Titanic in 3D
+24
Japie
Melis1985
SarahKey
_Cyn_
Jeanette
Ella
ijsjemeisje
Sorella
Highway
Jade
Lady Starstruck
Sweety
_Lacey_
Bliss
Blond
Zwerver
Roxi3
Bazinga
Susan
Sanne_86
Niekske
Oasis
Shisha
Lejow
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Titanic in 3D
Zodra ik het voorstukje had gezien in de bios, heb ik de date gepland met mijn nichtje, just like the old days! Ik heb er zin in
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Kenya schreef:Hmmm, ik weet nog niet of ik 'm wil zien. Vond de film opzich destijds wel mooi, maar was er na één keer eigenlijk ook wel klaar mee. En ik vraag me af of het 3d effect echt iets toevoegt.
Volgens een aantal recensies die ik gelezen heb, voegt het wel iets toe, meer dan de verwachting.
Gast- Gast
Niekske schreef:Ik wil ook gaan! Mijn vriend staat niet echt te springen om mee te gaan, haha! Oasis, zullen wij er een date van maken dan?
Ik zie je berichtje nu pas! Ik heb al gereserveerd met een vriendin voor maandagavond, misschien kan je nog aansluiten?
En anders sms mij maar haha, want ik lees niet veel topics 2x
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil ook! En mijn man wil mee, maar we willen nog geen oppas voor ons kleine mannetje.
Dus wij vermaken ons met documentaires over de titanic.
Dus wij vermaken ons met documentaires over de titanic.
Ik ga vrijdag met 2 tantes en mn nichtje.....heb er zin in!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Ik wil hem ook graag zien. Nu nog een slachtoffer vinden die mee wilt
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga met mijn moeder. Wanneer mensen nog een slachtoffer zoeken, ik heb een pathekaart
Gast- Gast
Chipp schreef:Ik ga met mijn moeder. Wanneer mensen nog een slachtoffer zoeken, ik heb een pathekaart
Helaas woon je niet in de buurt!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik ben er van de week heen geweest. Blijft een geweldige film. Ik had alleen het idee dat niet alles 3d was. En de ondertiteling was vernieuwd haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vond de film zoals altijd erg mooi, maar had alleen in het begin het idee dat het 3D was. Hoe verder de film kwam hoe meer ik het idee had dat ik naar een normale film zat te kijken. Dat vond ik wel jammer, want ze hadden er denk ik mooie effecten aan kunnen geven wanneer de boot zinkt.
Gast- Gast
Ik ben gisteravond geweest. Ik was vergeten hoe lang hij duurde . Ik werd weer helemaal verliefd op Leonardo, wat was hij toch schattig Ben blij dat ik hem weer gezien heb!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sorella schreef:Ik ben gisteravond geweest. Ik was vergeten hoe lang hij duurde . Ik werd weer helemaal verliefd op Leonardo, wat was hij toch schattig Ben blij dat ik hem weer gezien heb!
Ik ben ook gisteravond geweest, vond hem toch weer mooi en leonardo idd cute, indeze film althans, verder heb ik echt he-le-maal niks met hem!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ik ben ook gisteravond geweest en hoewel ik de film mooi vond, vond ik de 3D-effecten ver te zoeken. Het is dat de ondertiteling erg wazig was zonder bril, anders had ik de bril helemaal niet opgehouden.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Dat vind ik dus het irritante aan 3d films, de ondertiteling is ZWAAR irritant..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Dat vind ik dus het irritante aan 3d films, de ondertiteling is ZWAAR irritant..
Ik heb daar serieus ook gewoon hoofdpijn van gekregen!
Vanmiddag geweest trouwens en het blijft een mooie film.
Had hem volgens mij niet meer gezien sinds ik mijn vriend ken (daarvoor wel 5x) maar ik werd er vandaag ineens emotioneel van. Hoe verschrikkelijk ik het zou vinden als ik mijn vriend zou verliezen enzo
Leonardo lijkt nu wel heel jong in de film, dat is me toen niet eens opgevallen. Die Hockley heeft trouwens vet veel make-up op in die film!
Gast- Gast
Ik ben gisteren geweest. Damn wat had ik een koppijn van het janken. Ik had niet verwacht dat ik hem na een keer of 100 gezien te hebben nog steeds zo zou huilen...
Ik vond het 3d helemaal niet storend, ook voor het eerst... Wat de ondertiteling betreft, die zie ik amper, dus daar stoor ik me niet aan...
Ik vond het 3d helemaal niet storend, ook voor het eerst... Wat de ondertiteling betreft, die zie ik amper, dus daar stoor ik me niet aan...
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Hij is echt zo mooi, ik denk niet dat er ooit een film is die ik mooier zal vinden
Lolly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 47
Registratiedatum : 18-04-12
Lolly schreef:Hij is echt zo mooi, ik denk niet dat er ooit een film is die ik mooier zal vinden
Toen ik hem zondag gezien had dacht ik precies hetzelfde :-)
Gast- Gast
Antwoord al gevonden.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: