Plaswijckpark
+3
Lejow
holaagirl
Annie24
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Plaswijckpark
Zijn er hier mama's die daar wel eens geweest zijn? Waarschijnlijk mama's uit de omgeving Rotterdam dus
Is dat iets om daar binnenkort / aankomende zomer met Y. heen te gaan of heeft hij daar nog niet zoveel aan?
Ik zag iig een stukje met dieren en een stuk speeltuin, maar kan op hun site niet echt vinden wat er allemaal voor speeltoestellen staan.
Iemand?
Is dat iets om daar binnenkort / aankomende zomer met Y. heen te gaan of heeft hij daar nog niet zoveel aan?
Ik zag iig een stukje met dieren en een stuk speeltuin, maar kan op hun site niet echt vinden wat er allemaal voor speeltoestellen staan.
Iemand?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Plaswijckpark
Weet dat een meid van het forum dat naar toe gaat met haar zoontje. foolish-nog-wat...Zij was enthousiast. En vriendin van mij is pas met haar dochter, net zo oud als Y. geweest. Was ook enthousiast! Ben zelf niet geweest, met wil met mooi weer het wel een keer proberen..
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Klopt idd; zag het vorige zomer vaak op hyves staan bij d'r
De prijs is niet schokkend ofzo: Y. is nu nog gratis, wij betalen € 9.70 p.p. en het parkeren is gratis. En het is maar net een kwartiertje rijden vanaf hier. Maar ik kan me nog van 'vroeger' herinneren toen ik klein was dat het echt zo'n oude rotzooi was met allemaal overjarige speeltoestellen enzo
Ach, dan gaan we maar gewoon een keertje kijken of het wat is. Misschien dat we het wel zo leuk vinden dat we een abonnementje nemen
De prijs is niet schokkend ofzo: Y. is nu nog gratis, wij betalen € 9.70 p.p. en het parkeren is gratis. En het is maar net een kwartiertje rijden vanaf hier. Maar ik kan me nog van 'vroeger' herinneren toen ik klein was dat het echt zo'n oude rotzooi was met allemaal overjarige speeltoestellen enzo
Ach, dan gaan we maar gewoon een keertje kijken of het wat is. Misschien dat we het wel zo leuk vinden dat we een abonnementje nemen
Annie24- Ratel
Ik ben er met mijn kleuters geweest en vond het erg leuk.
Naast de 'attracties' zitten er ook allerlei dieren!
Naast de 'attracties' zitten er ook allerlei dieren!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben er weleens geweest, maar toen had ik A. nog niet. Het is vergeleken met jaren terug (toen ik zelf nog vrij jong was) in elk geval flink veranderd, allerlei vernieuwingen en renovaties. Wil binnenkort ook weer eens gaan, kijken of A. het wat vindt daar.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik wil er binnenkort ook wel een keer heen met N. Is hier 10 min vandaan! Het schijnt heel leuk te zijn inderdaad!
Ik zeg: meeting!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ik wil er binnenkort ook wel een keer heen met N. Is hier 10 min vandaan! Het schijnt heel leuk te zijn inderdaad!
Ja, leuk idee!!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaaaaa!!!!!
Ik/wij gaan mee
Ik/wij gaan mee
Annie24- Ratel
Wij gaan 26 april met de kleuters (schoolreis), dan kan ik gelijk eens even kijken of ik het wat vind
En een meeting klinkt goed!
En een meeting klinkt goed!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Dan moet het wel wat beter weer worden, want met die zeikregen de komende periode is het ook niet leuk daar
Annie24- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: