Houten treinbaan
+11
Parisienne
mickey
Cato
Coccinelle
Liadan
SparklingEyes
Printje
Susan
Juutjepetuutje
FruttiTutti
TukTuk
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Houten treinbaan
Wij hebben een baan van Thomas de Trein en Ikea. Groot succes en je kunt het, zoals al vaker gezegd, makkelijk op elkaar aan sluiten.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Coccinelle schreef:Mijn neefje heeft een treinbaan van Brio, erg mooi spul. Ik heb eigenlijk geen idee of dit bij de speelgoedwinkel te koop is, wel hebben ze af en toe bij de Lidl een actie met een uitbreidingsset.
Bij de Lidl is nét een houten treinset geweest vorige week. Daar heb ik het idee ook van, maar helaas was de actie alweer voorbij toen we besloten hadden dat we dit wilden.
En lobbes heeft inderdaad mooi spul, maar ze zijn wel duur hoor
Ik heb even teruggekeken, dat was een treinset van Brio vorige week. Komt met regelmaat terug hoor, want in december heb ik er samen met mn moeder een gekocht voor mijn neefje. Zo kun je hem ook iedere keer uitbreiden voor een leuke prijs.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
oké, ik ga het in de gaten houden. Waarschijnlijk willen we dit voor haar verjaardag gaan kopen (augustus pas) als ik het zo lang vol kan houden
Gast- Gast
Succes, dat is ons een tijd terug niet gelukt .Rejoy. schreef:oké, ik ga het in de gaten houden. Waarschijnlijk willen we dit voor haar verjaardag gaan kopen (augustus pas) als ik het zo lang vol kan houden
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
De treinbaan.. praat me er niet van! Hier is 'ie een groot succes (Ikea), al zal het N. een worst wezen waar 'ie van is, hahah! Ons meisje is gek van treinen, auto's en tractoren. Zit er dus ook aan te denken binnenkort een uitbreiding te kopen, hebben nu alleen de basisset. Nu ik weet dat het van Hema ook past kan ik daar ook kijken, leuk!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij zijn begonnen met Ikea, en voor Sint heeft L.aurens er extra's van Hema bijgekregen. Ook hebben we een tijdje een set gehad van de speel-o-theek van Brio, en alles paste prima op elkaar. Soms moest je wel even wat harder drukken bij de bochtjes. Het enige wat niet past, zijn de treintjes van de Hema. Die zijn wat groter, en ze passen dan dus niet onder het 'bruggetje' van de Ikea door.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik was trouwens gisteren bij de Lidl en daar lagen nog twee sets van Brio voor 29,90. Dus misschien kun je ook even bij andere filialen kijken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik was trouwens gisteren bij de Lidl en daar lagen nog twee sets van Brio voor 29,90. Dus misschien kun je ook even bij andere filialen kijken.
dat hangt van de regio af, bij ons is die aanbieding vorige week, of twee weken terug al geweest.
Gast- Gast
up
Wij hebben al tijden een set van de Ikea, en nu was ik laatst bij de hema...waren enkele pakjes rails afgeprijst. Rechte rails 1 euro, en bochtjes 2 euro. Paar pakjes gekocht.
Op Internet las ik dat deze op elkaar zouden passen, maar helaas.
Het uitsteeksel van de Ikea rails past wel in de ronde uitsparing van de Hema rails, maar niet andersom. Of je moet met enig geweld die dingen in elkaar slaan, maar dat is niet echt kindvriendelijke oplossing
Wij hebben al tijden een set van de Ikea, en nu was ik laatst bij de hema...waren enkele pakjes rails afgeprijst. Rechte rails 1 euro, en bochtjes 2 euro. Paar pakjes gekocht.
Op Internet las ik dat deze op elkaar zouden passen, maar helaas.
Het uitsteeksel van de Ikea rails past wel in de ronde uitsparing van de Hema rails, maar niet andersom. Of je moet met enig geweld die dingen in elkaar slaan, maar dat is niet echt kindvriendelijke oplossing
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben nu een 80-delige set van een onbekend merk, gekocht bij Lidl, is een groot succes. Plus nog twee kleinere sets van Thomas de Trein, de houten versie dus.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Jup, wij hebben die ook allemaal door elkaar. Voor Tomas 2e en 3e verjaardag hadden we allerlei verschillende banen gekregen.Susan schreef:Die van Brio, Thomas, Eichhorn, Ikea en Hema passen allemaal op elkaar.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wij hebben ook van alles door elkaar. Banen van Brio, Eichhorn, Ikea en Thomas de Trein. Ik vind die van de Ikea ook niet mooi maar gelukkig hebben we daar niet zoveel van!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» welk merk houten treinbaan
» Treinbaan kidkraft
» Wat is nou een leuke treinbaan?
» Houten olifanten
» Houten keukenaccessoires
» Treinbaan kidkraft