Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lminaatvloer

+7
Jade
Makamba
Shisha
Jerry
VeryCherry
Paper Crown
SparklingEyes
11 plaatsers

Ga naar beneden

Lminaatvloer Empty Lminaatvloer

Bericht  SparklingEyes ma 2 apr 2012 - 20:31

Donderdag gaan wij voor het nieuwe huis eens op zoek naar laminaat. Ik wil dat niet op het laatste moment moeten beslissen en omdat mijn man toch al een halve dag vrij moest nemen ivm de kijkmiddag in het huis, heft hij maar de hele dag vrij genomen zodat we 's morgens kunnen rondkijken.

Maar waar hebben jullie gekeken voor je vloer? Uiteindelijk ook daar besteld of online ergens?

We hebben het laminaat hier echt hapsnap gekocht omdat het moest ( wilden eerst de oude vloer behouden, maar door verkeerde behandeling (wax op laklaag), kon dat niet meer....). Nu willen we goed nadenken over de kleur en slijtvastheid van de vloer.

Hebben jullie nog eens speciaal op gelet?

Heb je eerst de kleur van de muren uitgezocht en daarbij de vloer of andersom?

Thanks!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lminaatvloer Empty Re: Lminaatvloer

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 20:33

Ik vraag me precies hetzelfde af! Dus ik lees mee

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 2 apr 2012 - 20:40

Je kan overal laminaat halen. het is tegenwoordig zo goed dat het niet te zien is dat het laminaat is of hout. Wij nemen dit keer gewoon massief hout maar hebben in ons huidige huis laminaat van Ambiant liggen - Berlin Elm
Deze:
Lminaatvloer 24036
Het komt bij de NTU vandaan, maar ik zou eerlijk gezegd gewoon op internet kopen en laten bezorgen. Scheelt echt geld! Ik wilde perse een lichte vloer en deze vloer is ideaal. Je ziet er niets op, heel fijn! Lijkt op hout ook, dat denkt iedereen maar daarvoor vind ik het iets te veel glanzen.

O,ja ik had wel een idee wat voor kleur de muren moesten worden maar de bovenstaande vloer pakt elke kleur goed bij. Met een donkere of roodachtige laminaatkleur moet je oppassen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 20:43

Wij hebben donker laminaat van de Formido (zelfde als die Jolicious nu heeft meen ik me te herinneren van toen wij het net gekocht hadden) en het is wel mooi, maar ik zou geen donker meer kiezen. Je ziet er heel veel op en als de zon erop schijnt zie je dat de héle vloer vol krassen zit. In de slaapkamers hebben we licht laminaat en daar is dat veel minder (hoewel daar natuurlijk ook minder gelopen/gespeeld wordt).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 20:45

Ja, dus toch hè Arden? Onze vloer ziet er ook niet meer uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 20:50

Jolicious schreef:Ja, dus toch hè Arden? Onze vloer ziet er ook niet meer uit.

Ja, toen jij dat toen zei hadden we m al gekocht, anders had ik ook wel overwogen om een andere te nemen. Gelukkig staat de zon hier alleen einde van de middag echt op de vloer en zie je het normaal niet, maar het is echt erg.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes ma 2 apr 2012 - 20:57

Dat hebben wij ook op de bovenverdieping (daar hebben we laminaat van het vorige huis hergebruikt ivm kosten), daar zie je echt alle krassen op! Bij mijn schoonouders, die een bekachelijk dure vloer hebben, zie je na een jaar speelauto racen van de kleinkinderen, giga veel krassen!

Tot dusver bedankt voor de reacties... Denk dat we merknaam en typenr op gaan schrijven en dan idd maar eens online vergelijken!

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  VeryCherry ma 2 apr 2012 - 21:03

Ik hem mijn laminaat bij de Praxis gekocht, ziet er na ruim 3 jaar nog heel erg mooi uit smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 3:51

Wij hebben laminaat met v groef van Quickstep. V groef betekend eigenlijk dat je planken niet helemaal tegen elkaar aanzitten en je zo duidelijkere groeven krijgt. Zoiets dus :

Lminaatvloer QuickStep_Vogue2

Dit vonden we erg mooi en gingen toen op zoek naar een goed merk en een mooie kleur. We kwamen al snel bij quick Step uit en we gingen een kijkje nemen bij een verkooppunt in de buurt. Toen we het daar over de kleur eens waren hebben we op internet gekeken waar we het goedkoopst uit waren. Uiteindelijk was dat bij een dorpje verderop en die had ook nog een mooie actie. Als je 11 vierkante meter bestelde betaalde je er maar 10. We hebben nu eiken wit vernist van Quick Step. Deze kleur met dus een V groef :

Lminaatvloer Images?q=tbn:ANd9GcR8nWKQfCGzzVvOaBtCtwdtakXy91xUJM60zs0XF66DQTje51h4Uqte115U

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 3 apr 2012 - 5:49

wij hebben bij de Carpet Right gehaald. Erg tevreden, leuke korting gekregen ('zomaar') en prima service smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha di 3 apr 2012 - 5:51

Wij hebben de vloeren bij vloer het zelf gehaald. In de slaapkamer laminaat en beneden lamelparket.

Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  SparklingEyes di 3 apr 2012 - 6:16

Shisha schreef:Wij hebben de vloeren bij vloer het zelf gehaald. In de slaapkamer laminaat en beneden lamelparket.

Beviel ' vloer het zelf'? Werd je er goed geholpen en zo?
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  Shisha di 3 apr 2012 - 6:39

SparklingEyes schreef:
Shisha schreef:Wij hebben de vloeren bij vloer het zelf gehaald. In de slaapkamer laminaat en beneden lamelparket.

Beviel ' vloer het zelf'? Werd je er goed geholpen en zo?

Ja prima! Er werden zelf stukken vloer naar buiten gesjouwd zodat we konden zien hoe het er met daglicht uitzag. En ze hebben echt veel keus!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Makamba di 3 apr 2012 - 20:41

Mijn laminaatvloer heeft ongeveer dezelfde kleur als die van CKC. Heb hem bij IKEA vandaan.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Jade di 3 apr 2012 - 22:29

Wij zijn ook opzoek naar een mooie vloer!

Hebben bij Gamma, Hornbach en bij Carpet Right mooie vloeren gezien! Overal staat bij voor wat voor gebruik de vloer geschikt is!

Wij willen graag een lichte, grijsachtige vloer.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  TukTuk di 3 apr 2012 - 22:36

Razz_ schreef:Wij hebben laminaat met v groef van Quickstep. V groef betekend eigenlijk dat je planken niet helemaal tegen elkaar aanzitten en je zo duidelijkere groeven krijgt. Zoiets dus :

Lminaatvloer QuickStep_Vogue2

Dit vonden we erg mooi en gingen toen op zoek naar een goed merk en een mooie kleur. We kwamen al snel bij quick Step uit en we gingen een kijkje nemen bij een verkooppunt in de buurt. Toen we het daar over de kleur eens waren hebben we op internet gekeken waar we het goedkoopst uit waren. Uiteindelijk was dat bij een dorpje verderop en die had ook nog een mooie actie. Als je 11 vierkante meter bestelde betaalde je er maar 10. We hebben nu eiken wit vernist van Quick Step. Deze kleur met dus een V groef :

Lminaatvloer Images?q=tbn:ANd9GcR8nWKQfCGzzVvOaBtCtwdtakXy91xUJM60zs0XF66DQTje51h4Uqte115U

Mijn ouders hebben volgens mij dezelfde vloer, ook kwa kleur. Erg mooie vloer inderdaad, zeker met die V groef, je zou als je snel kijkt in eerste instantie niet zeggen dat het laminaat is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Dennenappel di 3 apr 2012 - 23:17

Wij hebben ons laminaat bij de Gamma vandaan. Beetje hetzelfde als van CKC, wit-grijs achtig laminaat. Stof en vuil zie je er amper op, evenals krassen. Legt ook makkelijk, tot nu toe erg tevreden.

Ik zou persoonlijk niet zo snel voor v-groef kiezen, omdat het vuil in de groeven gaat zitten.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Lilou di 3 apr 2012 - 23:35

Wij hebben bij het kiezen van de vloer eerst nagedacht over de kleur van de muren en de meubels (die we moesten/wilden vernieuwen).
Voor de vloer (pvc) bij meerdere zaken gekeken en toen we een kleine selectie gemaakt hadden kregen we een stuk vloer mee die we naast meubels, verfkleuren, gordijnen etcetera konden houden. Kan ik je aanraden, heeft voor ons de keuzes wel een heel stuk makkelijker gemaakt! Uiteindelijk gekozen voor een vloer van Mflor, Tanoak. Aangeschaft bij de zaak die het meest voordelig was met lever- en legprijzen en een deal wou maken voor meerdere huizen in ons nieuwbouwproject. Ervaringen met dat bedrijf hebben wat minder uitgepakt helaas, maar met de vloer ben ik nog steeds erg blij.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sarah1985 wo 4 apr 2012 - 0:06

WIj hebben nu een tijdelijke vloer die er inmiddels al 8 jaar inlicht haha. Was van de leenbakker en was maar 4,50 per m2 . Wij verwachten er toen niet veel van maar ligt er nu dus 8 jaar in en ziet er nog steeds goed uit.

Toch gaan we een nieuwe aanschaffen, hier in de buurt zit een laminaat outlet daar hebben we een mooie grijze gezien, Je krijgt daar gratis ondervloer en plinten bij. En de prijs scheelt tussen 5 euro per m2 tot max 24,95. Misschien zit er bij jou ook zoiets in de buurt.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud