Yunomi
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Yunomi
Komen jullie ook weleens op die site?Kan je nl sparen voor n gratis pakket!Enne je hoeft r bar weinig voor te doen:lol: Altijd leuk gratis dingetjes:lol:
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Re: Yunomi
Nee nog niet helaas haha
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Ik vind het meer voor 40+ vrouwen. Dus nee, ik kom verder niet op die site.
Het valt mij op hoe je typt, best irritant. Schrijf gewoon "een en er" in plaats van "n en r". Typ en spel foutjes die per ongeluk gaan (of omdat je niet weet hoe je het schrijft, oké) maar dit is gewoon luiheid en irritant.
Ik neem aan dat je het wel prettig vind om serieus genomen te worden en dat mensen zonder irritatie je berichtjes lezen.
Het valt mij op hoe je typt, best irritant. Schrijf gewoon "een en er" in plaats van "n en r". Typ en spel foutjes die per ongeluk gaan (of omdat je niet weet hoe je het schrijft, oké) maar dit is gewoon luiheid en irritant.
Ik neem aan dat je het wel prettig vind om serieus genomen te worden en dat mensen zonder irritatie je berichtjes lezen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Ik vind het meer voor 40+ vrouwen. Dus nee, ik kom verder niet op die site.
geheel +1
Gast- Gast
Ook +1.Kenya schreef:Caresses schreef:Ik vind het meer voor 40+ vrouwen. Dus nee, ik kom verder niet op die site.
geheel +1
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: