Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yunomi

2 plaatsers

Ga naar beneden

Yunomi Empty Yunomi

Bericht  redd zo 1 apr 2012 - 21:04

Komen jullie ook weleens op die site?Kan je nl sparen voor n gratis pakket!Enne je hoeft r bar weinig voor te doen:lol: Altijd leuk gratis dingetjes:lol:

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yunomi Empty Re: Yunomi

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 21:48

Heb je aandelen?

Gast
Gast

Bericht  redd zo 1 apr 2012 - 23:49

Nee nog niet helaas haha

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Caresses zo 1 apr 2012 - 23:50

Ik vind het meer voor 40+ vrouwen. Dus nee, ik kom verder niet op die site.

Het valt mij op hoe je typt, best irritant. Schrijf gewoon "een en er" in plaats van "n en r". Typ en spel foutjes die per ongeluk gaan (of omdat je niet weet hoe je het schrijft, oké) maar dit is gewoon luiheid en irritant.
Ik neem aan dat je het wel prettig vind om serieus genomen te worden en dat mensen zonder irritatie je berichtjes lezen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 4:58

Caresses schreef:Ik vind het meer voor 40+ vrouwen. Dus nee, ik kom verder niet op die site.

Het valt mij op hoe je typt, best irritant. Schrijf gewoon "een en er" in plaats van "n en r". Typ en spel foutjes die per ongeluk gaan (of omdat je niet weet hoe je het schrijft, oké) maar dit is gewoon luiheid en irritant.
Ik neem aan dat je het wel prettig vind om serieus genomen te worden en dat mensen zonder irritatie je berichtjes lezen.

geheel +1

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 5:26

Kenya schreef:
Caresses schreef:Ik vind het meer voor 40+ vrouwen. Dus nee, ik kom verder niet op die site.

geheel +1
Ook +1.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» yunomi