb groep? Ik heb alleen mirjam4you en burn.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 9:14

Is er tegenwoordig weer een groep dan? smile

Ik vind het ook jammer. Maar helaas. Ik ben geen goede toevoeging aan een stel vrolijke meiden. smile

Gast
Gast

Bericht  Elsje wo 9 mei 2012 - 9:15

Maura schreef:Is er tegenwoordig weer een groep dan? Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 561177

Ik vind het ook jammer. Maar helaas. Ik ben geen goede toevoeging aan een stel vrolijke meiden. Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 561177

Misschien zijn wij wel een goede toevoeging voor jou! Als je niet lekker in je vel zit is dat geen probleem voor mij, en ik weet zeker voor de rest ook niet. Ook al ben je er alleen al om wat sfeer te proeven. En wie weet kom je er wel ietsie pietsie vrolijker weg?!

Ik zou t leuk vinden als je wel komt smile
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Burn wo 9 mei 2012 - 9:17

Maura, waar wordt gezegd dat er niet op je gerekend is?
Niet zo negatief doen jij! Je kunt bijv. ook alleen komen borrelen of alleen komen eten?

We wilden nu een groep starten op fb..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 9:20

Daar heb je in principe wel gelijk in, Elsje. Maar vooralsnog moet ik echt 'nee' zeggen. Wellicht dat ik op het laatste moment nog omdraai, maar ik heb liever dat ik nu een knoop doorhak, dan op het laatste moment. smile

Gast
Gast

Bericht  Elsje wo 9 mei 2012 - 9:22

Maura schreef:Daar heb je in principe wel gelijk in, Elsje. Maar vooralsnog moet ik echt 'nee' zeggen. Wellicht dat ik op het laatste moment nog omdraai, maar ik heb liever dat ik nu een knoop doorhak, dan op het laatste moment. Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 561177

Kan je niet een andere knoop door hakken dat je wel komt? Ookal is het alleen even om ons te ontmoeten, bevalt dat ga je mee eten, zoniet ga je weer weg. Beval t eten blijf je borrelen heb je geen zin ga je gewoon weer naar huis. Niemand die je dan wat kwalijk neemt. En we vinden het allemaal gezellig dat je komt. En het is reuze eng, vinden we allemaal! maar misschien snuif je wat gezelligheid van ons op Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 561177
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 9:27

Elsje schreef:
Maura schreef:Daar heb je in principe wel gelijk in, Elsje. Maar vooralsnog moet ik echt 'nee' zeggen. Wellicht dat ik op het laatste moment nog omdraai, maar ik heb liever dat ik nu een knoop doorhak, dan op het laatste moment. Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 561177

Kan je niet een andere knoop door hakken dat je wel komt? Ookal is het alleen even om ons te ontmoeten, bevalt dat ga je mee eten, zoniet ga je weer weg. Beval t eten blijf je borrelen heb je geen zin ga je gewoon weer naar huis. Niemand die je dan wat kwalijk neemt. En we vinden het allemaal gezellig dat je komt. En het is reuze eng, vinden we allemaal! maar misschien snuif je dat gezelligheid van ons op Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 561177

Kennelijk heb je mijn topics niet helemaal meegekregen? Is niet erg hoor. smile

Maar ik zit niet lekker in mijn vel, omdat het financieel gewoon even zwaar kut is. (sorry, kon geen ander woord vinden en dat dekt de lading volgens mij wel :P) En naar Groningen komen is op zichzelf niet zo'n probleem, maar dan moet ik wel geld hebben voor benzine en dat is er even niet. Het wordt de 15/16e al beter, maar ik weet pas de 24e (vakantiegeld) waar ik echt aantoe ben. Gebeurd er nu een wonder en kan ik maandag beginnen met werken. Dan komen jullie niet onder mij uit. Maar ik ben niet zo van de wonderen. :P

Gast
Gast

Bericht  Elsje wo 9 mei 2012 - 9:33

Maura schreef:
Elsje schreef:

Kan je niet een andere knoop door hakken dat je wel komt? Ookal is het alleen even om ons te ontmoeten, bevalt dat ga je mee eten, zoniet ga je weer weg. Beval t eten blijf je borrelen heb je geen zin ga je gewoon weer naar huis. Niemand die je dan wat kwalijk neemt. En we vinden het allemaal gezellig dat je komt. En het is reuze eng, vinden we allemaal! maar misschien snuif je dat gezelligheid van ons op Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 561177

Kennelijk heb je mijn topics niet helemaal meegekregen? Is niet erg hoor. Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 561177

Maar ik zit niet lekker in mijn vel, omdat het financieel gewoon even zwaar kut is. (sorry, kon geen ander woord vinden en dat dekt de lading volgens mij wel Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 253468018) En naar Groningen komen is op zichzelf niet zo'n probleem, maar dan moet ik wel geld hebben voor benzine en dat is er even niet. Het wordt de 15/16e al beter, maar ik weet pas de 24e (vakantiegeld) waar ik echt aantoe ben. Gebeurd er nu een wonder en kan ik maandag beginnen met werken. Dan komen jullie niet onder mij uit. Maar ik ben niet zo van de wonderen. Noord Nederland meeting! 25 mei! - Pagina 10 253468018

Sorry, nee niet alles helemaal mee gekregen!

Dan hoop ik dat je situatie snel beter wordt en mocht je kunnen komen ben je van harte welkom!

En ik ga duimen voor een wonder voor je smile
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 9:35

Dank je! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Elsje wo 9 mei 2012 - 9:47

Burn schreef:Ik heb Youandi en Wc eend inmiddels op fb!

Heb jou helemaal niet op fb!
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Zwerver wo 9 mei 2012 - 10:01

Wat onwijs jammer Maura, was toch wel heel nieuwsgierig naar je! Ik hoop dat je maandag wordt gebeld voor werk. Ik heb ook niks van je topics mee gekregen om eerlijk te zijn, maar ja als het financieel niet gaat, dan gaat het gewoon niet. Hoe klote het ook is! Sluit je wel ff aan op onze fb? Razz

Zou leuk zijn!

Ik heb inderdaad een groep gemaakt op Facebook, zodat we misschien al wat gezichten kunnen zien. Ik persoonlijk vind dat altijd wel fijn haha.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Elsje wo 9 mei 2012 - 10:19

[quote="wc-eend"]Wat onwijs jammer Maura, was toch wel heel nieuwsgierig naar je! Ik hoop dat je maandag wordt gebeld voor werk. Ik heb ook niks van je topics mee gekregen om eerlijk te zijn, maar ja als het financieel niet gaat, dan gaat het gewoon niet. Hoe klote het ook is! Sluit je wel ff aan op onze fb? Razz

Zou leuk zijn!

Ik heb inderdaad een groep gemaakt op Facebook, zodat we misschien al wat gezichten kunnen zien. Ik persoonlijk vind dat altijd wel fijn haha. [/gquote]

hoe kan ik mij aanmelden voor de groep? nerd
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 10:24

Linkje?

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 9 mei 2012 - 10:25

https://www.facebook.com/groups/226690657445404/?bookmark_t=group
Weet niet of het zo lukt, volgens mij moet je worden uitgenodigd door iemand die lid is van de groep
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 10:26

Het werkt inderdaad. Heb mezelf aangemeldt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: