Teennagel
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Teennagel
Ik zag even geleden dat er een rand in de teennageltjes van beide grote tenen van mijn zoontje zitten. Zon randje alsof er een nieuwe teennagel groeit. Maar dat gebeurt toch niet zomaar? Iemand dit ook gehad?
Gast- Gast
Re: Teennagel
bedoel je dat het lijkt alsof de teennagel dan opeens iets dikker is? Want dat heb ik ook regelmatig bij mij teennagels.
Gast- Gast
Mijn zoontje heeft dat ook,heb er nooit wat aan gedaan eigenlijk. Het lijkt inderdaad dat er een nagel over een nagel groeit,hij heeft het nu nog maar aan 1 teen,maar het was idd bij de grote tenen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb het zelf ook bij mijn grote teen. Geen idee hoe het kan. Maar het is niet pijnlijk of gevoelig.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Hij heeft er ook geen last van. Maar ik vond t zo gek. Zal het eens navragen wat t is en hoe dat er zo ineens komt. Ben ik dan wel benieuwd naar
Gast- Gast
mama2be schreef:Hij heeft er ook geen last van. Maar ik vond t zo gek. Zal het eens navragen wat t is en hoe dat er zo ineens komt. Ben ik dan wel benieuwd naar
Laat je weten wat er gezegd wordt,ben wel benieuwd.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hebben mijn meiden ook, en mijn zoontje had het ook.
Gisteren kon ik er bij 1 van de meiden een stukje lostrekken en ik trok het zo eraf, maar dan wel vanaf het midden van de nagel. (en helaas dus te kort....dus niet aan te raden om er aan te zitten!) Hoop dat de nagel er wel weer mooi wordt, het is nu een half nageltje als het ware, dus de nagel eronder is dan gewoon nog niet volgroeid.
Volgens mij is het normaal bij kleine kinderen.
Gisteren kon ik er bij 1 van de meiden een stukje lostrekken en ik trok het zo eraf, maar dan wel vanaf het midden van de nagel. (en helaas dus te kort....dus niet aan te raden om er aan te zitten!) Hoop dat de nagel er wel weer mooi wordt, het is nu een half nageltje als het ware, dus de nagel eronder is dan gewoon nog niet volgroeid.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Hebben mijn meiden ook, en mijn zoontje had het ook.
Nee ik ga er inderdaad maar niet aanzitten. Als die bovenste nagel dan loskomt dan hebben we hier ook een te korte nagel. En volgens mij is dat wel pijnlijk. Tenminste als ik zelf mijn nagels weleens te kort heb geknipt, deed dat best zeer.
Maar wat gek dat dat vaker voorkomt. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik er van moest denken. Zo ineens zagen zijn nageltjes er zo uit. Maar eigenlijk niks bijzonders dus.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: