Feauteautopic!
+28
Winegum
TukTuk
SoezieQ
Mari
LoveMusic
VeryCherry
Sterre
Travelgurly
_Lacey_
Arwyn
mosio
JD
Julia
smooch
Zwoesj
Lejow
Beachgirl
Merai
Chocolate Cookie
NerdChic
Sweety
mzcharlotte
ekiaam87
Guus
Cherique
Jeanette
Suus
Bliss
32 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Feauteautopic!
Wat lief je zoontje zo op het strand. Ik vond dat als kind altijd geweldig, lekker aan zee.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Heyy je bent toch mee overgegaan, wat leukLoveMusic schreef:Wat lief je zoontje zo op het strand. Ik vond dat als kind altijd geweldig, lekker aan zee.
Gast- Gast
Haha wel he??Bliss schreef:Haha Storm, die eerste foto past goed bij je naam!
Gast- Gast
Haha, leuke foto Storm!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Goochem: dat zand op d'r neusje is zooo schattig, dat maakt het helemaal af .
Storm, het zijn inderdaad leuke, stormachtige foto's!
Storm, het zijn inderdaad leuke, stormachtige foto's!
Gast- Gast
Storm schreef:Heyy je bent toch mee overgegaan, wat leukLoveMusic schreef:Wat lief je zoontje zo op het strand. Ik vond dat als kind altijd geweldig, lekker aan zee.
Ja naar aanleiding van een topic hier begon iemand erover tegen me, en heb ik me aangemeld. Ik had dit forum denk ik zelf nooit kunnen vinden. Ik vind het heel leuk om weer even bij te lezen alleen een beetje jammer dat ik echt bijna niemand meer herken met al die nieuwe namen
LoveMusic- Fluisteraar
LoveMusic schreef:Storm schreef:Heyy je bent toch mee overgegaan, wat leukLoveMusic schreef:Wat lief je zoontje zo op het strand. Ik vond dat als kind altijd geweldig, lekker aan zee.
Ja naar aanleiding van een topic hier begon iemand erover tegen me, en heb ik me aangemeld. Ik had dit forum denk ik zelf nooit kunnen vinden. Ik vind het heel leuk om weer even bij te lezen alleen een beetje jammer dat ik echt bijna niemand meer herken met al die nieuwe namen
https://yescafe.actieforum.com/t40-oude-nieuwe-forumnaam?highlight=forumnaam
Niet alles staat er, maar misschien heb je er iets aan!
Gast- Gast
June schreef:LoveMusic schreef:Storm schreef:Heyy je bent toch mee overgegaan, wat leukLoveMusic schreef:Wat lief je zoontje zo op het strand. Ik vond dat als kind altijd geweldig, lekker aan zee.
https://yescafe.actieforum.com/t40-oude-nieuwe-forumnaam?highlight=forumnaam
Niet alles staat er, maar misschien heb je er iets aan!
Thanx!
LoveMusic- Fluisteraar
Was foto's aan het opruimen op de laptop en toen vond ik deze
Was toen we met mn oom tante en nichtje 3 dagen naar de efteling waren, in Bosrijk
Gast- Gast
Ik was heartbeat eerst, misschien zegt je dat nog watLoveMusic schreef:Storm schreef:Heyy je bent toch mee overgegaan, wat leukLoveMusic schreef:Wat lief je zoontje zo op het strand. Ik vond dat als kind altijd geweldig, lekker aan zee.
Gast- Gast
@ Storm
ik was gister ook op het strand! (woon op Scheveningen) als je toevallig een blonde pup voorij hebt zien hobbelen was ik het grappig, wie weet heb ik je wel voorbij zien lopen!
ik was gister ook op het strand! (woon op Scheveningen) als je toevallig een blonde pup voorij hebt zien hobbelen was ik het grappig, wie weet heb ik je wel voorbij zien lopen!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Storm ja dan ken ik je nog! Volgens mij weet ik zelfs nog welke avatar jij gebruikte, een citroen of een aardbei? Haha in ieder geval iets met fruit (toch?).
LoveMusic- Fluisteraar
Wat gaaf, in Scheveningen wonen. Kan goed zijn dat ik je gezien heb ja!Goochempie schreef:@ Storm
Gast- Gast
Heb ze alletwee gehadLoveMusic schreef:Storm ja dan ken ik je nog! Volgens mij weet ik zelfs nog welke avatar jij gebruikte, een citroen of een aardbei? Haha in ieder geval iets met fruit (toch?).
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ik wil het nieuwe hondje van mijn moeder laten zien, ik ben verliefd! Wat een schatje is het zeg, ze lag de hele tijd bij me, kroop zowat in me, en ze knorde en zuchtte en steunde heel lief. Je vindt zo of heel mooi, of heel lelijk Ik vind ze prachtig Bull Terriers, het is 1 van mijn lievelingshonden.
Wat een lieverd, ik vind die honden ook echt super.
Hier die van mijn schoonouders.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Jen_ schreef:Ik wil het nieuwe hondje van mijn moeder laten zien, ik ben verliefd! Wat een schatje is het zeg, ze lag de hele tijd bij me, kroop zowat in me, en ze knorde en zuchtte en steunde heel lief. Je vindt zo of heel mooi, of heel lelijk Ik vind ze prachtig Bull Terriers, het is 1 van mijn lievelingshonden.
Wat een lieverd, ik vind die honden ook echt super.
Hier die van mijn schoonouders.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Travelgurly schreef:Birgit: leuk naar Spanje, in dat hotel heb ik vorig jaar een paar dagen gezeten! erggg goed, en super heeeeerlijk ontbijt met choco donutssss! jammie!
Chocolade donuts? Gelukkig gaan we maar 8 dagen
Weet jij of het echt verplicht is om met een badmuts het binnenbad in te gaan?
Gast- Gast
Birgit schreef:Travelgurly schreef:Birgit: leuk naar Spanje, in dat hotel heb ik vorig jaar een paar dagen gezeten! erggg goed, en super heeeeerlijk ontbijt met choco donutssss! jammie!
Chocolade donuts? Gelukkig gaan we maar 8 dagen
Weet jij of het echt verplicht is om met een badmuts het binnenbad in te gaan?
In Italie was dit wel verplicht. Ik dacht toen echt 'DAT DOE IK NOOOITT', maar werkelijk iedereen doet het, en je loopt meer voor lul zonder zo'n muts, dan met
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Afgelopen vrijdag hebben wij ons konijntje, James, opgehaald.
Het is zo'n schatje
Het is zo'n schatje
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Wat een kleintje is het SoezieQ! Echt een leukerd. Wordt hij heel groot?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, hij is nu bijna 8 weekjes, maar ook wel iets kleiner dan de rest van de konijntjes die daar zaten van zijn leeftijd.Sweety schreef:Wat een kleintje is het SoezieQ! Echt een leukerd. Wordt hij heel groot?
Het is een dwergkonijntje dus ontzettend groot zal hij ook niet worden
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
SoezieQ schreef:Afgelopen vrijdag hebben wij ons konijntje, James, opgehaald.
Het is zo'n schatje
Ahh wat een schatje!
Ik had ook een dwergkonijntje.. Helaas heeft die het niet overleefd.. Ik had hem in de zomer lekker buiten gezet op het gras, zoals ik zo vaak deed. Niet wetende dat mijn ouders net een dag er voor onkruidverdelger hadden gestrooid.. niet veel later zag hij er heel raar uit, had diarree, en ik ging hem even wassen en terwijl ik hem vast had raakte hij steeds meer verlamt, en dat heeft een half uurtje geduurd en toen was hij dood
Ik denk tenminste dat het daardoor kwam.. Zou niet weten waardoor het anders zou komen, hij was altijd gezond, haalde altijd zijn inentingen etc.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
SoezieQ, wat een schatje zeg en wat is ieb ienieminie! Super lief!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 9 van 10
Permissies van dit forum: