N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling
+4
Caribbeanlover
Lady Starstruck
Monte
Sylvana
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling
N.a.v. het 'lelijk zwanger' topic in de zwangerschapspijler.. geen wonder dat Jessica Simpson zo HUGE was.. daar zaten er dus 5 in!
Jessica Simpson bevalt van vijfling
De zangeres Jessica Simpson blijkt een groot geheim met zich meegedragen te hebben. Vannacht is ze bevallen van niet één, maar vijf baby’s. Moeder en kind maken het goed.
Het zat er al een tijdje aan te komen, maar vannacht is Jessica Simpson bevallen. En ze had een grote verassing voor haar fans in petto: de zangeres bleek zwanger van maar liefst vijf baby’s. Een dolgelukkige Eric Johnson is in één keer vader van vijf meisjes geworden: Millie, Billie, Willie, Hillie en Erika hebben gekregen. De trotse papa twitterde dat moeder en de meisjes het goed maken: “We zijn alle zeven doodmoe, maar verder kerngezond. Ik loop niet op één, maar op vijf wolken tegelijk. Het is geweldig!”
Twee keer zo groot
Hoewel het officieel vooraf niet bekend was dat Jessica zwanger was van meer dan één kleintje, verbaasde menig fan zich over de omvang van de zangeres, die elke week twee keer zo groot leek te worden. Ze schaamde zich ook niet voor haar buik, die zowel bloot op de cover van de Elle als in uitzinnige jurken te zien was. In interviews vertelde ze tijdens de zwangerschap dat ze het gevoel had een ‘bowlingbal in haar buik' te hebben. Ook meldde ze dat ze verwachtte dat haar brekende vruchtwater er uit zal zien als een openstaande brandkraan. Of dat daadwerkelijk het geval was, is nog niet bekend.
Jessica Simpson bevalt van vijfling
De zangeres Jessica Simpson blijkt een groot geheim met zich meegedragen te hebben. Vannacht is ze bevallen van niet één, maar vijf baby’s. Moeder en kind maken het goed.
Het zat er al een tijdje aan te komen, maar vannacht is Jessica Simpson bevallen. En ze had een grote verassing voor haar fans in petto: de zangeres bleek zwanger van maar liefst vijf baby’s. Een dolgelukkige Eric Johnson is in één keer vader van vijf meisjes geworden: Millie, Billie, Willie, Hillie en Erika hebben gekregen. De trotse papa twitterde dat moeder en de meisjes het goed maken: “We zijn alle zeven doodmoe, maar verder kerngezond. Ik loop niet op één, maar op vijf wolken tegelijk. Het is geweldig!”
Twee keer zo groot
Hoewel het officieel vooraf niet bekend was dat Jessica zwanger was van meer dan één kleintje, verbaasde menig fan zich over de omvang van de zangeres, die elke week twee keer zo groot leek te worden. Ze schaamde zich ook niet voor haar buik, die zowel bloot op de cover van de Elle als in uitzinnige jurken te zien was. In interviews vertelde ze tijdens de zwangerschap dat ze het gevoel had een ‘bowlingbal in haar buik' te hebben. Ook meldde ze dat ze verwachtte dat haar brekende vruchtwater er uit zal zien als een openstaande brandkraan. Of dat daadwerkelijk het geval was, is nog niet bekend.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling
Zie het topic over showbizz baby's en bevallingen. Het is een 1 april grap Ze krijgt er echt maar 1.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Zie het topic over showbizz baby's en bevallingen. Het is een 1 april grap Ze krijgt er echt maar 1.
Haha ik vond de namen al zo maf . Stomme 1 april grappen ook altijd
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
He shit, dacht ik ook eens een primeur te hebben.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik dacht ''dat kan niet waar zijn''.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Punk'd schreef:Dat dacht ik al.. Die namen
Dit was ook voor mij de eye-opener
Gast- Gast
Chipp schreef:Punk'd schreef:Dat dacht ik al.. Die namen
Dit was ook voor mij de eye-opener
Haha +1
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
ik dacht 't bij de topictitel al
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Haha, ik dacht het ook bij de topictitel al en toen ik die namen las wist ik het zeker!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza schreef:Haha, ik dacht het ook bij de topictitel al en toen ik die namen las wist ik het zeker!
+1. Ach, wel leuk bedacht zo'n bericht.
Gast- Gast
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Hahahahaa, ik zag het al helemaal voor me!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Jessica Simpson 5-ling, of 1 april? (kan weg, DUBBEL)
» Kate Middleton aan het bevallen - bevallen van een zoon!
» Ik ben bevallen!!
» Ik ben bevallen!
» Ik ben bevallen
» Kate Middleton aan het bevallen - bevallen van een zoon!
» Ik ben bevallen!!
» Ik ben bevallen!
» Ik ben bevallen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: