Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

+4
Caribbeanlover
Lady Starstruck
Monte
Sylvana
8 plaatsers

Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Sylvana zo 1 apr 2012 - 2:26

N.a.v. het 'lelijk zwanger' topic in de zwangerschapspijler.. geen wonder dat Jessica Simpson zo HUGE was.. daar zaten er dus 5 in!


Jessica Simpson bevalt van vijfling

De zangeres Jessica Simpson blijkt een groot geheim met zich meegedragen te hebben. Vannacht is ze bevallen van niet één, maar vijf baby’s. Moeder en kind maken het goed.


Het zat er al een tijdje aan te komen, maar vannacht is Jessica Simpson bevallen. En ze had een grote verassing voor haar fans in petto: de zangeres bleek zwanger van maar liefst vijf baby’s. Een dolgelukkige Eric Johnson is in één keer vader van vijf meisjes geworden: Millie, Billie, Willie, Hillie en Erika hebben gekregen. De trotse papa twitterde dat moeder en de meisjes het goed maken: “We zijn alle zeven doodmoe, maar verder kerngezond. Ik loop niet op één, maar op vijf wolken tegelijk. Het is geweldig!”

Twee keer zo groot
Hoewel het officieel vooraf niet bekend was dat Jessica zwanger was van meer dan één kleintje, verbaasde menig fan zich over de omvang van de zangeres, die elke week twee keer zo groot leek te worden. Ze schaamde zich ook niet voor haar buik, die zowel bloot op de cover van de Elle als in uitzinnige jurken te zien was. In interviews vertelde ze tijdens de zwangerschap dat ze het gevoel had een ‘bowlingbal in haar buik' te hebben. Ook meldde ze dat ze verwachtte dat haar brekende vruchtwater er uit zal zien als een openstaande brandkraan. Of dat daadwerkelijk het geval was, is nog niet bekend.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Monte zo 1 apr 2012 - 2:26

Zie het topic over showbizz baby's en bevallingen. Het is een 1 april grap :P Ze krijgt er echt maar 1.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 2:29

Dat dacht ik al.. Die namen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Lady Starstruck zo 1 apr 2012 - 2:30

Monte schreef:Zie het topic over showbizz baby's en bevallingen. Het is een 1 april grap :P Ze krijgt er echt maar 1.

Haha ik vond de namen al zo maf . Stomme 1 april grappen ook altijd Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Sylvana zo 1 apr 2012 - 2:30

He shit, dacht ik ook eens een primeur te hebben. :P

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 2:47

Ik dacht ''dat kan niet waar zijn''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 2:52

Punk'd schreef:Dat dacht ik al.. Die namen :P

Dit was ook voor mij de eye-opener laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Raindrop zo 1 apr 2012 - 2:55

Chipp schreef:
Punk'd schreef:Dat dacht ik al.. Die namen :P

Dit was ook voor mij de eye-opener N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling 394967

Haha +1 N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling 394967
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Jerry zo 1 apr 2012 - 3:07

ik dacht 't bij de topictitel al :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Esperanza zo 1 apr 2012 - 3:22

Haha, ik dacht het ook bij de topictitel al en toen ik die namen las wist ik het zeker!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:44

Esperanza schreef:Haha, ik dacht het ook bij de topictitel al en toen ik die namen las wist ik het zeker!

+1. Ach, wel leuk bedacht zo'n bericht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  juffie001 zo 1 apr 2012 - 7:01

lol!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 8:49

Hahahahaa, ik zag het al helemaal voor me! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling Empty Re: N.a.v... Jessica Simpson bevallen van een vijfling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum