Wordfeudviezerikken (3x woordwaarde)
+6
Alex
mickey
Jeanette
Lady Starstruck
Pompoen
Phileine
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wordfeudviezerikken (3x woordwaarde)
Ben ik nou de enige die dit altijd overkomt ?
Ik wordfeud best veel. Ik heb een hele lijst met vriendjes met wie ik speel, maar soms open ik ook weleens potjes tegen wildvreemde mensen. Soms is dat leuk en zo speel ik al maanden met één en dezelfde persoon en zijn er meer mensen waar ik meerdere potjes tegen speel.
Maar op de één of andere manier kom ik continue mannen tegen die denken dat het een datingsite is. Ik heb een foto als profielfoto en mijn naam is gewoon mijn voornaam, dus geen sexyhotchick82 met een foto in bikini ofzo
Vaak is het dan vóórdat er een woordje gelegd wordt al zo dat er een berichtje komt met 'hoi, veel succes' en ik heb het al een aantal keren meegemaakt dat ik direct de vraag kreeg waar ik woonde en hoe oud ik was, en of ik vrijgezel was. Bizar. Wat denkt zo'n man? Ook echt al een keer of wat mannen gehad die wel érg oneerbare voorstellen deden (waar ben je nu? Ben je alleen? Kun je aan je kutje zitten als ik je dat vraag? )
Hebben jullie dat ook? Mijn man komt ze ook tegen, maar dan in de vorm van dat hij een nieuw potje opent en dat de ander na het zien van zijn foto en naam direct resigned. Zonder uitzondering mannen overigens, die dan volgens mij op zoek zijn naar een vrouw om tegen te spelen.
Ik lees op internet overigens ook best veel verhalen van mensen die schrijven 'verliefd op een ander te zijn' en verbazingwekkend vaak ligt wordfeud daar aan ten grondslag (ja, ik ken hem via internet, we spelen een spelletje met chatfunctie... )
Hebben jullie dat ook?
Ik wordfeud best veel. Ik heb een hele lijst met vriendjes met wie ik speel, maar soms open ik ook weleens potjes tegen wildvreemde mensen. Soms is dat leuk en zo speel ik al maanden met één en dezelfde persoon en zijn er meer mensen waar ik meerdere potjes tegen speel.
Maar op de één of andere manier kom ik continue mannen tegen die denken dat het een datingsite is. Ik heb een foto als profielfoto en mijn naam is gewoon mijn voornaam, dus geen sexyhotchick82 met een foto in bikini ofzo
Vaak is het dan vóórdat er een woordje gelegd wordt al zo dat er een berichtje komt met 'hoi, veel succes' en ik heb het al een aantal keren meegemaakt dat ik direct de vraag kreeg waar ik woonde en hoe oud ik was, en of ik vrijgezel was. Bizar. Wat denkt zo'n man? Ook echt al een keer of wat mannen gehad die wel érg oneerbare voorstellen deden (waar ben je nu? Ben je alleen? Kun je aan je kutje zitten als ik je dat vraag? )
Hebben jullie dat ook? Mijn man komt ze ook tegen, maar dan in de vorm van dat hij een nieuw potje opent en dat de ander na het zien van zijn foto en naam direct resigned. Zonder uitzondering mannen overigens, die dan volgens mij op zoek zijn naar een vrouw om tegen te spelen.
Ik lees op internet overigens ook best veel verhalen van mensen die schrijven 'verliefd op een ander te zijn' en verbazingwekkend vaak ligt wordfeud daar aan ten grondslag (ja, ik ken hem via internet, we spelen een spelletje met chatfunctie... )
Hebben jullie dat ook?
Gast- Gast
Re: Wordfeudviezerikken (3x woordwaarde)
Ieel ..
Nee gelukkig heb ik dat niet. Maar ik wordfeud alleen met bekenden. Heb wel 1x iemand gehad die met me wilde af spreken. Hij was al 40 ofzo, en was ongelukkig in zijn relatie en ging zijn huis verbouwen etc. Was wel gezellig, maar hij werd een beetje opdringerig. Steeds goedemorgen schatje zeggen enzo. Werd me een beetje 2 much
Nee gelukkig heb ik dat niet. Maar ik wordfeud alleen met bekenden. Heb wel 1x iemand gehad die met me wilde af spreken. Hij was al 40 ofzo, en was ongelukkig in zijn relatie en ging zijn huis verbouwen etc. Was wel gezellig, maar hij werd een beetje opdringerig. Steeds goedemorgen schatje zeggen enzo. Werd me een beetje 2 much
Gast- Gast
Ik speel regelmatig tegen onbekenden maar heb gelukkig nog nooit een man getroffen die op meer uit is. De meesten zeggen niets. Soms zegt iemand iets in de trant van succes ofzo en that's it. Ik had alleen laatst heel schattig een meisje van 9 die allerlei vragen begon te stellen over hoe oud ik was enzo en die sprak me ook de hele tijd met u aan. Heeft het spelletje na een half uurtje spelen ook niet meer afgemaakt
Gast- Gast
Nou er zit wel een lijn in. Als ik 's avonds een potje start is het wel vaak raak. Maar aangezien ik nauwelijks chat, op dingen als 'succes' of 'wat een rotletters' of 'zo, wat een boel punten' na, haken ze wel vrij snel af. Of als ik domweg zeg dat ik niet wil vertellen waar ik woon of andere privédingen haken ze vaak ook wel af (en stoppen meteen het potje). Maar ik vind het wel opvallend.
Gast- Gast
Dat heb ik heel vaak Ik heb ook gewoon mijn nickname (een gewone, normale naam) en een normale foto van mezelf. Ook heb ik vaak vrouwen die direct resignen. Meestal ga ik niet meer in op vragen en dan resignen ze direct. Mooi, want het gaat mij om het spelletje en niet om chatten cq daten.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ken iemand die echt élke keer helemaal gevleid is als ze zulke aandacht krijgt van mannen via wordfeud en ze heeft de meest vunzigste gesprekken met ze en ze heeft zelfs wel eens iemand ontmoet... Dan denk ik ook: 'Jemig, die mannen zijn gewoon op zoek naar opwinding dat zie je toch?! Denk je echt dat ze het alleen bij jou doen?'
Maar dat dénkt ze echt en ze vind het nog superopwindend ook. Ieder zijn meug...
Maar goed er zijn dus óók vrouwen die er wél op reageren...Daarom werkt het denk ik.
Maar dat dénkt ze echt en ze vind het nog superopwindend ook. Ieder zijn meug...
Maar goed er zijn dus óók vrouwen die er wél op reageren...Daarom werkt het denk ik.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Ik ken iemand die echt élke keer helemaal gevleid is als ze zulke aandacht krijgt van mannen via wordfeud en ze heeft de meest vunzigste gesprekken met ze en ze heeft zelfs wel eens iemand ontmoet... Dan denk ik ook: 'Jemig, die mannen zijn gewoon op zoek naar opwinding dat zie je toch?! Denk je echt dat ze het alleen bij jou doen?'
Ik heb het weleens aan zo'n kerel gevraagd, of het nou werkte en of hij dat vaak probeerde. Kreeg ik als reactie 'dit is écht de eerste keer hoor, jij bent ook zó leuk, zo ben ik normaal niet'. Ja ja, ik heb 2 zinnen tegen je gezegd, die niet eens aardig waren en je ziet alleen een foto. Nou kán het zijn dat zo'n man onder de indruk is van de práchtige woorden die ik leg, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk
Gast- Gast
whahaha, ja en hij ziet hoe leuk jij bent door de telefoon heen
Gast- Gast
Ja, hij moet wel gedacht hebben, jeeej een vrouw, wat LEUK! Haha, nou ik snap er niets van, ik vind die mannen ook viezerikken en dat werd ook niet minder door de verhalen die ze vertelde... (een man die foto's ging sturen van zijn stijve en dat vond ze echt heel geil)
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ja, ik heb het ook wel eens gehad. Ik heb ook een normale naam en normale foto. Ik had het eerste woord gelegd en toen kreeg ik een berichtje. Gewoon antwoord gegeven, en hij maar doorkletsen. Omdat het begon met gewone vragen (hoe is het, wat voor werk doe je etc.) heb ik even meegekletst. Toen ik op een gegeven moment vroeg of 'ie niet wat vergat (namelijk een woord leggen) zei hij 'oh ja', legde 1 woord en stopte vervolgens met het spelletje. Rare mensen...
Spanjaarden zijn er trouwens helemaal goed in (ik speel ook Wordfeud in 't Spaans), in het geouwehoer dan, want ik win met mijn steenkolenspaans wel altijd van ze dus van hun woordenkennis moeten ze het niet hebben.
Spanjaarden zijn er trouwens helemaal goed in (ik speel ook Wordfeud in 't Spaans), in het geouwehoer dan, want ik win met mijn steenkolenspaans wel altijd van ze dus van hun woordenkennis moeten ze het niet hebben.
Gast- Gast
Ja, dat heb ik ook. Nodig best vaak vreemden uit omdat ik anders veel te lang moet wachten. Vaak krijg ik standaard de vragen hoe oud ik ben, waar ik woon, of ik vrijgezel ben.
Ik heb er een paar serieus antwoord gegeven omdat ik er al wat langer mee aan het spelen was toen het gevraagd.
Tot nu toe gelukkig geen vieze praat maar wel vaak verschillende vragen inderdaad. Als je meteen een potje start en ze succes wenst dan drukken ze al op resign, als je er niet op reageert ook. '
Zelf klik ik steeds vaker op resign als ik rare vragen krijg.
Willen ze vaak weten waarom ik dat doe, maar voor een spelletje wordfeud is het toch niet van belang waar ik woon en of ik vrijgezel ben?
Ik heb er een paar serieus antwoord gegeven omdat ik er al wat langer mee aan het spelen was toen het gevraagd.
Tot nu toe gelukkig geen vieze praat maar wel vaak verschillende vragen inderdaad. Als je meteen een potje start en ze succes wenst dan drukken ze al op resign, als je er niet op reageert ook. '
Zelf klik ik steeds vaker op resign als ik rare vragen krijg.
Willen ze vaak weten waarom ik dat doe, maar voor een spelletje wordfeud is het toch niet van belang waar ik woon en of ik vrijgezel ben?
Gast- Gast
Haha nee ik heb het nog nooit gehad. Wel een keer een Zweed die vroeg waar ik vandaan kwam. Toen ik zei dat ik uit Nederland kwam antwoordde hij op zijn Duits met "danke"terug. Ik dacht nog dat is geen Nederlands
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ja, dat heb ik ook! Echt gaar! Gisteren nog een chatberichtje gekregen via wordfeud met; wat heb je aan? Echt zo triest!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik had laatst ook iemand die meteen vroeg hoe ik heette, waar ik vandaan kwam, hoe oud, enz. Ik heb toen gereageerd met "Ook hallo". Vond hij niet grappig... Stelde wederom vragen. Heb hem toen geantwoord dat hij beter een chatsite kon opzoeken.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Wat treffen jullie rare figuren Ik heb één tegenstander die ik niet ken en daar heb ik al een aantal potjes tegen gespeeld en die is tot nu toe normaal. Verder heb ik bekenden en die zijn ook normaal (voor zover ik weet ).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Haha, dat heb ik ook weleens. En dan resignen ze als je ze gewoon geen antwoord geeft. Of ik krijg iemand die zijn geslachtsdeel als profielfoto heeft, ook zoiets, dan resign ik zelf.
Een vriendin van mij heeft wel een date gehad dankzij Wordfeud, maar dat was gewoon een leuke jongen, hij stuurde haar pas na een maand een chatberichtje, dat vond ik dan wel weer een leuk verhaal
Een vriendin van mij heeft wel een date gehad dankzij Wordfeud, maar dat was gewoon een leuke jongen, hij stuurde haar pas na een maand een chatberichtje, dat vond ik dan wel weer een leuk verhaal
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Nee heb ik nog nooit gehad.
Heb ook een profielfoto met onze trouwfoto dus denk dat ze dan al wel weten hoe laat het is
Heb ook een profielfoto met onze trouwfoto dus denk dat ze dan al wel weten hoe laat het is
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ah nu weet ik waarom er zo vaak geresigned wordt!
Ik tref blijkbaar vaak personen die op meer uit zijn... Ik snapte het ook al niet waarom er geresigned werd, voordat er überhaupt een woord gespeeld is.
Ik tref blijkbaar vaak personen die op meer uit zijn... Ik snapte het ook al niet waarom er geresigned werd, voordat er überhaupt een woord gespeeld is.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Alex schreef:Wat treffen jullie rare figuren Ik heb één tegenstander die ik niet ken en daar heb ik al een aantal potjes tegen gespeeld en die is tot nu toe normaal. Verder heb ik bekenden en die zijn ook normaal (voor zover ik weet ).
+1
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: